Vandaar Appelflaps, veel oefenen.Jim schreef:Er zit mi enig verschil tussen sexualiteit en sex Appelflap.
Iemand die zijn sexualiteit niet ontwikkeld heeft zal niet snel plezier beleven aan sex.
Iemand die zijn sexualiteit wel ontwikkeld heeft kan plezier beleven aan sex.
Homoseksualiteit verboden of sodomie verboden?
Moderator: Moderators
Re: Homoseksualiteit verboden of sodomie verboden?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Vind je dat seksuele handelingen tussen mannen verboden zouden moeten zijn .... ? Zo ja, welke straf is gepast?petals schreef:Nee, ik vind niet dat dat verboden zou moeten zijn. Ik vind wel dat mensen wat hun seksualiteit betreft verantwoordelijk gedrag moeten tonen, geen misbruik maken van iemand, open zijn naar de ander toe, niet zomaar voor de fun seksen en de ander achter laten.Joe Hn schreef:Vind jij dat seksuele handelingen buiten het huwelijk verboden zouden moeten zijn ... ? Zo ja, welke straf is gepast?
.....
Geen verbod.
Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
je bent wel geïnteresseerd in mijn mening heVind je dat seksuele handelingen tussen mannen verboden zouden moeten zijn .... ? Zo ja, welke straf is gepast?
Maar goed, nee ik vind niet dat het verboden moet zijn, en dus ook geen straf. Kan er me zelf niks bij voorstellen, twee mannen met elkaar, of twee vrouwen, maar live and let live zou ik zeggen.
Nee hoor, je had het juist.*Hind* schreef:Hehehe, moet ik weer heel die draad door.
Excuses, naar aanleiding van je eerste bericht in dit onderwerp dacht ik dat jij zaken als homoseksualiteit en drinken van alcohol beschouwt als een zonde. Maar vraag is meer gericht aan christenen en moslims, en inderdaad hun eigen mening (niet wat hun voorschiften zijn, die ze toch nooit allemaal na kunnen leven, al zouden ze willen ... ).petals schreef:je bent wel geïnteresseerd in mijn mening heVind je dat seksuele handelingen tussen mannen verboden zouden moeten zijn .... ? Zo ja, welke straf is gepast??? Terwijl het gaat over de islam volgens mij...
Dus,
@Gelovigen
Vinden jullie dat seksuele handelingen tussen mannen verboden zouden moeten zijn .... ? Zo ja, welke straf is gepast?
Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
nee hoor, ik ben een ex-moslim, weet dus wel een beetje hoe het zit, en dat gaf ik weer...