Is de Islam echt ware geloof?

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Moeders
Forum fan

Re: Is de Islam echt ware geloof?

Bericht door Moeders »

Armageddon schreef:Nee. Kaba of nie? Geen mekka.
Sorry foutje van mij, ik bedoel dus de kabaa.
Kennelijk heb je het filmpje niet gezien anders had je mijn naamsfoutje gezien.
Armageddon

Bericht door Armageddon »

Moeders schreef:
Ja. Ik wist al dat je blind bent. Heb medelijden met je. Dat je het ook echt niet kunt zien.
Moeders
Forum fan

Bericht door Moeders »

Armageddon schreef:
Moeders schreef:
Ja. Ik wist al dat je blind bent. Heb medelijden met je. Dat je het ook echt niet kunt zien.
Heb je nog iets inhoudelijks te melden of mijn mijn ogen zo belangrijk voor je dat de rest in het niet valt?

Ik had graag gezien dat je de tegenberekening zou weerleggen.
Het lijkt me niet wenselijk om tegenargument van jouw claim af te doen met een tirade over de staat van mijn gezichtsvermogen.
In dat geval namelijk kunnen we aannemen dat je zelf ook dondersgoed weet dat je "wonder" wederom een leugen en grote kolder is.
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

Armageddon schreef: Ik ben op het moment agnost-moslim.
Wat is dat?
Armageddon schreef:1. Het is een feit dat ik een agnost ben(maak je maar geen zorgen. Ik ken mijzelf beter dan jij)

Gelukkig maar.
En dit allemaal bij elkaar is het feit dat de Koran gelijk heeft, dus de Profeet Mohammed ook gelijk heeft, dus dat er een schepper bestaat.
En dat zegt een agnost :?:
Zie je? Zes feiten op elkaar en een conclusie er onderin. Geen enkel reden meer om geen Moslim te worden.
Aha nu wordt het duidelijker: een agnost die mensen oproept moslim te worden.
Ik moet je nageven, je hebt wel humor (of eigenlijk: je bent wel humor). :mrgreen:

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Armageddon

Moeders schreef: Heb je nog iets inhoudelijks te melden of mijn mijn ogen zo belangrijk voor je dat de rest in het niet valt?

Het lijkt me niet wenselijk om tegenargument van jouw claim af te doen met een tirade over de staat van mijn gezichtsvermogen.
In dat geval namelijk kunnen we aannemen dat je zelf ook dondersgoed weet dat je "wonder" wederom een leugen en grote kolder is.
Dan heb ik een vraag aan jou. Welke stad word er dan weergeven in het filmpje als de golden ratio van de wereld?
Armageddon

kiks schreef:
Armageddon schreef: Ik ben op het moment agnost-moslim.
Wat is dat?
Armageddon schreef:1. Het is een feit dat ik een agnost ben(maak je maar geen zorgen. Ik ken mijzelf beter dan jij)

Gelukkig maar.
En dit allemaal bij elkaar is het feit dat de Koran gelijk heeft, dus de Profeet Mohammed ook gelijk heeft, dus dat er een schepper bestaat.
En dat zegt een agnost :?:
Zie je? Zes feiten op elkaar en een conclusie er onderin. Geen enkel reden meer om geen Moslim te worden.
Aha nu wordt het duidelijker: een agnost die mensen oproept moslim te worden.
Ik moet je nageven, je hebt wel humor (of eigenlijk: je bent wel humor). :mrgreen:

Groet

kiks
Nee kiks. Ik ben een agnost die vraagt of de 2 filmpjes niet waar zijn. Geen enkel reactie dat het zo is, ten minste geen inhoudelijk met een reden en feit. Dus geen agnost die oproept om moslim te worden.

Groet

Armageddon
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

Armageddon schreef:Nee kiks. Ik ben een agnost die vraagt of de 2 filmpjes niet waar zijn. Geen enkel reactie dat het zo is, ten minste geen inhoudelijk met een reden en feit. Dus geen agnost die oproept om moslim te worden.
Het zijn jouw beweringen, die je nu weer ontkracht?
Waarom ga je niet inhoudelijk in op de vraag van Moeders?

