Obama woedend om complottheorie Ahmadinejad

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

BillvdBergh
Banned

Re: Obama woedend om complottheorie Ahmadinejad

Bericht door BillvdBergh »

Ali schreef:
BillvdBergh schreef:Ik vind het derhalve zeer bekrompen dat anderen voor schoften worden uitgemaakt. Tijdens de racisme conferentie waren ook Westerse landen die de benen namen. Dat is pas het toppunt van onbeschoftheid.
Mensen die stenigen goedkeuren zijn schoften.

Geen twijfel mogelijk.
Er zijn mensen die bevolkingsgroepen verbranden met veel modernere middellen zoals fosforbommen dan met stenen , waarbij Westerlingen zelfs
investeren voor het gebruik daarvan en zelfs investeren in clusterbommen.
Skepke
Forum fan

Bericht door Skepke »

Shadow schreef: Beboeboem, vlak voordat de toren verpulvert in een stof wolk.
Máár, er waren écht geen explosieven hóór! =D>
Er dwaalt een hoop flauwekul rond aan beide kanten van het verhaal (officiële/complot).

Er is helemaal geen sprake van controlled demolition. De 'explosies' die je hoort zijn o.a. liften die neerstorten in hun schacht, steunvloeren die op elkaar vallen,... en de 'wolkjes' die je kan zien tijdens het instorten zijn gewoon stof dat naar buiten wordt geblazen (de lucht moet érgens naartoe).
Er zijn zelfs populaire theorieën waarin beweerd wordt dat er géén vliegtuigen waren (allemaal photoshop en special effects)... hoe crazy in the coconut kan je zijn ?

Anderzijds...
Als ik Condoleezza Rice hoor beweren:
"I don't think ànybody could have predicted that they were trying to use an airplane as a missile."
Dan zeg ik... BULLSHIT !!
Men was van dit soort plannen zeer goed op de hoogte, en ik denk niet dat we kunnen uitsluiten dat ze met opzet een oogje hebben dichtgeknepen.
BillvdBergh
Banned

Cluny schreef:
BillvdBergh schreef:Ik vind het derhalve zeer bekrompen dat anderen voor schoften worden uitgemaakt. Tijdens de racisme conferentie waren ook Westerse landen die de benen namen. Dat is pas het toppunt van onbeschoftheid.
Schoftenherkenning, wellicht is daar meer talent voor nodig dan ik me tot nu toe realiseer.
Inderdaad , het zijn schoften die illegale oorlogen voeren op basis van leugens , onschuldigen uitmoorden , etcetra , etcetra vanwege economische motieven alleen. Dat is inmiddels een feit. Hoe moet anders de nu 9 jarige durende oorlogen gefinancieerd worden ? Precies , het moet terug vloeien door de olie inkomsten: 1 vat olie tegen 100 doden.:roll: .

Ahmedingisgejat is er nog heilig bij.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

BillvdBergh schreef:
Cluny schreef:
Schoftenherkenning, wellicht is daar meer talent voor nodig dan ik me tot nu toe realiseer.
Inderdaad , het zijn schoften die illegale oorlogen voeren op basis van leugens , onschuldigen uitmoorden , etcetra , etcetra vanwege economische motieven alleen. Dat is inmiddels een feit. Hoe moet anders de nu 9 jarige durende oorlogen gefinancieerd worden ? Precies , het moet terug vloeien door de olie inkomsten: 1 vat olie tegen 100 doden.:roll: .

Ahmedingisgejat is er nog heilig bij.
Dhimmiepraat!
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Shadow
Forum fan

Bericht door Shadow »

Obama beledigd?

Maar meneer de voorzitter, hoe kan iets dat waar is een belediging zijn?

@ Skepske, jouw mening. Wat ik zie is hoe 147 verdiepingen aan staal, liften en beton verandert in een stofwolk waar de Vesuvius jaloers op zou zijn.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Shadow schreef:Obama beledigd?

Maar meneer de voorzitter, hoe kan iets dat waar is een belediging zijn?

