Proost!

Moderator: Moderators
Betuttelender wordt moeilijk maar voor beschamender zie ik prima mogelijkheden.a.r. schreef:Het zal toch niet nóg betuttelender en beschamender worden?
Inderdaad en daar hebben we maar een enkele partij voor nodig:Marinus schreef:Betuttelender wordt moeilijk maar voor beschamender zie ik prima mogelijkheden.
Marinus schreef:Betuttelender wordt moeilijk maar voor beschamender zie ik prima mogelijkheden.a.r. schreef:Het zal toch niet nóg betuttelender en beschamender worden?
Op zich zou dat helemaal niet zo slecht zijn. De PVV voor het onderdeel "politieke humor" en de VVD en CDA om de scherpe kantjes van de PVV af te halen.Kitty schreef:Dat zou voor mij ook wel een optie zijn. Maar ja, we zullen het moeten afwachten. Ik ga in ieder geval VVD stemmen.
Jazeker, ik heb gezapt, gewacht, verder gesurft, de Twittert van La Halsema bezocht en tussendoor The Longest Day gekeken.Kitty schreef:Fenomeen toch! Je bent er echt voor opgebleven.
Zoals al gezegd, betuttelender niet, beschamender wel, het rampscenario; Peroxide I.a.r. schreef:Het zal toch niet nóg betuttelender en beschamender worden?
Fenomeen schreef:
Zoals al gezegd, betuttelender niet, beschamender wel, het rampscenario; Peroxide I.