Niet geholpen dus.
CDA:Roma bij overlast het land uit. (afleidingsspeeltje?)
Moderator: Moderators
- BillvdBergh
- Banned
Re: CDA:Roma bij overlast het land uit. (afleidingsspeeltje?)
Dan maak ik er westelijke jordaanoever van , jij je zin. Ik had het niet voor niets gemeld: Westerse.
Niet geholpen dus.

Niet geholpen dus.
Het topic onderwerp is Roma (Appels).BillvdBergh schreef:Dan maak ik er westelijke jordaanoever van , jij je zin. Ik had het niet voor niets gemeld: Westerse.
Niet geholpen dus.
Doe je anti-westerse perengedoe maar in een ander topic.
Je kan zelf ook een nieuw perentopic openen.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
- BillvdBergh
- Banned
Inderdaad geestig om terug naar het topic over te gaan , en dat zegt iemand die weten wilt of ik een moslim ben terwijl we on-topic zijn . Voor wie werkt u : AL CIA DA ?Cluny schreef:Het topic onderwerp is Roma (Appels).BillvdBergh schreef:Dan maak ik er westelijke jordaanoever van , jij je zin. Ik had het niet voor niets gemeld: Westerse.
Niet geholpen dus.
Doe je anti-westerse perengedoe maar in een ander topic.
Je kan zelf ook een nieuw perentopic openen.
Nu even niet. Het heeft niets met het onderwerp te maken. En mijn pro-Palestijnse opvattingen zijn elders ruimschots aan bod gekomen. Het zou ook erg prettig zijn BillvdBergh, dat je in beginsel bij het oorspronkelijke onderwerp blijft. De discussie oogt rommelig. Mocht dit niet lukken dan krijg je een eigen topic.BillvdBergh schreef:
Gaat u ook in op die opmerking van het landjepik op de Westerse Jordaan oever , gesteund door dat tuig
uit het Westen ?
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
roodborstje schreef:Het cda heeft wat mij betreft voortdurend een groot aantal griezels voortgebracht vanaf het prilste begin, neem nou een Hans Hille of een Mirjam Sterk om een paar modernere uitvoeringen van dit fenomeen te duiden, Sterk was me al eerder in de kamer opgevallen als een wufte debater, als je er doorheen prikt blijft er niet veel over van dit onzalig powerplayend mensje.
Criminaliteit moet worden aangepakt, boeven worden hier niet opgepakt, misdaad loont dankzij onze hermandad en een mentaliteit van als het moeilijk wordt moeten we maar gaan gedogen of zoiets; met onwillige honden is het slecht hazen vangen, of waar een wil is......
Heeft niets met links of rechts te maken, gewoon handhaven, that's all.
Dat de zigeuners nu door Sterk op de korrel worden genomen heeft nogal wat publiciteit gekregen, vind ik teveel eer voor een dergelijk misbaksel en hoop dat ze door de kamer ter verantwoording wordt geroepen en plat op haar smoel gaat met goedkoop scoren.
Mee eens, mee eens geachte!
Alleen...er is een probleem want die "grootsmoelen" daar in Den haag roepen maar wat...
Want de zelfde mensen die nu dit soort smerige verdachtmakingen de wereld in smijten puur en alleen om maar een paar kiezers (en wat voor
Bah!
-
roodborstje
Beste demmers,demmers schreef:roodborstje schreef:Het cda heeft wat mij betreft voortdurend een groot aantal griezels voortgebracht vanaf het prilste begin, neem nou een Hans Hille of een Mirjam Sterk om een paar modernere uitvoeringen van dit fenomeen te duiden, Sterk was me al eerder in de kamer opgevallen als een wufte debater, als je er doorheen prikt blijft er niet veel over van dit onzalig powerplayend mensje.
Criminaliteit moet worden aangepakt, boeven worden hier niet opgepakt, misdaad loont dankzij onze hermandad en een mentaliteit van als het moeilijk wordt moeten we maar gaan gedogen of zoiets; met onwillige honden is het slecht hazen vangen, of waar een wil is......
Heeft niets met links of rechts te maken, gewoon handhaven, that's all.
