eppe schreef: wat is er nou veranderd in nederland de afgelopen 6 jaar dat we ons nu in een keer zorgen gaan maken over al de buitenlanders hier. jaren lang zijn er mensen van uit allerlei windstreken deze kant opgekomen en daar heeft niemand, ja NIEMAND zich ooit wat van aangetrokken.
.
Misschien New York, Londen, Madrid en Amsterdam?
Voor die tijd was een moslim geen probleem, na die tijd zijn veel moslims zich opeens van hun religie bewust geworden en is een deel zich orthodox gaan gedragen.
Die terroristen hebben dus hun zin, polarisatie.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Mensen zijn kuddedieren die elkaar imiteren. Met de komst van de snelle media is dit copy-cat gedrag alleen maar toegenomen. Schiet een vader eigen vrouw of kind dood, gegarandeerd dat een paar weken later eenzelfde bericht binnenkomt. We leven al ruim 40 jaar met de Islam in Nederland en er zijn nooit noemenswaardige problemen geweest. Die zijn er nu ook niet, maar de beeldvorming verteld ons anders en daarom geloven velen het door ons zelfbedachte verhaal.
Het fenomeen is niet nieuw. Roma's stonden slecht in het nieuws in Frankrijk. Het duurde niet lang voordat het vergrootglas van de media de Roma's in Nederland onder de loep nam. Gevolg, een recente uitzetting van een Romafamilie uit een woning waar ze al jaren ongestoord woonden.
F001 schreef: Het fenomeen is niet nieuw. Roma's stonden slecht in het nieuws in Frankrijk. Het duurde niet lang voordat het vergrootglas van de media de Roma's in Nederland onder de loep nam. Gevolg, een recente uitzetting van een Romafamilie uit een woning waar ze al jaren ongestoord woonden.
Ja ja, ongestoord wonen.
Al jaren zorgt de Roma gemeenschap in Nieuwegein in een aantal wijken voor veel overlast. In het gemeentelijk plan ‘Wisselgeld’, uit 2008, worden de problemen opgesomd: veel Romagezinnen zijn ‘multiprobleemgezinnen’. Andere bewoners voelen zich geïntimideerd en onveilig en ervaren geluidsoverlast. Roma zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers. Een groot aantal is veelpleger. Van de Romajongeren onder de 18 jaar heeft 25% een strafblad. Bij de overige Nieuwegeinse bevolking uit die leeftijdscategorie is dat 2%. Boven de 18 jaar heeft 79% van de Roma een strafblad vergeleken met 15% van de overige Nieuwegeinse bevolkingsgroep.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Maar is het niet toevallig dat het juist nú in de aandacht komt? Een paar maanden geleden zou een topic over Roma's geen enkele belangstelling genieten. Ik bedoel maar.
F001 schreef:Maar is het niet toevallig dat het juist nú in de aandacht komt? Een paar maanden geleden zou een topic over Roma's geen enkele belangstelling genieten. Ik bedoel maar.
Nee, het is niet toevallig.
Ik bedoel maar.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Buitenlandse invloeden van joodse en GRRistelijke oorlogsprofeten in de VS en Israel.
Het is oorlog en psychologische oorlogsvoering hoort daar ook bij. In tijden van oorlog is de waarheid het eerste slachtoffer, de realiteit is dat ze allemaal hardstikke boter op hun hoofd hebben.
Onze Geertje werd destijds verdacht van contacten met de Mossad, hij was destijds ook beter geinformeerd over die marokaanse spion dan de rest van de kamer. Bovendien wordt zijn verdediging betaald door ultra-rechtse oorlogszuchtige GRRistenen in de VS. Ik denk dat je hier heel dicht bij de bron van de haat zit...
F001 schreef:[...]
Het fenomeen is niet nieuw. Roma's stonden slecht in het nieuws in Frankrijk. Het duurde niet lang voordat het vergrootglas van de media de Roma's in Nederland onder de loep nam. Gevolg, een recente uitzetting van een Romafamilie uit een woning waar ze al jaren ongestoord woonden.
Laat ik nu denken dat zij jarenlang ongestoord woonden omdat de verhuurder al die tijd het niet-betalen van huur als een onderdeel van hun cultuur beschouwde waar die respect voor heeft.
En nu is dat voorbij en gaan ze net zoals iedereen met huurachterstand uit huis gezet worden want anders zou men discrimineren.
Mogelijk dat recente pers berichten invloed hebben gehad om aan te zetten tot handelen, maar de basis voor het handelen was al langer aanwezig.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt zal zijn hoofd moeten missen.
eppe schreef: wat is er nou veranderd in nederland de afgelopen 6 jaar dat we ons nu in een keer zorgen gaan maken over al de buitenlanders hier. jaren lang zijn er mensen van uit allerlei windstreken deze kant opgekomen en daar heeft niemand, ja NIEMAND zich ooit wat van aangetrokken.
