Armageddon schreef:12348,32 km(afstand tussen mekka en zuidpool) gedeeld door 7631,68 km(afstand tussen mekka en noordpool)
= 1,6180??? Dit was één
19980,00 km(afstand tussen beide polen) gedeeld door 12348,32(afstand tussen mekka en zuidpool)=1,6180
en dat was twee
Anybody? Questions?
Ja, ik heb een vraagje.
Uit welk filmpje heb je dit? Niet uit die van mij in ieder geval.
Daar komt namelijk (middels 2 verschillende berekeningmethodes) iets anders uit.
Wat komt er dan uit?
Neem de moeite om het filmpje te kijken en kom dan terug?
Wat heeft het voor zin dat je een stelling poneert middels een filmpje en dan weigert een tegenfilmpje te bekijken?
Moeders schreef:
Wat heeft het voor zin dat je een stelling poneert middels een filmpje en dan weigert een tegenfilmpje te bekijken?
een vraag. Erken je het? Of probeer je grappig te zijn. Als je dat probeert... dan erken je het. Zie je? geen enkel reden en/of feit tegen het filmpje, behalve het zelfde filmpje laten zien. Hmm?
Armageddon schreef:12348,32 km(afstand tussen mekka en zuidpool) gedeeld door 7631,68 km(afstand tussen mekka en noordpool)
= 1,6180??? Dit was één
19980,00 km(afstand tussen beide polen) gedeeld door 12348,32(afstand tussen mekka en zuidpool)=1,6180
en dat was twee
Anybody? Questions?
Ja, ik heb een vraagje.
Uit welk filmpje heb je dit? Niet uit die van mij in ieder geval.
Daar komt namelijk (middels 2 verschillende berekeningmethodes) iets anders uit.
Tevens zou het ook zo zijn dat alles dat op dezelfde lijn als mekka ligt dus een "golden point" zijn.
Het kruist. Het is niet maar een lijn ofzo. Het zijn 2 lijnen die kruisen in mekka
Laten we eens van de hypothese uitgaan dat de filmpjes die je gaf kloppen (wat ze niet doen, zie het tegenargument/filmpje van moeders).
Wat voor conclusie meen jij daar uit te kunnen trekken dan?
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Laten we eens van de hypothese uitgaan dat de filmpjes die je gaf kloppen (wat ze niet doen, zie het tegenargument/filmpje van moeders).
uhhhhh... dat allebei de filmpjes precies het zelfde zijn?
Moeders schreef:
een vraag. Erken je het? Of probeer je grappig te zijn. Als je dat probeert... dan erken je het. Zie je? geen enkel reden en/of feit tegen het filmpje, behalve het zelfde filmpje laten zien. Hmm?
Waar slaat dit op?
Ik heb een filmpje gepost waarin de berekening opnieuw gedaan wordt en daar komt iets anders uit.
Het begin van het filmpje is inderdaad hetzelfde als wat jij gepost hebt; dit is nodig om de stelling te kunnen poneren, nietwaar?
Gewoon iets langer kijken dan 1 minuut en dan komt het vanzelf.
uhhhhh... dat allebei de filmpjes precies het zelfde zijn?
Boeiende conclusie!
En wat heeft die conclusie nu te maken met de topictitel?
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)