Verbannen van Ontdek Islam?

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Jinny

Re: Verbannen van Ontdek Islam?

Bericht door Jinny »

Helaas Freida, domheid is niet verboden in NL.
Op een ander forum heeft Nausea (ook hier bekend) het voor elkaar gekregen om met 20 berichtjes een ban op te lopen, de eerste ban in het 5 jarig bestaan vh betreffende forum overigens.

OI is een forum met onbenullen, hetgeen wel bleek enkele weken terug.
Proxyservers sluiten ze bij voorkeur direct af, hetgeen ik wel prettig vind, nu kunnen schoolkinderen dat forum niet meer benaderen via school bv.
Ik heb ze zelfs een lijstje voorgeschoteld met proxy's in NL en de andere dag waren ze trouwhartig afgesloten. :mrgreen:
Als er belasting geheven kon worden op de domheid vd OI leden was NL direct weer boven Jan. :mrgreen: :mrgreen:
Per

Bericht door Per »

Misschien hebben ze wel geluisterd, want het lijkt wel een stuk rustiger te zijn geworden op OI :cry:
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Per schreef:Misschien hebben ze wel geluisterd, want het lijkt wel een stuk rustiger te zijn geworden op OI :cry:
Hoe bedoel je?

Is iedereen verbannen en is het daarom rustig? :D
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Jinny

Bericht door Jinny »

Valt mee.
Heb via mijn nieuwe account geen al te verse verbanningen gezien.
Overigens zijn er weer voldoende die de moord op een 7 jarig kind door de taliban gewoon goedpraten.
Vooral Omar is er weer goed in.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Jim schreef:Helaas Freida, domheid is niet verboden in NL.
Op een ander forum heeft Nausea (ook hier bekend) het voor elkaar gekregen om met 20 berichtjes een ban op te lopen, de eerste ban in het 5 jarig bestaan vh betreffende forum overigens.

OI is een forum met onbenullen, hetgeen wel bleek enkele weken terug.
Proxyservers sluiten ze bij voorkeur direct af, hetgeen ik wel prettig vind, nu kunnen schoolkinderen dat forum niet meer benaderen via school bv.
Ik heb ze zelfs een lijstje voorgeschoteld met proxy's in NL en de andere dag waren ze trouwhartig afgesloten. :mrgreen:
Als er belasting geheven kon worden op de domheid vd OI leden was NL direct weer boven Jan. :mrgreen: :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Per schreef:Misschien hebben ze wel geluisterd, want het lijkt wel een stuk rustiger te zijn geworden op OI :cry:
Ach, ze zullen zich hier en daar ook wel in hun eigen vingers hebben geknipt.
De mods zijn er zo paranoïde als Stalin.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Jim schreef:Valt mee.
Heb via mijn nieuwe account geen al te verse verbanningen gezien.
Overigens zijn er weer voldoende die de moord op een 7 jarig kind door de taliban gewoon goedpraten.
Vooral Omar is er weer goed in.
Ach, die misloms spelen zich ook wel in de kijker bij de AIVD, dacht je niet?
Laat ze maar blaten, dan weten we tenminste waar ze zijn. #-o
Henry Ford
Jinny

Bericht door Jinny »

Yep, laat maar zeuren.
Iedereen die OI leest krijgt direct het idee dat Wilders een oud gematigd mak opa'tje is qua moslims. :mrgreen:

Prima voor de beeldvorming zeg maar.
petals
Ervaren pen

Bericht door petals »

ha, eerst kon ik nog meelezen, maar nu zelfs dat niet meer, zelfs als ik niet ingelogd ben... wil wedden dat ze me hier volgen of zo nu en ik een IP-ban heb?

Fijn is dat, zie je wel, mensen worden te kritisch en dan zijn alle kanalen ineens gesloten. Hoezo open discussie. Ben blij dat ik hier ben beland mensen!
gerard_m
Superposter

Bericht door gerard_m »

Ha... ik heb het ook maar weer eens geprobeerd, inderdaad kan meelezen zelfs niet meer.

Nou ja, misschien maar goed ook, meelezen zonder te kunnen reageren is eigenlijk nog vervelender.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Ik kan wel lezen (ben nooit aangemeld geweest), maar het is niet meer zo leuk als eerder. Controversiële onderwerpen komen niet meer voor. Dus geen vurige discussies meer tussen evolutionisten en creationisten. Gelovigen en atheïsten. Logica en drogredenaties. Enz. Het zijn voornamelijk islamistische onderwerpen en iedereen bedankt iedereen voor de plaatsing en praat elkaar na. Op het Islam prikbord komen al helemaal geen moslims meer.
De lol is er zo langzamerhand van af.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
Jinny

Bericht door Jinny »

Dat is het gevolg van een stringente moderatie om het eigen nest schoon te houden.
Dan hou je napraters en slijmballen over.
Als je dan ook nog het meelezen van buitenaf blokkeert dan komt er ook geen vers bloed meer, hetgeen ik niet erg vind, na mijn publicatie van de NL schoolproxy's hier kon er ook geen schoolkind meer op die site komen.
Prima.
Het enige risico is dat het nu intern radicaliseert.
Maar daar heeft de AIVD wel weer een maniertje op. :D

Maar goed, we blijven lachen.
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

Jim schreef:Dat is het gevolg van een stringente moderatie om het eigen nest schoon te houden.
Dan hou je napraters en slijmballen over.
Als je dan ook nog het meelezen van buitenaf blokkeert dan komt er ook geen vers bloed meer, hetgeen ik niet erg vind, na mijn publicatie van de NL schoolproxy's hier kon er ook geen schoolkind meer op die site komen.
Prima.
Het enige risico is dat het nu intern radicaliseert.
Maar daar heeft de AIVD wel weer een maniertje op. :D
Maar goed, we blijven lachen.
Ah ja, ik log altijd in via universiteitsbibliotheken (utrecht en a'dam) bij OI. Die adressen zijn inmiddels geband, volgens mij de hele reeks want als ik naar een andere pc loop daar lukt het me niet meer. Wat een gemis.

Die moderatie is trouwens kenmerkend voor dat type sites. Bij moslimblog wijblijvenhier.nl wordt elke reactie bijv. gecontroleerd voordat deze geplaatst wordt. Soms duurt plaatsing hierdoor bijna een dag. Net als bij OI en het voormalig EO-forum is er een zekere willekeur in het toepassen van de regels: posts die beledigend zijn naar mensen die niet aan de 'kant' van het team staan mogen wel door maar vice versa niet.

Als ik daar beledigende posts schrijf over joden bijvoorbeeld worden ze zondermeer geplaatst, maar wanneer ik dezelfde post een tijdje later herhaal met bijv. pakistanen of moslims als doelwit dan wordt het gecensureerd. Daarover wordt verder niet gecorrespondeerd dus het hele proces is ook nog eens ontransparant.
Jinny

Bericht door Jinny »

Ach ja.

Er is nu eenmaal geen verbod op een gebrek aan intelligentie.
Ook belasting op domheid zal er wel niet komen.

Tot die tijd kunnen dit soort site's als OI weinig kwaad.
Alleen doordat het nu afgeschermd is kunnen anderen ook niet lezen hoe simpel het overkomt.
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Moet je de posts van Abdul-Jabber (van der Ven) af en toe lezen. Ik heb zijn posts wel eens gemeld als haatdragend, maar er gebeurde niets.
Voor hem gelden de forum regels schijnbaar niet.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Plaats reactie