Ok, ik zal eerlijk zijn: ik durf erop te wedden dat wat jij schreef nonsens is, en dat het helamaal niet logisch hard te maken is. Ofwel schrijf jij iets dat niet relevant is (zoals de redenering: het licht brand in huis en daarom mag ik dat varken opeten), ofwel trek jij ethische conclusies uit wat je schreef, en dat is dat een zogenaamde naturalistische drogreden (uit een zijn een moeten afleiden, of normen uit feiten afleiden). Een andere mogelijkheid zie ik niet. En ik denk dat als ik dit al inzie, ik toch niet zo dom ben. Besides, ik ben doctor in de exacte wetenschappen (natuurkunde), en sta op punt aan een tweede doctoraat in de moraalwetenschappen te beginnen.Ongeloveloos schreef:Stijn Bruers schreef:
Misschien ben ik te dom, maar ik zie totaal de relevantie niet in van wat jij schrijft.
Hehe, eindelijk begrijp je het ! Te dom en een verkeerde bril.
Ik stel voor dat jij eerst nog wat meer moeite doet om je argumentatie uit te leggen, alvorens tot de conclusie te komen dat ik dom ben.
(mijn excuses voor mijn arrogante toon, maar ik voel me kwaad en verontwaardigd)