gerard_m schreef:demmers schreef:gerard_m schreef:Wilders heeft wel degelijk gereageerd, hij gaat de beschuldigingen onderzoeken. Dit lijkt me een juiste reactie. Het zou niet best zijn als mensen alleen op basis van beschuldigingen zouden worden veroordeeld. Zelfs niet als hij van de foute PVV is.
Basis van beschuldiging?
De man is veroordeeld voor ontucht met personen die aan zijn leiding waren toevertrouwd....
Lul maar weer recht wat krom is...
Wat valt er te onderzoeken?
Nee vriend, jij noemde slechts de niet-bewezen beschuldigingen hierboven. Kennelijk moeten we daarvoor allemaal in paniek raken. Geef tenminste gewoon toe dat je verontwaardiging alleen bestaat omdat deze man van de PVV is.
Voor de ontuchtzaak is hij inderdaad veroordeeld
en gestraft. In Nederland is iemand die gestraft is, niet de rest van zijn leven vogelvrij. Dat zou de PvdA ook niet willen, toch?
Je beweert verder dat niemand reageert en Wilders de achterkamertjes opzoekt, terwijl hij juist open is naar de pers toe.
http://nos.nl/artikel/197683-ik-ga-niet ... t-ijs.html
Ja, hij gaat er nog een nachtje over slapen...
Slaap lekker beste Geert...
Kijk, ik snap die Wilders best wel, die man baalt als een stekker hier is hij al die tijd nu zo ontzettend bang voor geweest..
Dat dit soort mensen bovenkwamen drijven bij zijn partij.
Dit doet de PvV natuurlijk zeker geen goed.
U kunt best beweren dat er geen bewijzen zijn, maar laten we wel wezen veel ex buurtbewoners van onze kale vrind, bevestigen dat hij meerdere malen bedreigingen heeft geuit, let wel! toen wisten we allemaal nog niets van zijn ontucht verleden af...
Dat is nu boven water gekomen omdat men natuurlijk zijn verleden is na gaan pluisen.
Weet u...een partij als de Pvv hoort ook in de kamer te zitten, zij vertegenwoordigd schijnbaar een deel van de Nederlanders, prima dat geluid moet gehoord worden.
Maar we kunnen toch niet met twee maten gaan meten?
Als deze "brave" borst een licht getinte huidskleur had gehad dan waren de rapen gaar geweest, dat weet u toch ook best geachte...