docu; was darwin wrong?

Discussies over de evolutieleer, creation science, 'jonge aarde' creationisme, de zondvloed etc..

Moderator: Moderators

Samsa
Bevlogen

Re: docu; was darwin wrong?

Bericht door Samsa »

Met alle respect maar waarom worden alle crea-evo topics opeens gekaapt en gebombardeerd met deze onzin? Ronald heeft nog geen enkele zinnige reactie gegeven, laat staan een volzin weten te maken en ondertussen is het daadwerkelijke onderwerp totaal zoek geraakt. Is dit getrol nodig?
ronald
Banned

Bericht door ronald »

Samsa schreef:Met alle respect maar waarom worden alle crea-evo topics opeens gekaapt en gebombardeerd met deze onzin? Ronald heeft nog geen enkele zinnige reactie gegeven, laat staan een volzin weten te maken en ondertussen is het daadwerkelijke onderwerp totaal zoek geraakt. Is dit getrol nodig?
Hoi Samsa .
Sorry maar ik moet meteen denken aan Simsa La enz...
Maar alle gekheid op een stokje,ben je boos?

Waarom?
Kan je dat beargumenteren?
Ronald die van een steen geen brood kan maken,wel met voorbereidingen.
Dit is toch waarheid?
bedankt
met vriendelijke groeten
The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet »

ronald schreef:Abiogenese is geen wetenschap
Is dit niet duidelijk dan?
Nee.

Waarom is abiogenese geen wetenschap? Geef een helder antwoord met onderbouwing.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
sarnian
Bevlogen

Bericht door sarnian »

The Prophet schreef:
ronald schreef:Abiogenese is geen wetenschap
Is dit niet duidelijk dan?
Nee. Waarom is abiogenese geen wetenschap? Geef een helder antwoord met onderbouwing.
Helder antwoord met onderbouwing ? Door ronald? Keep dreaming ....

:)
A man's ethical behavior should be based effectually on sympathy, education, and social ties; no religious basis is necessary. Man would indeed be in a poor way if he had to be restrained by hope of reward and fear of punishment after death. (Albert Einstein)
sarnian
Bevlogen

Bericht door sarnian »

ronald schreef:
Samsa schreef:Met alle respect maar waarom worden alle crea-evo topics opeens gekaapt en gebombardeerd met deze onzin? Ronald heeft nog geen enkele zinnige reactie gegeven, laat staan een volzin weten te maken en ondertussen is het daadwerkelijke onderwerp totaal zoek geraakt. Is dit getrol nodig?
Hoi Samsa. Sorry maar ik moet meteen denken aan Simsa La enz... Maar alle gekheid op een stokje,ben je boos? Waarom? Kan je dat beargumenteren? Ronald die van een steen geen brood kan maken,wel met voorbereidingen. Dit is toch waarheid?
Zoals verwacht reageer je niet op de inhoud van de post, maar antwoord je met een nietterzakedoende en onzinnige wedervraag en stelling.

Ronald "die van een steen geen brood kan maken, wel met voorbereidingen" ?
Noot : de uitdrukking is "geen brood kan bakken".

De ronald in dit forum kan en/of wil niet discussiëren, beantwoordt aan hem gestelde vragen vrijwel nooit met een op die vragen betreffend antwoord - als hij überhaupt enige vorm van antwoord geeft, verschaft geen ondersteuning voor zijn eigen "creationistisch" gehijg en gepruttel, toont geen of zeer weinig kennis van zaken, herhaalt foutieve stellingen zelfs na herhaald gecorrigeerd te zijn door anderen, bekritiseert en wuift wetenschappelijke ondersteuning voor evolutie weg, en plaatst zijn op religie gebaseerde levensvisie in een (uitsluitend voor hem en mede creo's geldend) waarheidskader, uiteraard zonder ooit enig serieuze ondersteuning voor die claim te kunnen verschaffen.

Dat lijkt mij toch echt veel meer de waarheid !

.
A man's ethical behavior should be based effectually on sympathy, education, and social ties; no religious basis is necessary. Man would indeed be in a poor way if he had to be restrained by hope of reward and fear of punishment after death. (Albert Einstein)
LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon »

ahum idd sarnian

vraagje; wie van de medeposters vind het de moeite om dit topic op te splitsen en terug over het oorspronkelijke item te debatteren? (sarnian en kiks hadden al ingestemd)

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Jinny

Bericht door Jinny »

Voor.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Voor.
Vanaf reactie 1 van ronald in dit topic afsplitsen en naar de babbelbox.
En hetzelfde in het andere topic.
Nu nog pakkende titels verzinnen zoals PseudoCreaWartaal van ronald of zoiets.
En daar kunnen we dan ook napraten of de volgende keer e.e.a wat sneller en efficiënter geregeld kan worden.
Wie doet het officiële verzoek aan het mod team?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
martien
Forum fan

Bericht door martien »

LordDragon schreef:ahum idd sarnian

vraagje; wie van de medeposters vind het de moeite om dit topic op te splitsen en terug over het oorspronkelijke item te debatteren? (sarnian en kiks hadden al ingestemd)

MVG, LD.
Graag. Sterker nog: onvermijdelijk.
siger

Bericht door siger »

Ik.
Ongeloveloos
Banned

Bericht door Ongeloveloos »

Is verbaasd dat het nog niet is gebeurd ?
Treat religion like your penis.
Dont show it off in public and don't shove it down your children's throat...
ronald
Banned

Bericht door ronald »

Bedankt heren wetenschappers,
Ik gooi de handdoek in de ring als één tegen allen,de overmacht is te groot.

Abiogenese is WETENSCHAP

Bewijs niemand gelooft meer en weten dat de bijbel een belachelijk boek is.
Alle kerken(stenen gebouwen) verdwijnen.

p.s
Definitie LEVEN:
Alles wat leeft heeft een ziel,kiem of geest.
Dat alles wat niet te maken is nu achterhaald.
Ik feliciteer de wetenschap (het verstand van de mens)

met vriendelijke groeten
incl. de moderators voor hun tolerantie
dat ik mijn zegje heb mogen doen.
Dat vind ik echt tof
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

ronald schreef:Bedankt heren wetenschappers,Ik gooi de handdoek in de ring als één tegen allen,de overmacht is te groot.
De tegenstelling van jou en de rest kan beter tot zijn recht komen.
ronald schreef:Bedankt normaaldenkers,Ik gooi de handdoek in de ring als één tegen allen,de overmacht is te groot.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
siger

Bericht door siger »

ronald schreef:Bedankt heren wetenschappers,
Ik gooi de handdoek in de ring als één tegen allen,de overmacht is te groot.
Zoek ergens een kampvuur waar ze ronddansen op het rithme van syllabes.
Op en discussieforum waar hele zinnen algemeen zijn moet jij wel gedeprimeerd raken.

En nog dit afsluitertje: god bestaat niet. Er zijn alleen mensen die mekaar de duivel aandoen of niet.
ronald
Banned

Bericht door ronald »

i.d.d siger fantastisch,dat zijn pas argumenten waarom jouw god niet bestaat.
groet ronald
Plaats reactie