Islamitisch plak- en knipwerk

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Spatie
Banned

Re: Fouten in de Koran

Bericht door Spatie »

PietV. schreef:
Spatie schreef:
Nu - bijna 1500 jaar later - hebben Sateliet foto's bewezen dat je van de Moskee die in Sana'a werd gebouwd op bevel van de Profeet, een rechte lijn kan trekken die PRECIES over de berg die "Jabal Deyn" word genoemd strekt en recht naar het centrum van de Kaba' leidt!

Open jullie ogen!
Maar één punt op deze rechte lijn. Waarom niet 10 referentiepunten. Hoe breed is trouwens deze berg. En op welk punt land de rechte lijn aan . Of komt hij aan in een gebied. Door te navigeren aan de hand van de sterren kun je akelig nauwkeurig in een bepaald gebied terecht komen. Iets wat de Feniciërs al deden.
Zie deze video
http://www.youtube.com/watch?v=a3Zv9MDx ... r_embedded

Waarom moeten jullie altijd smoesjes verzinnen???

De meeste mensen zijn ondankbaar ten opzichte van de genadegave die Allah geeft.
Zeg: "Ik zeg niet tot u, dat ik de schatten van Allah bezit, noch dat ik het onzienlijke ken, noch zeg ik tot u: 'Ik ben een engel'; ik volg slechts hetgeen mij wordt geopenbaard." Zeg: "Kunnen de blinde en de ziende gelijk zijn? Wilt gij dan niet nadenken?" [Koran 6:50]
Skepke
Forum fan

Bericht door Skepke »

De discussie hier is bedroevend... het lijkt wel een chatbox. Beledigen en eindeloos herhalen.

Over die drie punten op een lijn van 815km ga ik eens wat opzoekwerk verrichten, Spatie.
Ik geloof namelijk niet in 'wonders'.
ASP
Forum fan
Contacteer:

Bericht door ASP »

jullie verzinnen alles en noemen het waarheid....en betichten ons ervan smoesjes te vertellen.....ja hoor!!!!!!!!
Moeders
Forum fan

Bericht door Moeders »

Beste Spatie, alledrie die punten bestonden al, die rechte lijn dus ook.
Wat heeft mohammed dus precies "berekend"?
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Spatie schreef:
Waarom moeten jullie altijd smoesjes verzinnen???

De meeste mensen zijn ondankbaar ten opzichte van de genadegave die Allah geeft.
Ik verzin geen smoesje als ik je vertel dat je een officiële waarschuwing krijgt. Laat Allah buiten het verhaal en kom met een fatsoenlijk tegenantwoord.

Mvg,

Piet
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Spatie
Banned

Bericht door Spatie »

Skepke schreef:De discussie hier is bedroevend... het lijkt wel een chatbox. Beledigen en eindeloos herhalen.

Over die drie punten op een lijn van 815km ga ik eens wat opzoekwerk verrichten, Spatie.
Ik geloof namelijk niet in 'wonders'.
Het is mooi dat je wat opzoekwerk gaat verricht, maar een tip laat je niet misleiden door de duivel!

"Heb ik jullie, O Kinderen van Adam, niet opgedragen om de Satan niet te dienen? Voorwaar, hij is voor jullie een duidelijke vijand. En aanbidt Mij: dat is het Rechte pad. En voorzeker, hij heeft vele schepselen onder jullie doen dwalen. Gebruikten jullie je verstand dan niet?" [Koran 36:60-62]

De duivel wil niet dat de mens tot erkentenis der waarheid komt. Vergeet dit niet! Open je hart.

MOGE ALLAH JULLIE TOT HET RECHTE PAD LEIDEN
Moeders schreef:Beste Spatie, alledrie die punten bestonden al, die rechte lijn dus ook.
Alle moskeeën moeten gericht zijn richting de Ka'ba want dat is onze Qiblah (gebeds-richting). Dat iemand bijna ander half duizend jaar geleden een moskee van bijna 1000 km verderop PRECIES richting de Ka'ba kon bouwen is onmogelijk!
Laatst gewijzigd door Spatie op 17 okt 2010 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Zeg: "Ik zeg niet tot u, dat ik de schatten van Allah bezit, noch dat ik het onzienlijke ken, noch zeg ik tot u: 'Ik ben een engel'; ik volg slechts hetgeen mij wordt geopenbaard." Zeg: "Kunnen de blinde en de ziende gelijk zijn? Wilt gij dan niet nadenken?" [Koran 6:50]
ASP
Forum fan
Contacteer:

Bericht door ASP »

ga jij maar lekker tegen je pedofiele profeet aan rijen an laat ons met rust.
Moeders
Forum fan

Bericht door Moeders »

Spatie schreef:Alle moskeeën moeten gericht zijn richting de Ka'ba want dat is onze Qiblah (gebeds-richting). Dat iemand bijna ander half duizend jaar geleden een moskee van bijna 1000 km verderop PRECIES richting de Ka'ba kon bouwen is onmogelijk!
Het is miscchien wel een antwoord...maar niet op mijn vraag.

Mijn vraag was:
Surrendered
Ervaren pen

Bericht door Surrendered »

Nog iets. In de Hadith staat dat de Profeet(vzmh) zei dat Constantinopel zou worden veroverd, plus dat die commandant een heel goede, en zijn leger een prachtig leger is.