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
ASP
Forum fan
Contacteer:

Bericht door ASP »

als eerste reactie heb ik neergezet dat je in je wiskunde boek moet kijken...dan verwonder je je niet zo over dit soort dingen

het feit dat jij hier meer aankomt laat blijken van een zeer kleine kennis van fysika en wiskunde...dat je dit nog koppelt aan een mistieke wereld laat blijken van domheid.
Armageddon

ASP schreef:als eerste reactie heb ik neergezet dat je in je wiskunde boek moet kijken...dan verwonder je je niet zo over dit soort dingen

het feit dat jij hier meer aankomt laat blijken van een zeer kleine kennis van fysika en wiskunde...dat je dit nog koppelt aan een mistieke wereld laat blijken van domheid.
Nee, maar waarom heb je de gedachten dat ik geen wiskunde kennis heb?
Moeders
Forum fan

Bericht door Moeders »

Armageddon schreef:
Moeders schreef: Heb je nog iets inhoudelijks te melden of mijn mijn ogen zo belangrijk voor je dat de rest in het niet valt?

Dan heb ik een vraag aan jou. Welke stad word er dan weergeven in het filmpje als de golden ratio van de wereld?
Ga eerst eens in op mijn filmpje?
Ik heb genoeg van dat poneren van stellingen en dan weglopen en met jij-bakken etc komen.

Jij hebt een filmpje geplaatst...ik een tegenfilmpje..... graag een inhoudelijke reactie.
Wanneer we het over verschillende steden hebben dan hoor ik dat graag van je.... wel onderbouwd aub.
Moeders
Forum fan

Bericht door Moeders »

Armageddon schreef:Nee kiks. Ik ben een agnost die vraagt of de 2 filmpjes niet waar zijn. Geen enkel reactie dat het zo is, ten minste geen inhoudelijk met een reden en feit.
Nou, volgens mij heb ik een fimpje geplaatst die jouw finpje ontkracht.
Daar ga je niet op in.
Armageddon

Moeders schreef:
Armageddon schreef:
Moeders schreef:Tegenberekening van de golden point van mekka: klopt niet.

http://www.youtube.com/watch?v=N1KYuum_Zh4
en waarom niet?
Heb je het filmpje gezien?
2 verschillende berekeningen en bij beide is meakka niet de golden point.
12348,32 km(afstand tussen mekka en zuidpool) gedeeld door 7631,68 km(afstand tussen mekka en noordpool)
= 1,6180??? Dit was één

19980,00 km(afstand tussen beide polen) gedeeld door 12348,32(afstand tussen mekka en zuidpool)=1,6180
en dat was twee

Anybody? Questions?
ASP
Forum fan
Contacteer:

Bericht door ASP »

om het simpele feit dat je niet eens de toepassingen weet achter dit verhaal.
ten 2 e in je wiskunde boek (als je misschien wat langer op school hebt gezeten) kom je nog meer getallen reeksen en bewerkingen er van tegen die allemaal net zo interessant zijn en een hulpmiddel zijn bij oplossing van vraagstukken in de natuurkunde....want daar dient wiskunde voor.
dus dat je juist deze er uitpakt getuigd daarvan....deze is trouwens ook al eeuwen door de vrijmetselaars geclaimed....
maar los van dit alles gewoon overgenomen van de oude grieken die samen met alle volken op de aarde (zelfs tot meer dan 30000 jaar terug) stellingen hebben ontwikkeld...de ene nog mooier dan de ander,,,
Moeders
Forum fan

Bericht door Moeders »

Armageddon schreef:12348,32 km(afstand tussen mekka en zuidpool) gedeeld door 7631,68 km(afstand tussen mekka en noordpool)
= 1,6180??? Dit was één

19980,00 km(afstand tussen beide polen) gedeeld door 12348,32(afstand tussen mekka en zuidpool)=1,6180
en dat was twee

Anybody? Questions?
Ja, ik heb een vraagje.
Uit welk filmpje heb je dit? Niet uit die van mij in ieder geval.
Daar komt namelijk (middels 2 verschillende berekeningmethodes) iets anders uit.

Tevens zou het ook zo zijn dat alles dat op dezelfde lijn als mekka ligt dus een "golden point" zijn.
Laatst gewijzigd door Moeders op 31 okt 2010 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Armageddon

Moeders schreef:
Armageddon schreef:12348,32 km(afstand tussen mekka en zuidpool) gedeeld door 7631,68 km(afstand tussen mekka en noordpool)
= 1,6180??? Dit was één

en dat was twee

Anybody? Questions?
Ja, ik heb een vraagje.
Uit welk filmpje heb je dit? Niet uit die van mij in ieder geval.
Daar komt namelijk (middels 2 verschillende berekeningmethodes) iets anders uit.
Wat komt er dan uit?
Plaats reactie