.
Misschien New York, Londen, Madrid en Amsterdam?
Voor die tijd was een moslim geen probleem, na die tijd zijn veel moslims zich opeens van hun religie bewust geworden en is een deel zich orthodox gaan gedragen.
Die terroristen hebben dus hun zin, polarisatie.
Eppe heeft het niet specifiek over moslims en terrorristen , maar buitenlanders over het algemeen.
Ik begrijp niet dat ook u steeds het verband legt tussen moslims en de reeks aanslagen die u
opnoemt.
Nu weet ik dat u dat graag doet maar daarmee werkt u nou juist de haat tegen moslims in de
hand. Is dit wat u wilt ?
Buitenlandse invloeden van joodse en GRRistelijke oorlogsprofeten in de VS en Israel.
Het is oorlog en psychologische oorlogsvoering hoort daar ook bij. In tijden van oorlog is de waarheid het eerste slachtoffer, de realiteit is dat ze allemaal hardstikke boter op hun hoofd hebben.
Onze Geertje werd destijds verdacht van contacten met de Mossad, hij was destijds ook beter geinformeerd over die marokaanse spion dan de rest van de kamer. Bovendien wordt zijn verdediging betaald door ultra-rechtse oorlogszuchtige GRRistenen in de VS. Ik denk dat je hier heel dicht bij de bron van de haat zit...
Ik denk dat u gelijk heeft. Maar het lijkt me beter om specifiek Amerika en Europa te noemen en niet te
spreken over joden of joodse of christelijke. Het waarom daarvan heb ik eerder elders uitgelegd
BillvdBergh schreef:Er wordt hard gewerkt om de man veroordeeld te krijgen, want zelfs het OM is partijdig . De officieren
die niet tot vervolging van Wilders wilde overgaan zijn dezelfde die er nu toch weer bij zitten. Daarnaast blijkt dat zij zeer belastende informatie buiten de ten laste legging hebben gehouden.
Gelukkig is dát tijdig gesignaleerd door een advocaat.
Dus ga er maar vanuit dat hij veroordeeld wordt...
So join them..
Ooo...
... maar ik ben zelfs bereid om me te bekeren tot de Islam als dat nodig mocht blijken te zijn om de verdergaande Islamisering te stoppen en vervolgens verder terug te dringen. Ik ben alleen niet bereid om mijn zoontje aan een dergelijke indoctrinatie bloot te stellen, zo misdadidig ben ik nou ook weer niet aangelegd, maar komt tijd komt raad!
Overigens:
Gaia, Moeder Aarde, is het roerend met me eens!
Zij heeft me ook al in een persoonlijke openbaring toegezegd
dat zij mij bewijzen ter hand zal stellen dat zij er eerst was:
eerst was er Gaia, Moeder Aarde,
daarna liet zij de mens ontstaan en
pas daarna bedacht de mens JHWH, God en AllaH
Blessed Be!
*
En nou een paar multi-nationals overhalen om geld te fourneren om met een overdonderende mediacampagne leven in die godsdienst te blazen en te blijven blazen!
fbs33: En nou een paar multi-nationals overhalen om geld te fourneren om met een overdonderende mediacampagne leven in die godsdienst te blazen en te blijven blazen!
Net zolang tot mensen zich, vooral verwonderd over de cultuuromslag in de economie, gaan afvragen:
waar komt al die liefde voor moeder aarde ineens vandaan?
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art.1 vd Universele Verklaring vd Rechten vd Mens
Ik heb een draadje geopend over jou onderschrift, heb je belangstelling om daar eens over van gedachte te wisselen?
"Er bestaat geen mening, hoe absurd ook, die de mensen niet gemakkelijk tot de hunne maken, zodra het gelukt is, hen te overtuigen, dat die algemeen aanvaard is."
fbs33: En nou een paar multi-nationals overhalen om geld te fourneren om met een overdonderende mediacampagne leven in die godsdienst te blazen en te blijven blazen!
Net zolang tot mensen zich, vooral verwonderd over de cultuuromslag in de economie, gaan afvragen:
waar komt al die liefde voor moeder aarde ineens vandaan?
Maar het wel genietend van wuivende grashalmen. zich afvragen, ipv kuchend en hoestend.
Helaas een fata morgana want multi's doen niet alleen aan produceren maar moedigen overal het kweken van consumenten aan middels aanblazende steun voor andere godsdiensten die niet moeilijk doen over het geboren worden van nakroost!
Het zou dan voor de overgebleven 2 à 3 miljard mensen genieten betekenen na een rouwperiode over 4 miljard v.d. honger gestorvenen schat ik zo.
Daarom komt de vernieuwing van dat Kyoto-verdrag ook nog steeds niet echt van de grond vermoed ik.
Men laat het liever over aan de natuurlijke evolutionaire selectie (met A en H-bommen gelardeerd?)