Dr. Kent Hovind!

Discussies over de evolutieleer, creation science, 'jonge aarde' creationisme, de zondvloed etc..

Moderator: Moderators

Erik
Bevlogen
Contacteer:

Re: Dr. Kent Hovind!

Bericht door Erik »

Jim schreef:Samen gevat, Ruuddo heeft geen argumentatie in deze draad.
Het is nog steeds niet duidelijk wat hij wil, hij lijkt wat op een creatonist

Geen tijd meer aan verspillen.
Ruuddo is gewoon een creationist!
Dat was al duidelijk vanaf zijn eerste postings op dit forum waar het gidswoord "evolutionst" door hem gebruikt werd.
En uit zijn typische manier van vraagstelling waarbij hij zich voor probeert te doen als atheïst die zich zogenaamd verdiept zou hebben in de evolutietheorie maar nog wel wat "vraagjes" heeft deed bij mij het creacrap filter afgaan. 8*) :lol:
Ruuddo werd al heel snel onderuit gehaald en trok zich stilletjes terug met pijn in zijn reet van het pak ransel wat hij had gekregen.

Maar zoals het een goed gebrainwashed creacrap artiest betaamd ga je gewoon in de herhaling met dezelfde creacrap in iets andere bewoording en benadering.

De tijd niet waard.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Jinny

Bericht door Jinny »

Ik wou het niet zo sterk in een keer stellen, maar inderdaad, je verwoord mijn gedachten.
wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

Jim schreef:Kijk eens op usenet, onze tot importjood bekeerde belg heeft zo ongeveer een dagtaak aan het versturen van berichtjes over de falcificatie van de evolutietheorie en de verminderde kans op aids vonder voorhuid.
OFF TOPIC!

Even of die besnijdenis en aids...

Het is bulshit. De reden dat sommigen hier nog waarde aan hechten is omdat de UN een rapport onderkent heeft waaruit dit blijkt.
Wat blijkt nu, het hele onderzoek was één grote fraude.
Case closed.

Back on topic again ...
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

OFF TOPIC maar...

ruuddo schijnt vooral geïnteresseerd te zijn in abiogenese. En alhoewel dit net zoveel met de evolutietheorie te maken heeft als de gravitatietheorie te maken heeft met de quantummechanica wil ik hem best van dienst zijn om hem in te leiden in de wonderschone wereld van abiogenese, gebracht op een eenvoudige wijze. Hier is de referentie:

http://www.youtube.com/watch?v=U6QYDdgP9eg

In tegenstelling tot de gravitatietheorie en quantummechanica is abiogenese, zoals getoond in de hypothese van deze referntie, niet onverenigbaar met de evolutie. De gravitatietheorie en de quantummechanica zijn wel onverenigbaar.

Aangezien ruuddo niet wenst te praten over de evolutietheorie wil hij mogelijk wel discusiëren over de onverenigbaarheid van de gravitatietheorie en de quantummechanica, de tegen-intuïtieve absurditeiten van de quantummechanica, en of we al dan niet de gravitatietheorie en/of de quantummechanica moeten doceren.
Of als alternatief, en om het te balanceren, eveneens de theorie dat de planeten door de vleugels van engelen worden voortgedreven moeten doceren.
Ik bedoel maar, heb je enig idee hoeveel ruzie quantumfysici maken? Dit moet toch duiden op de zwakte van deze theorie? En de gravitatietheorie zegt ook al niets over de big bang. Dus dat zal ook wel niet kloppen. Zijn al die wetenschappers blind en dom om dit allemaal niet in te zien?

Gelukkig is er één duidelijke oplossing en universele theorie die wel altijd blijkt te kloppen. De theorie genaamd: Goddidit.

MvG, Wim Ahlers.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

wahlers schreef:OFF TOPIC maar...
In tegenstelling tot de gravitatietheorie en quantummechanica is abiogenese, zoals getoond in de hypothese van deze referntie, niet onverenigbaar met de evolutie. De gravitatietheorie en de quantummechanica zijn wel onverenigbaar.
MvG, Wim Ahlers.
Ik ben erg benieuwd naar waarom de quantummechanica onverenigbaar is met abiogenese. Ik zal het filmpje tzt bekijken, maar een tipje van de sluier? Desnoods in de PB.

Volgens mij beschrijft de quantummechanica slechts een realiteit op subatomair niveau. Afgezien daarvan is relevant of we hier spreken over allerlei intellectuele, maar weinig natuurkundige theorrie binnen de kwantummechanica. Afgezien daarvan "it's safe to say, nobody understands quantumfysics."

