Maar waar het me echt om gaat is dat ik vanochtend tot mijn grote verbazing onze min. president Rutte naast Gullit zag staan en met een grote glimlach op zijn gezicht riep naar al dat FIFA tuig, dat de Nederlandse regering voor de volle 100 procent achter de bid staat en dat de FIFA alle....alle medewerking zal krijgen als ze kiest voor Nederland.....
Het is toch van de gekke dat Rutte uberhaupt komt opdraven voor die corrupte bende, maar het is helemaal godgeklaagd dat, ondanks dat er bewijs is dat dit de belastingbetaler dan miljarden gaat kosten, mijnheer Rutte even de grote mijnheer wilt gaan uithangen, voor een spelletje voetbal

Dit land staat voor grote en ingrijpende bezuinigingen....links en rechts zullen mensen dat gaan merken of merken dat al...In de zorg word de botte bijl gezet. ( zie indrukwekkende uitzending van KRO's Brandpunt)
Onderwijs? Hup! Ook daar gaat het mes in het budget...
Maar het WK voetbal 2018? Geen enkele probleem hoor! Laat maar komen....
En dat in een tijd dat uit ik weet niet hoeveel rapporten al blijkt dat op 1....ik herhaal het nog maar even...
1! voetbalclub zijn financieen goed voor elkaar heeft in Nederland. De rest? De klopt gewoon weer aan bij de gemeente, of een paar hooligans bedreigen wat hier en daar en dan komt er wel weer geld vanuit de gemeenschap...het moet niet gekker worden.
En dan is er ook nog het f a n t a s t i s c h e plan om de snelheid te gaan verhogen van 120 naar, jaja! 130!
Mijn hemel.....voor de paar km harder, moeten ik weet niet hoeveel aanpassingen aangebracht worden.
Dat gaat dus weer bakken met geld kosten. Geld wat men veel en VEEL beter in de zorg kan, neen MOET stoppen! Of zorg dat bij de heren en dames van Pro rail het is in orde komt....
Je zal maar op de VVD,CDA of de PVV gestemd hebben zeg....