Het zou fijn zijn als je nu nog even laat zien dat je de reactie van siger ook begrepen hebt.ronald schreef:i.d.d siger fantastisch,dat zijn pas argumenten waarom jouw god niet bestaat.
groet ronald
docu; was darwin wrong?
Moderator: Moderators
Re: docu; was darwin wrong?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Dat spreekt voor zich,Cluny schreef:Het zou fijn zijn als je nu nog even laat zien dat je de reactie van siger ook begrepen hebt.ronald schreef:i.d.d siger fantastisch,dat zijn pas argumenten waarom jouw god niet bestaat.
groet ronald
Siger is heel duidelijk
Ik ben ''een goed verstaander''
groet ronald
Omdat naast ronald niemand anders hier een probleem lijkt te hebben met Darwins Evolutie Theorie lijkt een slotje mij een goed alternatief.LordDragon schreef:ahum idd sarnian. vraagje; wie van de medeposters vind het de moeite om dit topic op te splitsen en terug over het oorspronkelijke item te debatteren? (sarnian en kiks hadden al ingestemd) MVG, LD.
A man's ethical behavior should be based effectually on sympathy, education, and social ties; no religious basis is necessary. Man would indeed be in a poor way if he had to be restrained by hope of reward and fear of punishment after death. (Albert Einstein)
Ik HAD alleen een probleem met Abiogenese.sarnian schreef:Omdat naast ronald niemand anders hier een probleem lijkt te hebben met Darwins Evolutie Theorie lijkt een slotje mij een goed alternatief.LordDragon schreef:ahum idd sarnian. vraagje; wie van de medeposters vind het de moeite om dit topic op te splitsen en terug over het oorspronkelijke item te debatteren? (sarnian en kiks hadden al ingestemd) MVG, LD.
Het op een dag maken van LEVEN(kiem,ziel of geest) in lab.
groet ronald
ronald schreef:Ik HAD alleen een probleem met Abiogenese.sarnian schreef:Omdat naast ronald niemand anders hier een probleem lijkt te hebben met Darwins Evolutie Theorie lijkt een slotje mij een goed alternatief.LordDragon schreef:ahum idd sarnian. vraagje; wie van de medeposters vind het de moeite om dit topic op te splitsen en terug over het oorspronkelijke item te debatteren? (sarnian en kiks hadden al ingestemd) MVG, LD.
Het op een dag maken van LEVEN(kiem,ziel of geest) in lab.
groet ronald
Abiogenese hoort niet in dit draadje Ronald.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Maar dit topic gaat over Darwin, dus over evolutie, dus NIET over abiogenese.ronald schreef:Ik HAD alleen een probleem met Abiogenese. Het op een dag maken van LEVEN(kiem,ziel of geest) in lab. groet ronald
Waarom dan al die nonsens en constante verwarring van jouw kant?
En waarom al die kretologie en nauwelijks enig serieus antwoord op de vele vragen aan jou?
A man's ethical behavior should be based effectually on sympathy, education, and social ties; no religious basis is necessary. Man would indeed be in a poor way if he had to be restrained by hope of reward and fear of punishment after death. (Albert Einstein)
i.d.d mijn fout.sarnian schreef:Maar dit topic gaat over Darwin, dus over evolutie, dus NIET over abiogenese.ronald schreef:Ik HAD alleen een probleem met Abiogenese. Het op een dag maken van LEVEN(kiem,ziel of geest) in lab. groet ronald
Waarom dan al die nonsens en constante verwarring van jouw kant?
En waarom al die kretologie en nauwelijks enig serieus antwoord op de vele vragen aan jou?
sorry,gedachtegang van evolutie is niet abiogenese
groet ronald
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Krijg de indruk dat Ronald in ieder geval iets heeft geleerd. Mooi, toch?
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Zou t muntje WERKELIJK gevallen zijn?
Volgens mij wel, al weet je dat met Ronald nooit helemaal zeker.
De theorie van Abiogenese is niet gefalsifieerd, maar dat is ook nog niet zo erg vaak geprobeerd.
Moet ik toch nog even wachten voor ik mijn weddenschap win.

De theorie van abiogenese is wel degelijk wetenschap. De theorie dat de aarde plat is, is ook wetenschap, maar helaas gefalsifieerd door waarnemingen.. De theorie dat licht het medium ether nodig heeft om zich voort te planten is ook wetenschap, maar helaas ook gefalsifieerd door waarnemingen.ronald schreef:Abiogenese is geen wetenschap
De theorie van Abiogenese is niet gefalsifieerd, maar dat is ook nog niet zo erg vaak geprobeerd.
Moet ik toch nog even wachten voor ik mijn weddenschap win.
Welles. Hij heeft al toegegeven dat de evolutietheorie wetenschap is. Ik geef toe, het is een laag moyenne op 150 reacties, maar het is toch al beter dan Bigal, F001 en Antoon.Samsa schreef:Ronald heeft nog geen enkele zinnige reactie gegeven.
Echte? Geen grapje?ronald schreef:Abiogenese is WETENSCHAP
Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden.
Johan Cruijff
Johan Cruijff
Als je A zegt moet je ook B zeggen .
Als micro-evolutie wetenschap is ,dan is ook macro-evolutie wetenschap.
Akkoord?
Akkoord?
Waarom dat nou weer? Je kan best A zeggen zonder B te zeggen.ronald schreef:Als je A zegt moet je ook B zeggen ... Akkoord?
Vooral als de termen A en B niet van gelijke waarden zijn of weinig met elkaar van doen hebben.
Zoals bv "micro-evolutie" en "macro-evolutie" wetenschappen. Beiden zijn vormen van evolutie, maar het zijn geheel verschillende onderwerpen.
A zonder B bespaart ieder trouwens ook een heleboel ge-OH. Vooral wanneer er "crea's" meebabbelen.
Ja, maar dat was mijn vraag niet.ronald schreef:Als je A zegt moet je ook B zeggen .
Akkoord?
Abiogenese is wetenschap.
Akkoord? (Ik wil mijn weddenschap winnen)
Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden.
Johan Cruijff
Johan Cruijff
Nee, want er is geen A en B.ronald schreef:Als je A zegt moet je ook B zeggen .
Akkoord?
De begrippen "micro-" en "macro-evolutie" zijn een gevolg van een scheiding die door creationisten kunstmatig is aangebracht.
Je zal geen enkele evolutiebioloog tegenkomen die deze termen bezigt.
Dat het trekken van een grens tussen micro en macro zuiver arbitrair, en derhalve onzinnig is, kan je verifiëren door aan een creationist te vragen waar die grens dan precies ligt.
Meestal komt er dan een "dat weet je zelf wel" terug, maar blijft men inhoudelijk in gebreke.
Een enkeling komt met een "Waarom bestaat er dan geen crocoduck?"
Dan stop ik meestal maar.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
punt1:Akkoord dan zijn we het daar ook over eens.MNb schreef:Ja, maar dat was mijn vraag niet.ronald schreef:Als je A zegt moet je ook B zeggen .
Akkoord?
Abiogenese is wetenschap.
Akkoord? (Ik wil mijn weddenschap winnen)
En nu het volgende punt Abiogenese
Voordat we verder gaan moeten we weten wat we onder Abiogenese verstaan.
Abiogenese is de wetenschap die onderzoekt hoe LEVEN ''ontstaat''
LEVEN: ziel,kiem of geest
akkoord?
groet ronald