Ik vind het altijd gevaarlijk om iemand uit te maken voor leugenaar. Als je van hoog valt kan dat knap pijn doen.LordDragon schreef:mysterieus
dat gezegd door een prof moet ie van mij het ambt neerleggen, ooit al van drogreden gehoord?Prof. Van den Brink geeft een voorbeeld: „De eerste premisse is dat Jezus van Nazareth geloofde in God en ons opriep om ons tot God te bekeren. De tweede is dat Jezus geen leugenaar was. Dan is de conclusie dat God bestaat.”
Voor ieder die een geloof aanhangt is dat de waarheid, anders zou je het niet geloven. Voor mij is het christelijk geloof de waarheid omdat het verklaart wat ik zie in de geestelijke wereld. Onder andere een hiërarchie waarin mijn God duidelijke de sterkste is.
De prijzen worden aan de eindstreep uitgedeeld.ik heb het opgenomen tegen jouw almachtige baarddrager zoals vele mensen hier op het forum en hem in de prullenbak gekeild, niks almacht zelfs een bliksemschichtje kon er niet vanaf.
Het woord ‘elohiym,... wat hier vertaald wordt met god (of God) heeft meerdere betekenissengoden, en dan nog wel van je familie? Kan je dat eens uitleggen, volgens de bijbel is er maar één god toch, yahwe?Ik geloof inderdaad dat de kans heel groot is een ontmoeting te hebben met de goden van je familie.
deze es uitspenen
1) (meervoud)
1a) rechter, bestuurder
1b) goddelijke wezens
1c) engelen
1d) goden
2) (intensief meervoud-met eenvoudige betekenis)
2a) god, godin
2b) goddelijke
2c) werken of speciale eigenschappen van God
2d) de (ware) God
2e) God
Als je als ouder kiest om de "de ware God" te dienen dan zal zijn invloed ook merkbaar zijn in het hele gezin. Kies je om andere goden (engelen) te dienen dan zal hun invloed ook merkbaar zijn.
Zoals hiervoor gezegd hier zal een bovennatuurlijke ingreep plaatsvinden waardoor dingen in de natuur zullen veranderen. Een herstel naar de oorspronkelijke staat omdat het kwaad dan gebonden is en geen invloed heeft.wolven leven in roedels, hier wordt gedaan alsof het koppeltjes zijn!Dan zal de wolf bij het schaap verkeren en de panter zich nederleggen bij het bokje;
leeuwen noch beren eten gras.het kalf, de jonge leeuw en het mestvee zullen tezamen zijn, en een kleine jongen zal ze hoeden; 7 de koe en de berin zullen samen weiden,
dan zal die leeuw niet lang leven, runderen hebben meerdere magen om gras in te verwerken, leeuwen hebben slechts één maag en hebben vlees nodig om te overleven.haar jongen zullen zich tezamen nederleggen, en de leeuw zal stro eten als het rund;
zuigelingen doen wel meer van die domme dingen dit stuk is totaal nietszeggend, er kan evengoed achter komen, "en dan deed de slang hap en het kindje ging dood".8 dan zal een zuigeling bij het hol van een adder spelen en naar het nest van een giftige slang zal een gespeend kind zijn hand uitstrekken.
de kennis des heren en kwaad stichten, zoals in vermoord alle, niet joodse mannen, en vrouwen die in verwachting zijn etc, etc, laat maar die kennis des heren.9 Men zal geen kwaad doen noch verderf stichten op gans mijn heilige berg, want de aarde zal vol zijn van kennis des HEREN, zoals de wateren de bodem der zee bedekken.
MVG, LD.
Neen het kennen van God zoals Hij echt is.