130 km p.u en misschien het WK :-(

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

demmers
Forum fan

130 km p.u en misschien het WK :-(

Bericht door demmers »

Hoop natuurlijk van harte dat over een paar uur die corrupte FIFA besluit om dat WK lekker te gunnen aan een ander land dan Nederland...
Maar waar het me echt om gaat is dat ik vanochtend tot mijn grote verbazing onze min. president Rutte naast Gullit zag staan en met een grote glimlach op zijn gezicht riep naar al dat FIFA tuig, dat de Nederlandse regering voor de volle 100 procent achter de bid staat en dat de FIFA alle....alle medewerking zal krijgen als ze kiest voor Nederland.....
Het is toch van de gekke dat Rutte uberhaupt komt opdraven voor die corrupte bende, maar het is helemaal godgeklaagd dat, ondanks dat er bewijs is dat dit de belastingbetaler dan miljarden gaat kosten, mijnheer Rutte even de grote mijnheer wilt gaan uithangen, voor een spelletje voetbal :-(
Dit land staat voor grote en ingrijpende bezuinigingen....links en rechts zullen mensen dat gaan merken of merken dat al...In de zorg word de botte bijl gezet. ( zie indrukwekkende uitzending van KRO's Brandpunt)
Onderwijs? Hup! Ook daar gaat het mes in het budget...
Maar het WK voetbal 2018? Geen enkele probleem hoor! Laat maar komen....
En dat in een tijd dat uit ik weet niet hoeveel rapporten al blijkt dat op 1....ik herhaal het nog maar even...
1! voetbalclub zijn financieen goed voor elkaar heeft in Nederland. De rest? De klopt gewoon weer aan bij de gemeente, of een paar hooligans bedreigen wat hier en daar en dan komt er wel weer geld vanuit de gemeenschap...het moet niet gekker worden.
En dan is er ook nog het f a n t a s t i s c h e plan om de snelheid te gaan verhogen van 120 naar, jaja! 130!
Mijn hemel.....voor de paar km harder, moeten ik weet niet hoeveel aanpassingen aangebracht worden.
Dat gaat dus weer bakken met geld kosten. Geld wat men veel en VEEL beter in de zorg kan, neen MOET stoppen! Of zorg dat bij de heren en dames van Pro rail het is in orde komt....
Je zal maar op de VVD,CDA of de PVV gestemd hebben zeg....
doctorwho
Ontoombaar

Re: 130 km p.u en misschien het WK :-(

Bericht door doctorwho »

demmers schreef
Je zal maar op de VVD,CDA of de PVV gestemd hebben zeg....
VVD :)
Die 130 km is in veel gevallen een onhaalbare kaart. Ben redlijk wat onderweg en blij als de toegestane 120 mogelijk is gezien de weersomstandigheden of de verkeersdrukte. Afgezien van dat zal 10 km sneheidsverhoging in een klein landje als nederland volgens mij geen tijdwinst opleveren. Wel hoger verbruik en grotere verkeersonveiligheid. Een betere doorstroom faciliteren zet meer zoden aan de dijk dan harder "mogen" rijden.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
sarnian
Bevlogen

Bericht door sarnian »

demmers schreef:Het is toch van de gekke dat Rutte uberhaupt komt opdraven voor die corrupte bende, maar het is helemaal godgeklaagd dat, ondanks dat er bewijs is dat ....
"Godgeklaagd" ? Op het Freethinker forum ? Ja, dat is van de gekke !

:)
A man's ethical behavior should be based effectually on sympathy, education, and social ties; no religious basis is necessary. Man would indeed be in a poor way if he had to be restrained by hope of reward and fear of punishment after death. (Albert Einstein)
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

demmers schreef: Het is toch van de gekke dat Rutte uberhaupt komt opdraven voor die corrupte bende, maar het is helemaal godgeklaagd dat, ondanks dat er bewijs is dat dit de belastingbetaler dan miljarden gaat kosten, mijnheer Rutte even de grote mijnheer wilt gaan uithangen, voor een spelletje voetbal :-(

