stenigen - nee!siger schreef:Bedankt voor de helderheid, Surrendered. Ik probeer hier al jaren uit te leggen hoe een doorsnee moslim denkt, en ben daardoor van alles en nog wat beschuldigd.Surrendered schreef:Eerst praten en preken houden, daarna haar neger in bed of niet met haar in het zelfde bed slapen en daarna slaan. En dat slaan heeft ook voorwaarden die ik al eerder zei, zoals niet op het gezicht slaan.
Als ik nu nog een manier zou vinden om je te laten begrijpen dat je houding onverenigbaar is met de moderne samenleving, dan zou het nog mooier zijn.
Je hebt wel mijn vraag over steniging ontweken. Ik had het niet over de koran, de koran is niet het hele verhaal. Tariq Ramadan schreef dat alle islamgeleerden het er over eens zijn dat verminking en stenigen bij de islam horen. Wil jij aub eens zonder omwegen vertellen of volgens jou verminking en stenigen in bepaalde situaties is toegestaan in de islam, ja of nee?
Misschien mag ik ook van je vernemen of je jezelf als een gewone doorsnee moslim, of een extremist, of een moderne en liberale moslim beschouwt?
slaan - ook nee!