Een huwelijk is geen wonder.Spatie schreef:Het huwelijk van de Profeet met Aisha
http://www.youtube.com/watch?v=Gt7vS7kxc50
Waarom praten jullie niet meer over dat wonder? Dus jullie geven toe dat het een wonder is?
Islamitisch plak- en knipwerk
Moderator: Moderators
Re: Fouten in de Koran
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Over die Moskee!Jagang schreef:Een huwelijk is geen wonder.Spatie schreef:Het huwelijk van de Profeet met Aisha
Waarom praten jullie niet meer over dat wonder? Dus jullie geven toe dat het een wonder is?
Zeg: "Ik zeg niet tot u, dat ik de schatten van Allah bezit, noch dat ik het onzienlijke ken, noch zeg ik tot u: 'Ik ben een engel'; ik volg slechts hetgeen mij wordt geopenbaard." Zeg: "Kunnen de blinde en de ziende gelijk zijn? Wilt gij dan niet nadenken?" [Koran 6:50]
Ik ga die zooi niet van A tot Z volgen.Spatie schreef:Over die Moskee!Jagang schreef:Een huwelijk is geen wonder.Spatie schreef:Het huwelijk van de Profeet met Aisha
En wat is HIER zo opmerkelijk aan?

‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
- Surrendered
- Ervaren pen
De Profeet(vzmh) is getrouwd met Aysa na 8 maanden van de Hidjra. 73 jaar na de Hidjra was Aysa 100 jaar. En als we dus 100 - 73 doen is dat? Geen 9. En ook al was hij getrouwd met haar toen zij 9 was, waar staat dat de Profeet met haar heeft gedaan wanneer zij 9 was?ASP schreef:http://www.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=10197
ik had t ook wille copien en pasten, maar dat doe ik jullie niet aan..
bewijs plus nog meer bewijs.
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
religieuzen spelen altijd beledigd als ze commentaar krijgen die hun niet past.....
maar van zich zelf vinden ze dat ze hun onzin moeten uitdragen tot vervelens aan toe en dat iedereen naar ze moet luisteren.
maar van zich zelf vinden ze dat ze hun onzin moeten uitdragen tot vervelens aan toe en dat iedereen naar ze moet luisteren.
- Surrendered
- Ervaren pen
Ik heb een feit over die huwelijk gegeven en Spatie er een. Allebei verschillende feiten. En op een gewone manier. Dus ik zeg niet dat het mij niet pastASP schreef:religieuzen spelen altijd beledigd als ze commentaar krijgen die hun niet past.....
ze speelde nog met poppen.....en als je weet, was het verboden met poppen te spelen boven 12 jaar...
en resorteer asjeblieft niet in de standaard uitvluchten zoals deze hier want,,,he , jullie vertellen toch allen onzin en leugens.al taqiyya.
en resorteer asjeblieft niet in de standaard uitvluchten zoals deze hier want,,,he , jullie vertellen toch allen onzin en leugens.al taqiyya.
Dit is de laatste keer dat ik men waarschuw om inhoudelijk te reageren! Wanneer dat niet gebeurt zal men een ban aan de broek krijgen!
Admin Lanier
Admin Lanier
Wat het probleem is met religie? De mens. Voor elke heilige lopen er 2 miljoen zondaars rond - Raymond Reddington
Het is helemaal geen wonder,Spatie schreef:Waarom praten jullie niet meer over dat wonder? Dus 'ook' jullie geven het toe dat het een wonder is?
De egyptenaren hebben pyramides op 1 lijn gezet op aarde en met de melkweg........ heel wat eerder dan mohammed.
Dat is pas een "wonder" (als je in wonderen gelooft).
De polytheïstische Arabieren waren barbaren! Ze hielden zich niet bezig met zulke dingen. En dit slaat nergens op. Het is een afstand van ongeveer 1000 KM en een 100% PRECIEZE lijn.Moeders schreef:Het is helemaal geen wonder,Spatie schreef:Waarom praten jullie niet meer over dat wonder? Dus 'ook' jullie geven het toe dat het een wonder is?
De egyptenaren hebben pyramides op 1 lijn gezet op aarde en met de melkweg........ heel wat eerder dan mohammed.
Laatst gewijzigd door Spatie op 17 okt 2010 18:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Zeg: "Ik zeg niet tot u, dat ik de schatten van Allah bezit, noch dat ik het onzienlijke ken, noch zeg ik tot u: 'Ik ben een engel'; ik volg slechts hetgeen mij wordt geopenbaard." Zeg: "Kunnen de blinde en de ziende gelijk zijn? Wilt gij dan niet nadenken?" [Koran 6:50]
- Surrendered
- Ervaren pen
Hier gaat het om 1000den jaren en 1000den personen(slaven). En bij het bouwen van de moskee gaat het over één dag en één persoon.Moeders schreef:Het is helemaal geen wonder,Spatie schreef:Waarom praten jullie niet meer over dat wonder? Dus 'ook' jullie geven het toe dat het een wonder is?