Volg het voorbeeld van Poetin, die even geen trek had om de corrupte bende te ontmoeten. Maar ik ben het roerend met je eens. De overheid praat over de meest ingrijpende bezuinigingen en doet ondertussen mee om iets binnen te halen wat miljarden gaat kosten. Om het volk uiteindelijk drie weken te kunnen vermaken. Want stadions moeten verbouwd worden, infrastructuur rond stadions, enorme veiligheidsmaatregelen die het land weken gaat gijzelen. En ondertussen een genootschap trakteren op belastingvoordelen en een snoeiharde greep op marketing. Als het doorgaat zullen we wel getrakteerd worden op een geheimzinnig verhaal rond de economische voordelen en de uitstraling die dit gebeuren heeft voor de buitenwacht. De rekeningen zijn voor de belastingbetaler.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Geef het volk brood en spelen?

Het zal nog wel opgaan.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Fenomeen schreef:Geef het volk brood en spelen?

Het zal nog wel opgaan.
Geef de bejaarden een dagelijkse wasbeurt.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen »

Het is een constatering met een klein vraagteken, Piet.
Niet mijn mening.
Ik zou zeggen; als er bezuinigd moet worden lijkt mij dit nou niet echt prioriteit hebben.
Rutte denkt daar blijkbaar anders over.
Verwacht die er geld uit te kunnen slepen?
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

Geen WK, dus we houden veel geld over...
Alle grote sportevenementen kosten geld ipv dat ze iets opleveren. Maar het kan niet altijd een afweging zijn van 'het moet iets opleveren'.
Wat het probleem is met religie? De mens. Voor elke heilige lopen er 2 miljoen zondaars rond - Raymond Reddington
gerard_m
Superposter

Bericht door gerard_m »

En dan is er ook nog het f a n t a s t i s c h e plan om de snelheid te gaan verhogen van 120 naar, jaja! 130!
Mijn hemel.....voor de paar km harder, moeten ik weet niet hoeveel aanpassingen aangebracht worden.
Dat gaat dus weer bakken met geld kosten. Geld wat men veel en VEEL beter in de zorg kan, neen MOET stoppen! Of zorg dat bij de heren en dames van Pro rail het is in orde komt....
Mee eens... het enige argument voor lijkt "de beleving van de automobilist" te zijn. Veel mensen rijden toch al te hard.... dat was ooit de reden om naar 120 te gaan.

Slecht voor het milieu, slecht voor de veiligheid, slecht voor het vervoersbeleid (snellere auto trekt mensen uit het OV), slecht voor de filebestrijding (snelheidsverschillen kan tot files leiden). Onbegrijpelijk.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Alphastar
Forum fan

Bericht door Alphastar »

Gelukkig hebben de vrijemarktfascisten hun zin niet gekregen.
Verontrust je niet over de toekomst. Je zult haar tegemoet komen, als het moet, met dezelfde wapens der rede die jou nu bewapenen tegen het heden - Marcus Aurelius
The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet »

120 naar 130 betekent in de praktijk niets. In de meeste gevallen kan het niet, en als het wel kan reed bijna iedereen toch al 130.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

Ja gelukkig ging dat niet door, ik vond het ook een raar signaal dat overal op bezuinigd moet worden maar daarop niet. Over de JSF zullen we het dan maar niet eens hebben.
Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob »

Als we dan geen slechte grappen over de JSF gaan maken, wil ik wel even grappen dat ik zit te wachten tot de PVV een motie indient waarin een verzocht wordt een wet aan te nemen die stelt dat straatterroristen die de buurt wegtreiteren langs moeten gaan bij de slachtoffers met een boekenbon en een bosje bloemen. Op eigen kosten natuurlijk!

130 km/h, tja met een afrit om de 4 kilometer, is dat om de 2 minuten op de rem. Dus meer brandstofaccijns =D> Topidee!

Groet,

Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

130 km/u
Ik ben ook voor.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Raven
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Raven »

130 is gevaarlijke symbool politiek.
Het is bijna nergens veilig om zo hard te rijden, en je schiet en helemaal niks mee op.
http://www.merlinscave.tk

As above, so below
Plaats reactie