sur
1. Welke idioot houdt nou kippen en geiten in zijn huis?
euh, ongeveer zo de helft van alle afrikanen en aziaten.
2. Zoals ik al zei: niet alle Moslims hebben een baard
nogal een geluk dat de vrouwen geen baard hebben he. de almachtige baardrager is een laconieke metafoor voor god
3. Als je het zo graag wilt mag je wel honden van mij eten hoor
ha neen he, het ging over honden in huis houden
4. Wat wij in de Islam niet mogen eten zijn vooral vleeseters en een paar planten eters(inc. alles eters)
ik had het niet over eten maar over honden houden als huisdieren, jij ook de vorige keer zie;
sur schreef;
En een hond mag je gewoon niet in huis.
5. Dat je geen plaatjes mag houden in je huis betekent niet dat kunst wordt geband
allez joh, ik mag dus geen schilderijen hangen in mn huis, maar dat is niet het bannen van kunst of een kunstvorm?
bijkomend issue; als de mensen ze niet mogen ophangen in hun huis aan wie moet ik dan mijn schilderijen verkopen?
bijkomende vraag mag ik een beeld uit de klassieke periode bvb van een half naakte romeinse venus in mijn huis zetten?
MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.