@ Skepske, jouw mening. Wat ik zie is hoe 147 verdiepingen aan staal, liften en beton verandert in een stofwolk waar de Vesuvius jaloers op zou zijn.
Vulkanen worden nooit jaloers.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
F001
Banned

Bericht door F001 »

Het 9/11-complot is inmiddels een volledig achterhaald complot. Al hun zgn. beweringen zijn punt voor punt onderuit gehaald. Het is een theorie voor de zotten. Obama heeft alle recht boos te zijn op Ahmedinejad, die onverhuld een oorlogsverklaring tegen het Westen heeft uitgesproken. Deze uitspraak is een voorbode voor een nieuwe oorlog tegen Iran, Hezbollah en Hamas. De twee laatstgenoemde benoem ik, omdat Israël een onmiskenbare sleutelrol zal gaan spelen wanneer Iran zal worden aangevallen.
Shadow
Forum fan

Bericht door Shadow »

Ach, mensen beweren zoveel en allemaal denken ze de waarheid in pacht te hebben, er is wat mij betreft nog niets onderuit gehaald. Men bestrijdt theorien met theorien, plakt er gewoon een stikker voor en doet het af als achterhaald, hoe ignorant kan je zijn. Er is echt nog helemaal niets veranderd en dat maakt het doorzichtig.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Shadow schreef:Ach, mensen beweren zoveel en allemaal denken ze de waarheid in pacht te hebben, er is wat mij betreft nog niets onderuit gehaald. Men bestrijdt theorien met theorien, plakt er gewoon een stikker voor en doet het af als achterhaald, hoe ignorant kan je zijn. Er is echt nog helemaal niets veranderd en dat maakt het doorzichtig.
Tijdens die bijeenkomst weglopen van de leugenpraatjes van die moslimschoft met zijn lullige complottheorietjes was een redelijke daad.
BillvdBergh
Banned

Het is mij nog niet dudielijk wat de leugens precies zijn. De enige die leugens fabriceren en verspreiden
op deze aarde zijn Westerse machthebbers. Ik noem ze duivelse parasieten.
Grappig.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

BillvdBergh schreef:Het is mij nog niet dudielijk wat de leugens precies zijn. De enige die leugens fabriceren en verspreiden
Grappig.
Wat een grappige dhimmiepraat!
BillvdBergh
Banned

Cluny schreef:
BillvdBergh schreef:Het is mij nog niet dudielijk wat de leugens precies zijn. De enige die leugens fabriceren en verspreiden
Grappig.
Wat een grappige dhimmiepraat!
Grappig dat u zelf het woord Dhimmie heeft uitgevonden ? Heeft u enig idee wat dat betekent ?

Anderen voor schoften en leugenaars uitmaken is een vrijwillige celstraf van het verstand,
nietwaar ?
:mrgreen:
Jinny

Bericht door Jinny »

Grappig.
Proest........
Zou je zulke opmerkingen volgende keer in een pb willen aankondigen, nu kan ik een beeldscherm gaan poetsen van pinda's en rode wijn. :angel12:

Overigens hoef je niet te vertellen welke religie je aanhangt, dat is de islam.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

BillvdBergh schreef: Anderen voor schoften en leugenaars uitmaken is een vrijwillige celstraf van het verstand,
nietwaar ?
:mrgreen:
Welnee, joh!
Die moslimcomplottheorist uit Iran is een schoft.
Voor een dhimmie is het wellicht een heilige, maar daar heb ik verder niets mee te maken.
Ik ben geen dhimmie, ik ben zelf autonoom realist.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Jim schreef:
Grappig.
Proest........
Zou je zulke opmerkingen volgende keer in een pb willen aankondigen, nu kan ik een beeldscherm gaan poetsen van pinda's en rode wijn. :angel12:

Overigens hoef je niet te vertellen welke religie je aanhangt, dat is de islam.
Een moslim die op een realistenforum zichzelf de nick Billvdbergh geeft.
Zou kunnen, er gebeuren wel gekkere dingen op het internet.
Plaats reactie