Verbannen van Ontdek Islam?

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Samsa
Bevlogen

Re: Verbannen van Ontdek Islam?

Bericht door Samsa »

Khilafah schreef:Is dat echt alles wat er uit jullie toetsenborden komt? Ik had gedacht dood gegooid te worden met pseudo wetenschappelijke reacties. En het enige wat ik krijg zijn reacties die je zou verwachten op een forum als marokko.nl, waar iedereen er op uit is de ander te ''dissen''.
Grappig.
Voor pseudowetenschappelijke reacties moet je weer terug naar OI vrees ik :lol:
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Khilafah schreef: Dat zou namelijk mijn beeld van jullie onder het vriespunt doen laten dalen.

Met vriendelijke groet,

Khilafah
Oei!
Dat zal wel heel erg zijn!
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Khilafah

Bericht door Khilafah »

Jullie bewijzen jullie zelf wel keer op keer of niet en dit is ook meteen het laatste wat ik hier Insha'Allah van mij heb laten horen.

Ik verdwijn nu en de rest zal spoedig volgen.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Khilafah schreef:Jullie bewijzen jullie zelf wel keer op keer of niet en dit is ook meteen het laatste wat ik hier Insha'Allah van mij heb laten horen.

Hit & Run Moslims.
Ik moet daar altijd om lachen.
Heb je nog tijd gehad om dat filmpje te kijken?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

Ik moet u waarschuwen broeder Cluny en tevens op het hart drukken niet verder in te gaan op de stuiptrekkingen van de afstammelingen van de haplorrhineae. Ze zijn niet geinteresseerd in je antwoorden maar ze kicken er gewoon op om te proberen de rationaliteit te verslaan met oeverloos gepaternaliseer onder religieuze vlag.

Hoe gaat het eigenlijk met je kalifaat beste kilafah? Al een beetje opgeschoten het afgelopen jaar? Of ben je nog druk bezig met PB'tjes sturen naar vrome zusters? Even zoeken of ik er niet een paar kan vinden in m'n archiefjes.
Oem-Imran
Forum fan

Bericht door Oem-Imran »

emotionele en persoonlijke aanvallen zijn teken van zwakte van de mens.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Oem-Imran schreef:emotionele en persoonlijke aanvallen zijn teken van zwakte van de mens.
Heb je zelf niet door dat dit precies is wat jij zelf doet?
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

teken zijn parasitaire mijten die zich schuilhouden in bossen en grasvelden waar ze wachten op gewervelde dieren om te bespringen alvorens ze zich voeden aan hun lichaamsvloeistoffen.
Oem-Imran
Forum fan

Bericht door Oem-Imran »

Cluny schreef:
Oem-Imran schreef:emotionele en persoonlijke aanvallen zijn teken van zwakte van de mens.
Heb je zelf niet door dat dit precies is wat jij zelf doet?
daarvoor ken ik me zelf te goed om mij door jou te zeggen dat ik het juist zelf doe.

nee daar sta ik erg boven.ik weet goed hoe ik mijn emoties in goede bannen kan leiden.
en persoonlijk zal ik even min zijn.

tenzij je kan aantonen dat dat ik ongelijk heb.
Jinny

Bericht door Jinny »

Even voor de duidelijkheid, ik heb mijn eerste account op OI onder mijn eigen naam en mailadres gemaakt en als zodanig gebruikt op OI.

Na de ban had ik uit balorigheid een account gemaakt met de naam freethinkerspion.
Laat ook niets aan duidelijkheid te wensen over mi.
Met dat laatste account is nooit gepost.

Dat het daarna een rotzooi werd op OI hebben de moderatoren alleen maar aan zichzelf te danken.
AbuYunus

Bericht door AbuYunus »

Khilafah schreef:Dezelfde frustratie die ik toen had, merk ik nu bij personen als Abu Yunus en oem-imran,
as-salaamoe 'alaykoem broeder, het begint hier een aardige reunie te worden.

Ik ben totaal niet gefrustreerd broeder. In alles zit iets goeds. Ik vind het alleen jammer dat de beheerders(/moderators?) daar bans kunnen uitdelen, posts/topics en complete accounts kunnen verwijderen zonder zich te hoeven verantwoorden, zowel niet naar de gewone users als naar andere beheerders toe. Naar mijn mening worden zo zwakke beheerders/moderators verleidt om hun functie te misbruiken wanneer ze het oneens zijn met een ander en anderen willen "beschermen" tegen "dwaling".
Laatst gewijzigd door AbuYunus op 24 mei 2010 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Oem-Imran
Forum fan

Bericht door Oem-Imran »

AbuYunus schreef:
Khilafah schreef:Dezelfde frustratie die ik toen had, merk ik nu bij personen als Abu Yunus en oem-imran,
as-salaamoe 'alaykoem broeder, het begint hier een aardige reunie te worden.

Ik ben totaal niet gefrustreerd broeder. In alles zit iets goeds. Ik vind het alleen jammer dat de beheerders(/moderators?) daar bans kunnen uitdelen, posts/topics en complete accounts kunnen verwijderen zonder zich te hoeven verantwoorden, zowel niet naar de gewone users als naar andere beheerders toe. Naar mijn mening worden zo zwakke beheerders/moderators verleidt om hun functie te misbruiken wanneer ze het oneens zijn met een ander en anderen willen "beschermen" tegen "dwaling".

@Samsa, ben je nu niet "al-Jamil" op ontdekislam? Je bent wel hard voor TheSeeker, Sareenah, en zie ook wel wat van je spot terug in zijn posts.

Salaamoe`alajkoem wa rahmatoelillah wa barakatoehoe,

zer moeten zichzelf zeker wel nog verantwoorden,maar dan tegen over Allah.

ik heb trouwens ook gezien dat zuster Hajar het bijltje er bij neer heeft gegooid.

insja Allah zullen ze wel een keer wroeging gaan voelen en spijt krijgen van hun gedrag jegens de moslim broeders en zusters.
AbuYunus

Bericht door AbuYunus »

Cluny schreef:
Khilafah schreef:Jullie bewijzen jullie zelf wel keer op keer of niet en dit is ook meteen het laatste wat ik hier Insha'Allah van mij heb laten horen.

Hit & Run Moslims.
Dat zijn de slimme Moslims: Geef degenen die lui achter blijven hangen een klap om ze wakker te schudden, maar laat ze je niet bezig houden en ren zelf voorwaarts naar je Schepper toe.

Ook ik bied jullie vrede en wens jullie leiding toe.
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

AbuYunus schreef: @Samsa, ben je nu niet "al-Jamil" op ontdekislam? Je bent wel hard voor TheSeeker, Sareenah, en zie ook wel wat van je spot terug in zijn posts.
Afbeelding

istediğin şekilde değilim 8*)
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

AbuYunus schreef:
Cluny schreef:

Hit & Run Moslims.
Dat zijn de slimme Moslims: Geef degenen die lui achter blijven hangen een klap om ze wakker te schudden, maar laat ze je niet bezig houden en ren zelf voorwaarts naar je Schepper toe.

Ook ik bied jullie vrede en wens jullie leiding toe.
Ben je zelf ook aan het moslimhitandrunnen?
Plaats reactie