Waarom?Spatie schreef:Pas wel op voor de Dajjal!Mariakat schreef:Pfffft gelukkig.Spatie schreef: Een van de ''grote'' tekenen van de Dag des Oordeels is terugkeer van Profeet Jezus.
Hoef ik nooit meer bang te zijn voor de dag des oordeels.
Duizend maal dank je voor deze info.
Ik geloof er sowieso niet in, dus zeker ook niet in een fake Jezus.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Vreemd dat jij opzoekwerk in verband brengt met 'de duivel'.Spatie schreef:Het is mooi dat je wat opzoekwerk gaat verricht, maar een tip laat je niet misleiden door de duivel!Skepke schreef:De discussie hier is bedroevend... het lijkt wel een chatbox. Beledigen en eindeloos herhalen.
Over die drie punten op een lijn van 815km ga ik eens wat opzoekwerk verrichten, Spatie.
Ik geloof namelijk niet in 'wonders'.
"Heb ik jullie, O Kinderen van Adam, niet opgedragen om de Satan niet te dienen? Voorwaar, hij is voor jullie een duidelijke vijand. En aanbidt Mij: dat is het Rechte pad. En voorzeker, hij heeft vele schepselen onder jullie doen dwalen. Gebruikten jullie je verstand dan niet?" [Koran 36:60-62]
De duivel wil niet dat de mens tot erkentenis der waarheid komt. Vergeet dit niet! Open je hart.
MOGE ALLAH JULLIE TOT HET RECHTE PAD LEIDEN
Alle moskeeën moeten gericht zijn richting de Ka'ba want dat is onze Qiblah (gebeds-richting). Dat iemand bijna ander half duizend jaar geleden een moskee van bijna 1000 km verderop PRECIES richting de Ka'ba kon bouwen is onmogelijk!Moeders schreef:Beste Spatie, alledrie die punten bestonden al, die rechte lijn dus ook.
Wat heeft mohammed dus precies "berekend"?
Meer hierover in aantocht.
De duivel kan je helpen met allerlei negatieve gedachten. Maar je moet ook niet vergeten dat God je een eigen wil heeft gegeven.Skepke schreef:Vreemd dat jij opzoekwerk in verband brengt met 'de duivel'.Spatie schreef:Het is mooi dat je wat opzoekwerk gaat verricht, maar een tip laat je niet misleiden door de duivel!Skepke schreef:De discussie hier is bedroevend... het lijkt wel een chatbox. Beledigen en eindeloos herhalen.
Over die drie punten op een lijn van 815km ga ik eens wat opzoekwerk verrichten, Spatie.
Ik geloof namelijk niet in 'wonders'.
"Heb ik jullie, O Kinderen van Adam, niet opgedragen om de Satan niet te dienen? Voorwaar, hij is voor jullie een duidelijke vijand. En aanbidt Mij: dat is het Rechte pad. En voorzeker, hij heeft vele schepselen onder jullie doen dwalen. Gebruikten jullie je verstand dan niet?" [Koran 36:60-62]
De duivel wil niet dat de mens tot erkentenis der waarheid komt. Vergeet dit niet! Open je hart.
MOGE ALLAH JULLIE TOT HET RECHTE PAD LEIDEN
Alle moskeeën moeten gericht zijn richting de Ka'ba want dat is onze Qiblah (gebeds-richting). Dat iemand bijna ander half duizend jaar geleden een moskee van bijna 1000 km verderop PRECIES richting de Ka'ba kon bouwen is onmogelijk!Moeders schreef:Beste Spatie, alledrie die punten bestonden al, die rechte lijn dus ook.
Wat heeft mohammed dus precies "berekend"?
Meer hierover in aantocht.
Succes. Laat je niet misleiden door islamhaters en propaganda.
-
Jinny
Ik dacht dat je al een keer of wat gevraagd was je quotegedrag aan te passen.
En wat je moslimshit betreft, gezien dat je weigert om ook maar een enkel antwoord te produceren zou ik er geen traan om laten indien je inclusief je lappen tekst geband zou worden.
En wat je moslimshit betreft, gezien dat je weigert om ook maar een enkel antwoord te produceren zou ik er geen traan om laten indien je inclusief je lappen tekst geband zou worden.