Gisteren de geweldig leuke voorstelling gezien van Roué Verveer "Mans genoeg" in de stadsschouwburg in Haarlem. Ontzettend leuk cabaret, gezien vanaf de eerste rij. Veelbelovend cabaretier, die vooral het dagelijks leven belicht op een zeer aansprekende manier. In deze voorstelling belicht hij vooral de verschillen tussen mannen en vrouwen. Hilarisch!
Een aanrader. Hou er wel rekening mee dat als je op de eerste rij zit, betrokken zal worden in de voorstelling, dat overkwam mijn schoondochter dus gedurende de hele avond. Maar wel op een leuke manier. Na de voorstelling kon de zaal vragen aan hem stellen, die hij allemaal beantwoordde.
Ook heel leuk was dat Roué na de voorstelling zich mengde tussen het publiek in de foyer waar we konden genieten van een gratis drankje en een gesprek met hem konden voeren, tussen alle momenten door van mensen die met hem op de foto wilden. Ja, ook mijn schoondochter.
Deze cabaratier ga ik in ieder geval volgen, en zijn volgende voorstelling wil ik weer niet missen.
Het filmpje is van zijn vorige voorstelling, die ook heel leuk was.
http://www.roueverveer.nl/