Groet,

Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
ruuddo
Forum fan

Bericht door ruuddo »

Erik schreef: Ruuddo is gewoon een creationist
Je hebt zeker niet alles gelezen?

Erik schreef: Ruuddo werd al heel snel onderuit gehaald en trok zich stilletjes terug met pijn in zijn reet van het pak ransel wat hij had gekregen.
Dat is interessant.
Ik dacht dat ik juist een hoop nieuwe inzichten had gekregen.
Geef eens aan waar ik dat pak ransel heb gekregen?

ruuddo
Forum fan

Bericht door ruuddo »

wahlers schreef:
ruuddo schijnt vooral geïnteresseerd te zijn in abiogenese.

Hoe kom je daar nou bij????????

Juan
Forum fan

Bericht door Juan »

*geeuw*
Why has not anyone seen that fossils alone gave birth to a theory about the formation of the earth, that without them, no one would have ever dreamed that there were successive epochs in the formation of the globe.
G. Cuvier (1769-1832)
Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik »

Je verdiend geen verdere reactie ruuddo.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

ruuddo
Forum fan

Bericht door ruuddo »

Erik schreef:Je verdiend geen verdere reactie ruuddo.
Want?
ruuddo
Forum fan

Bericht door ruuddo »

Erik schreef: Ruuddo werd al heel snel onderuit gehaald en trok zich stilletjes terug met pijn in zijn reet van het pak ransel wat hij had gekregen.
Ik weet nog dat Erik ergens flink voor paal werd gezet door crea bea's, waarna hij zich als een geslagen hond terug moest trekken.
.
Ongeloveloos
Banned

Bericht door Ongeloveloos »

ruuddo schreef:
Ik weet nog dat Erik ergens flink voor paal werd gezet door crea bea's, waarna hij zich als een geslagen hond terug moest trekken.
.

Niemand kan voor paal worden gezet door crea bea's !
Treat religion like your penis.
Dont show it off in public and don't shove it down your children's throat...
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

ruuddo schreef:Ik weet nog dat Erik ergens flink voor paal werd gezet door crea bea's, waarna hij zich als een geslagen hond terug moest trekken.
.
Niet iedereen die er het zwijgen toe doet, doet dat omdat hij of zij voor paal is gezet.

Niet elke stellingname is een weerwoord waard, en al helemaal niet wanneer deze stellingname is gebaseerd op een onwetendheid van het gecultiveerde soort.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Jagang schreef:
ruuddo schreef:Ik weet nog dat Erik ergens flink voor paal werd gezet door crea bea's, waarna hij zich als een geslagen hond terug moest trekken.
.
Niet iedereen die er het zwijgen toe doet, doet dat omdat hij of zij voor paal is gezet.

Niet elke stellingname is een weerwoord waard, en al helemaal niet wanneer deze stellingname is gebaseerd op een onwetendheid van het gecultiveerde soort.
Ruuddo is een leugenachtig persoon die geniet van 'afgangen van evolutionisten veroorzaakt door christelijke creationisten van het ergste soort'.
Het is mij een raadsel waarom, zelf blijft hij daar vaag over.
Dit persoon is geen rede bij te brengen.
Hij geniet van dit topic omdat hij geniet van zijn denkbeeldige overwinningen op 'de evolutionisten'.
Hij heeft namelijk een hekel aan 'evolutionisten' vooral als deze gelijk hebben.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik »

ruuddo schreef:
.
Een leuke om toch reactie te krijgen. :lol:
Jammer dat je geen bron weet te produceren want je hebt nu zelfs mij nieuwsgierig gemaakt.

Overigens kan het niet meer reageren op crea-crap stellingen van crea-crap verkopers natuurlijk gezien worden als een geslagen hond die zich terug trekt, maar enkel de crea-crap verkopers willen dat zo zien uiteraard. :lol:
De reden moet je meer zoeken in het aanvaarden dat bepaalde personen te ver heen zijn om nog uit hun reli-waan te halen en soms wordt je gewoon moe van een teveel aan crea-crap kul!
Beetje gefrustreerd ruuddo nu je jezelf totaal ontmaskerd hebt dat je je toevlucht gaat zoeken in dit soort reli wraakacties?! :D

Je hoeft je niet te schamen hoor, je bent de eerste crea-crap verkoper niet die in zijn hemd gezet is en je zal de laatste niet zijn, zeker niet als jullie van die uitgekauwde crea-crap blijven verkopen van 100 jaar oud.

Get a life knul!

Gesloten