Dat de zigeuners nu door Sterk op de korrel worden genomen heeft nogal wat publiciteit gekregen, vind ik teveel eer voor een dergelijk misbaksel en hoop dat ze door de kamer ter verantwoording wordt geroepen en plat op haar smoel gaat met goedkoop scoren.
Mee eens, mee eens geachte!
Alleen...er is een probleem want die "grootsmoelen" daar in Den haag roepen maar wat...
Want de zelfde mensen die nu dit soort smerige verdachtmakingen de wereld in smijten puur en alleen om maar een paar kiezers (en wat voor) naar hun partijtje te lokken....die mensen gaan gewoon akkoord met drastische bezuinigingen bij de politie.
Bah!
De kiezer van vooral schade en schande, er staat m.i teveel op het spel om onze zaak in handen te geven van een paar onnozele ganzen, het blijft echter een factor om rekening mee te houden, hoe kan je dit gevaar elimineren, losgeslagen volksempfinden moet worden bestreden(daar heeft Sterk mee willen spelen), ze moeten leren de rechtstaat te eerbiedigen en daarbij inderdaad nuchter naar de feiten leren kijken i.p.v zich over te geven aan voortdurend onethisch gezeur en een verwachtingsbeeld waar het walhalla bij verbleekt.
-
roodborstje
aanvulling.
De vraag is echter hoe dit beest te temmen, ik denk aan heropvoedingskampen, daar leren ze staatsinrichting, spellen, dat is doorgaans bedroevend bij dat soort, sociale vaardigheden en etiquette.
De vraag is echter hoe dit beest te temmen, ik denk aan heropvoedingskampen, daar leren ze staatsinrichting, spellen, dat is doorgaans bedroevend bij dat soort, sociale vaardigheden en etiquette.
*
Welk beest heb je het over?
In welke heropvoedingskampen wordt staatsinrichting geleerd?
In welke heropvoedingskampen wordt spellen geleerd?
In welke heropvoedingskampen wordt etiquette geleerd?
Je hebt het over een soort in deze context van 'dit beest' waarbij je 'ze' (wie dan?) kennelijk in heropvoedingskampen wil laten 'temmen', wat bedoel je concreet met soort?
Welk beest heb je het over?
In welke heropvoedingskampen wordt staatsinrichting geleerd?
In welke heropvoedingskampen wordt spellen geleerd?
In welke heropvoedingskampen wordt etiquette geleerd?
Je hebt het over een soort in deze context van 'dit beest' waarbij je 'ze' (wie dan?) kennelijk in heropvoedingskampen wil laten 'temmen', wat bedoel je concreet met soort?
roodborstje schreef:aanvulling.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
(='.'=)
(")_(")
- Freedom's just another word for nothing left to lose!
*
What is mind? No matter! If you don't mind, it doesn't matter ...
What is matter? Never mind: Consciousness matters: Nothing Else Matters!
- Materie ...
- ... bestaat niet!?!?
- Materie ...
20 maal honderduizend € = 2 miljoen €
Romafamilie uit Nieuwegein uit huis gezet
Een Romafamilie uit Nieuwegein is woensdag uit huis gezet. De reden was een huurachterstand, meldt een woordvoerder van woningbouwvereniging Mitros donderdag.
Het gaat om het gezin van Rade Duric, die eerder in de media liet weten dat hij met de gemeente in gesprek is over integratieproblemen van Roma in Nieuwegein. Hij bood aan om met twintig Romagezinnen uit Nieuwegein te vertrekken, voor honderdduizend euro per gezin. De gemeente Nieuwegein keurt dit voorstel af. "Het is geen optie", laat een woordvoerder weten.
De burgemeester van Nieuwegein wil Roma etnisch gaan registreren. Dat is niet om ze gemakkelijker uit te kunnen zetten, aldus de woordvoerder. "We willen de gegevens van Roma hebben om ze bijvoorbeeld te kunnen helpen met scholing en schuldsanering. We zijn nog aan het uitzoeken in hoeverre dat wettelijk mogelijk is."
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Stelende kinderen.