In het jaar 1453 werd Constantinopel veroverd, nadat anderen het 31 keer hebben geprobeerd. Fatih Sultan Mehmet, de persoon die Constantinopel veroverd heeft, was een heel erg slim persoon.

Bijvoorbeeld:
Hij werd Sultan op zijn 12ste. Toen Byzantium dat hoorde viel hij direct aan. Omdat Sultan Mehmet maar 12 was, en wist dat hij de oorlog niet zou kunnen winnen, stuurde hij een brief naar zijn vader. Hij schreef het volgende:

Aan sultan Murad II,

Als jij de Sultan bent van dit rijk, kom dan nu en verdedig jouw land. En als je dat niet bent beveel ik jou als jouw Sultan om het leger te commanderen

Dat het leger prachtig zou zijn?
Bijvoorbeeld: Bij een leger gaat het om de soldaten. Bij een land, gaat het om het volk. En omdat de soldaten uiteindelijk uit het volk kwam, moet je hier kijken naar het volk. Toen waren de Osmanen gewoon ECHTE mensen. Niet dat wij nep zijn ofzo. Maar zij waren een voorbeeld voor iedereen. Bijvoorbeeld het vrijdags gebed. Toen ging iedereen gewoon direct naar de moskee. Niet dat zij hun winkels op slot doen ofzo. In tegendeel ze laten de deuren gewoon open, of doen het alleen dicht. Want zij vertrouwden in elkaar.

Zo zie je al hoe prachtig het leger is. Laat staan de commandant. Hoe wist onze profeet ong. 800 jaar vóór de verovering van Constantinopel dat het zou worden veroverd door:

1. Een slimme commandant en een prachtig leger
2. Plus dat het zou worden veroverd door Moslims?

Kunnen jullie dat mij AUB uitleggen?
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon »

kan je mij eens uitleggen waarom er niets in staat over de peper en zout vlinder? dank.

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Moeders
Forum fan

Bericht door Moeders »

Nog iets. In de Hadith staat dat de Profeet(vzmh) zei dat Constantinopel zou worden veroverd, plus dat die commandant een heel goede, en zijn leger een prachtig leger is.
welke hadith is dat?
Spatie
Banned

Bericht door Spatie »

Moeders schreef:
Spatie schreef:Alle moskeeën moeten gericht zijn richting de Ka'ba want dat is onze Qiblah (gebeds-richting). Dat iemand bijna ander half duizend jaar geleden een moskee van bijna 1000 km verderop PRECIES richting de Ka'ba kon bouwen is onmogelijk!
Het is miscchien wel een antwoord...maar niet op mijn vraag.

Mijn vraag was:
At-Tabarani heeft overgeleverd in ("Al Mu'jam Al Awsat", 1/253) dat de Profeet zijn metgezel Wabr Ibn Yuhannas Al-Khozaie naar de stad Sana'a en beveelde hem om daar een Moskee te bouwen voor de mensen die daar Islam hadden geaccepteerd ...

En de Profeet had hem een speciale plaats aangewezen, zoals in de Ahaadith boeken is overgeleverd:

''Roep hun tot het geloof. Als zij jou daarin gehoorzamen, beveel hun dan het gebed te verrichten. Als zij jou daarin gehoorzamen, ga dan een moskee bouwen in Bathan park, waar een steen uit Ghamdan wordt gevonden, en richt het in de richting van een berg die "Deyn" wordt genoemd".

En er is overgeleverd dat hij zei:

"Als je de moskee bouwt, bouw het dan aan de rechter kant van een berg die Jabal-Ad-Deyn wordt genoemd".

MVG Spatie
Moeders
Forum fan

Bericht door Moeders »

Laat maar, nog steeds geen antwoord en gebruik van een hadith die niet komt van bukhari of muslim.
Zoals je wel weet zijn alleen die hadith veelal goedgekeurd.
Spatie
Banned

Bericht door Spatie »

Moeders schreef:Laat maar, nog steeds geen antwoord en gebruik van een hadith die niet komt van bukhari of muslim.
Zoals je wel weet zijn alleen die hadith veelal goedgekeurd.
Smoesje.

Die Moskee staat daar.

Nu - bijna 1500 jaar later - hebben Sateliet foto's bewezen dat je van de Moskee die in Sana'a werd gebouwd op bevel van de Profeet, een rechte lijn kan trekken die PRECIES over de berg die "Jabal Deyn" word genoemd strekt en recht naar het centrum van de Kaba' leidt!

Afbeelding

Afbeelding

815 KM!!!

Zie dit AUB!
http://www.youtube.com/watch?v=a3Zv9MDx ... r_embedded
Moeders schreef:
welke hadith is dat?
"Verily you shall conquer Constantinople. What a wonderful leader will her
leader be, and what a wonderful army will that army be!"
Laatst gewijzigd door Spatie op 17 okt 2010 18:09, 3 keer totaal gewijzigd.
ASP
Forum fan
Contacteer:

Bericht door ASP »

en ken je ons uitleggen waarom jullie mohammend geen viezerik vinden terwijl ie t met kleine meisjes deed??
Plaats reactie