Islamietische weekendscholen
Moderator: Moderators
Re: Islamietische weekendscholen
Torrent:
http://thepiratebay.org/torrent/5958760 ... iD-TASTETV
NZB:
http://binsearch.info/index.php?q=Panor ... &postdate=
http://thepiratebay.org/torrent/5958760 ... iD-TASTETV
NZB:
http://binsearch.info/index.php?q=Panor ... &postdate=
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
En ik heb alweer genoeg gezien...
kutmoslims...
kutmoslims...
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Tas pakken, taxi bellen, naar vliegveld en bye bye.
Wat zijn we weer lekker genuanceerd he?
Maar goed, ik heb even gehad met baardmannen denk ik.
Valt het op?
Wat zijn we weer lekker genuanceerd he?
Maar goed, ik heb even gehad met baardmannen denk ik.
Valt het op?
-
Nietweten en Geweten
- Ervaren pen
Surrendered: Ja. Je mag een vrouw slaan. Alleen zachtjes op haar achterwerk.
Goed lesmateriaal voor op Islamitische weekendscholenAli: Een vrouw mag haar man niet slaan maar wel aaien. Oók heel zachtjes op zijn achterwerk
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art.1 vd Universele Verklaring vd Rechten vd Mens
Moslimmoeheid slaat ook hier weer toe.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
-
Nietweten en Geweten
- Ervaren pen
Surrendered: Ja. Je mag een vrouw slaan. Alleen zachtjes op haar achterwerk.
Goed lesmateriaal voor op Islamitische weekendscholenAli: Een vrouw mag haar man niet slaan maar wel aaien. Oók heel zachtjes op zijn achterwerk
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art.1 vd Universele Verklaring vd Rechten vd Mens
-
Rafke Pafke
- Geregelde verschijning
Ik begrijp de reactie van Marinus. Als er weer eens een neonazi feestje in één of ander achterlijk café of parochiezaal wordt georganiseerd komt hier terecht bakken kritiek op. En er wordt allezins getracht te vermijden dat dit soort zaken kunnen georganiseerd worden. (Hoewel ik me afvraag of daar veel meer gebeurt dan een hoop bierdrinkende skins die naar slecht gespeelde punk met erbarmelijke teksten luisteren).
Maar dat er in dit soort zondagscholen kleine extremistjes en onaangepasten worden gekweekt, daar zou dan weer helemaal niets mis mee zijn? Verbieden die rottigheid en wel direct!
Maar dat er in dit soort zondagscholen kleine extremistjes en onaangepasten worden gekweekt, daar zou dan weer helemaal niets mis mee zijn? Verbieden die rottigheid en wel direct!
Can not breath we stifle cry
As gray fills in our numbered days
As gray fills in our numbered days
Vrijheid van religie toch?Rafke Pafke schreef:Ik begrijp de reactie van Marinus. Als er weer eens een neonazi feestje in één of ander achterlijk café of parochiezaal wordt georganiseerd komt hier terecht bakken kritiek op. En er wordt allezins getracht te vermijden dat dit soort zaken kunnen georganiseerd worden. (Hoewel ik me afvraag of daar veel meer gebeurt dan een hoop bierdrinkende skins die naar slecht gespeelde punk met erbarmelijke teksten luisteren).
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
- Surrendered
- Ervaren pen
Als een man een vrouw slaat heeft de vrouw recht om terug te slaan.Fishhook schreef: Vraagje: Mag een vrouw ook haar man slaan?
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
- Surrendered
- Ervaren pen
Niet alle moslims zijn baardmannen.Fenomeen schreef: Maar goed, ik heb even gehad met baardmannen denk ik.
Valt het op?
Behoudens verantwoordelijkheid jegens de wet.Fishhook schreef:Vrijheid van religie toch?Rafke Pafke schreef:Ik begrijp de reactie van Marinus. Als er weer eens een neonazi feestje in één of ander achterlijk café of parochiezaal wordt georganiseerd komt hier terecht bakken kritiek op. En er wordt allezins getracht te vermijden dat dit soort zaken kunnen georganiseerd worden. (Hoewel ik me afvraag of daar veel meer gebeurt dan een hoop bierdrinkende skins die naar slecht gespeelde punk met erbarmelijke teksten luisteren).
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Het is wat verwarrend, dat geef ik toe.Surrendered schreef:Niet alle moslims zijn baardmannen.Fenomeen schreef: Maar goed, ik heb even gehad met baardmannen denk ik.
Valt het op?
Haatbaarden was duidelijker geweest.
Zo, waar staat dat precies? Ik ben nergens in koran of hadith dit recht voor de vrouw tegengekomen.Surrendered schreef:Als een man een vrouw slaat heeft de vrouw recht om terug te slaan.Fishhook schreef: Vraagje: Mag een vrouw ook haar man slaan?
Ik krijg steeds meer het idee dat je je eigen religie in elkaar knutselt. Hij wordt wel beter dan het origineel.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
- Surrendered
- Ervaren pen
Said Nursi. Je kent hem zeker niet. In een van zijn boeken staat dit. Kan het nu niet vinden.gerard_m schreef: Zo, waar staat dat precies? Ik ben nergens in koran of hadith dit recht voor de vrouw tegengekomen.
Ik krijg steeds meer het idee dat je je eigen religie in elkaar knutselt. Hij wordt wel beter dan het origineel.
Indeed.Jagang schreef:Behoudens verantwoordelijkheid jegens de wet.Fishhook schreef:Vrijheid van religie toch?Rafke Pafke schreef:Ik begrijp de reactie van Marinus. Als er weer eens een neonazi feestje in één of ander achterlijk café of parochiezaal wordt georganiseerd komt hier terecht bakken kritiek op. En er wordt allezins getracht te vermijden dat dit soort zaken kunnen georganiseerd worden. (Hoewel ik me afvraag of daar veel meer gebeurt dan een hoop bierdrinkende skins die naar slecht gespeelde punk met erbarmelijke teksten luisteren).
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.