Stelende kinderen Eindhoven uit huis geplaatst
Twee van de drie kinderen uit Eindhoven die meerdere ouderen in de wijk Vaartbroek hebben bestolen, zijn vrijdag uit huis geplaatst. Bureau Jeugdzorg had de kinderrechter hierom gevraagd. De rechter is vrijdag akkoord gegaan, meldt de gemeente Eindhoven zaterdag.
De moeder van de twee kinderen heeft ingestemd met de uithuisplaatsing. Eerder deze week meldde de gemeente al dat de Raad voor de Kinderbescherming van de rechter het gezag over de drie kinderen had gekregen, waardoor de ouders moeten meewerken aan hulpverlening. Zouden de ouders dit niet doen, dan konden de kinderen mogelijk uit huis worden geplaatst.
De gemeente stelt zaterdag dat door de instanties, waaronder de politie, Bureau Jeugdzorg en de Raad voor de Kinderbescherming, eerder deze week is geconstateerd dat 'structurele en ingrijpende aandacht vanuit de jeugdhulpverlening nodig is'. "De uithuisplaatsing is een volgende stap in die gezamenlijke aanpak. De aanpak dient om overlast in de buurt terug te dringen en is ook in het belang van de beide kinderen en het gezin waarvan zij deel uitmaken."
Vorige week donderdag maakte de politie bekend dat de drie kinderen, een 10-jarig en een 9-jarig meisje en een 10-jarige jongen, hadden bekend achter de diefstal van sleutels en portemonnees van veelal oudere mensen in Eindhoven te zitten. De drie drongen met een smoesje de woning binnen, bijvoorbeeld door te zeggen dat ze naar de wc moesten.
Ook zouden de drie betrokken zijn bij de mishandeling van een 90-jarige vrouw, die door de kinderen werd aangevallen toen zij haar hond uitliet in het Amandelpark. De vrouw werd gespuugd en geslagen. Een kleine drie weken geleden gingen de kinderen er vandoor met de scootmobiel van een 85-jarige vrouw uit Eindhoven, nadat zij haar sleutels hadden gestolen. Een getuige zorgde ervoor dat de vrouw haar scootmobiel terugkreeg.
De kinderen komen volgens verschillende media uit Roma-families. Een woordvoerder van de gemeente wil dit niet bevestigen in het kader van de privacy van de kinderen.
Een goede zaak!
Dat krijg je nou met politiekcorrecten aan de subsidiekraan.
- Chinaman
- Diehard
Ja, maar bij de Roma komt het ook niet terecht en die zijn dus niet geholpen, dus moet er maar nog meer geld worden vrijgemaakt...Cluny schreef:Een goede zaak!
Had ik al een keer verteld dat ik een hekel heb aan zowat alle politici????
Karl Jaspers; those who committed war crimes were morally guilty, and those who tolerated them without resistance were politically guilty, leading to collective guilt for all.
Roma bij overlast het land uit.
Roma in Almere.
Roma in Almere.
Leden Romafamilie Almere worden uit huis gezet
Elf van de dertien leden van een Romafamilie moeten hun huis in Almere uit. Dat heeft de voorzieningenrechter van de rechtbank in Lelystad vandaag bepaald. De gemeente Almere eiste via de kortgedingrechter dat de noodopvang van de Romafamilie werd beëindigd.
In 2007 verbleven elf familieleden in één woning, waarvoor met slechts twee personen een huurovereenkomst was afgesloten. De gemeente greep in vanwege overlast en stelde twee woningen beschikbaar aan het Leger des Heils, dat de noodopvang voor Almere verzorgt.
De grond voor tijdelijke noodopvang kwam te vervallen toen de familie, die inmiddels was uitgegroeid tot 13 leden, was uitgeprocedeerd. Bovendien waren zes leden tot ongewenste vreemdeling verklaard. Zij verbleven daardoor illegaal in Nederland.
De twee Roma-leden met een huurcontract mogen blijven. De rest moet binnen twee weken de woningen ontruimen en de sleutels inleveren. (ANP/Redactie)
17/08/11 16u04
Re: Roma bij overlast het land uit.
Hallo vriend.Cluny schreef:'Romafamilie bedreigde leraar'
Ik heb de indruk dat jij er nogal racistische ideeën op nahoudt.
Als ik het goed begrijp, is bijna ieder Roma familie crimineel?