Verbannen van Ontdek Islam?

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Jagang
Ontoombaar

Re: Verbannen van Ontdek Islam?

Bericht door Jagang »

Surrendered schreef:
Jim schreef:Geen idee, maar ze noemen zich moslims.
Vandaar dat ik een helder antwoord van je verwachtte
Ze zijn ook moslims. Maar ik heb het idee dat ze niets te doen hebben. Als je vragen hebt kan je ook gewoon naar een moskee gaan. Dus waarom site oprichten?

Groeten, Sur
Omdat de moskeeën in hun ogen al te verwesterd zijn.
Slappe hap.
Zij willen aktie, revolutionaire actie, en hebben geen zin om te wachten tot moslims een meerderheid worden.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Lex-Legis
Forum fan

Bericht door Lex-Legis »

Ik heb twee dingen gepost, niets negatief, en ben 3 uur later verbannen. Toen heb ik ze G-mailed en dit was the Reply:
Voor zover ik heb kunnen beoordelen heeft u gebruikt gemaakt van een proxy site om aan te melden en dat is niet toegestaan. U dient zich aan te melden via een normale provider.

groet

Ayasha
Het beheer
Ik weet er dan niet zoveel van, maar zover ik weet heb ik geen proxy site gebruikt. Nu mijn IP adress verbannen is kan ik er weinig aan doen, gezien dat ik me niet opnieuw kan aanmelden vanuit mijn huis.

Lex-Legis
"We never judge a statement by its author, but only on its own merit."
-Rabbi Moshe Chaim Luzzato (1707-1746)
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Lex-Legis schreef:Ik heb twee dingen gepost, niets negatief, en ben 3 uur later verbannen. Toen heb ik ze G-mailed en dit was the Reply:
Voor zover ik heb kunnen beoordelen heeft u gebruikt gemaakt van een proxy site om aan te melden en dat is niet toegestaan. U dient zich aan te melden via een normale provider.

groet

Ayasha
Het beheer
Ik weet er dan niet zoveel van, maar zover ik weet heb ik geen proxy site gebruikt. Nu mijn IP adress verbannen is kan ik er weinig aan doen, gezien dat ik me niet opnieuw kan aanmelden vanuit mijn huis.

Lex-Legis
Je kan de mail van Ayasha toch gebruiken om uit te leggen dat jij je gewoon via internet, dus niet via een proxy, geregistreerd hebt?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Jinny

Bericht door Jinny »

Ze weten zelf nauwelijks wat een proxy is, neem het ze niet kwalijk.
De islam veroorzaakt bij sommige fundamentalisten hersenrot.
Luck
Ervaren pen

Bericht door Luck »

Persoonlijk vind ik de meeste moslims daar een stuk respectvoller over ongelovigen praten dan hier omgekeerd. :)

Lang geleden, toen ik nog christen was, noemde ik Allah daar de duivel. Toch vrij beledigend voor moslims stel ik me zo voor. Ik kreeg slechts een waarschuwing. Voor de rest heb ik nooit problemen gehad, dus gedraag je normaal. Je weet zelf meestal wel waar de grens ligt.
Wanneer de kokende bol afkoelt, wordt de vurige magma bedekt met een vaste,onbeweeglijke korst- het dogma. Wat tot dogma verheven is, kan niet meer doen ontvlammen,verwarmt alleen nog- is even later zo goed als koud.Totdat een nieuwe ketterij de korst van het dogma doet exploderen, hoe hecht en solide ook.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Luck schreef:Persoonlijk vind ik de meeste moslims daar een stuk respectvoller over ongelovigen praten dan hier omgekeerd. :)
Vreemd, die sympathie van je voor het hele moslimgebeuren.
Ben je op weg naar een bekering tot de islam?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Jinny

Bericht door Jinny »

Luck schreef:Persoonlijk vind ik de meeste moslims daar een stuk respectvoller over ongelovigen praten dan hier omgekeerd. :)

Lang geleden, toen ik nog christen was, noemde ik Allah daar de duivel. Toch vrij beledigend voor moslims stel ik me zo voor. Ik kreeg slechts een waarschuwing. Voor de rest heb ik nooit problemen gehad, dus gedraag je normaal. Je weet zelf meestal wel waar de grens ligt.
De eerste keer dat ik daar poste duurde het geen 24 uur voordat ik een ban had.
20 postings en geen onvertogen woord dat daar tussen stond.
Alleen een paar vragen die waarschijnlijk schrijnden.
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Je liegt dat je barst!

Ik heb heel wat mensen van OI verbannen zien worden voor heel wat mindere vergrijpen tegen de forum regels.
En Allah een duivel noemen zou je op een directe IP komen te staan plus dat je posts gewist zouden worden.

Laatst werd ene Ali Libanon nog gebanned omdat hij een recentie van een boek over Mohammed plaatste.

Ook de link en de post werden direct verwijderd en dat ging nog niet eens over AllaH.
Jinny

Bericht door Jinny »

Hee, is vriend Ali gebanned?
Ze bannen zelfs hun eigen broeders?
Kheb hem er niet over gehoord.
Zelfs kritische geluiden van hun broeders worden niet getolereerd.

Fijne religie die islam.
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

Luck schreef: Lang geleden, toen ik nog christen was, noemde ik Allah daar de duivel. Toch vrij beledigend voor moslims stel ik me zo voor. Ik kreeg slechts een waarschuwing. Voor de rest heb ik nooit problemen gehad, dus gedraag je normaal. Je weet zelf meestal wel waar de grens ligt.
Wat was je nickname?
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Jim schreef:Hee, is vriend Ali gebanned?

Fijne religie die islam.

Ik had het hier gemeld, echter zonder de naam Ali Libanon erbij.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 15#p249415
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Samsa schreef:
Luck schreef: Lang geleden, toen ik nog christen was, noemde ik Allah daar de duivel. Toch vrij beledigend voor moslims stel ik me zo voor. Ik kreeg slechts een waarschuwing. Voor de rest heb ik nooit problemen gehad, dus gedraag je normaal. Je weet zelf meestal wel waar de grens ligt.
Wat was je nickname?

Slim Samsa!
siger

Bericht door siger »

Luck schreef:Lang geleden, toen ik nog christen was, noemde ik Allah daar de duivel. Toch vrij beledigend voor moslims stel ik me zo voor. Ik kreeg slechts een waarschuwing. Voor de rest heb ik nooit problemen gehad, dus gedraag je normaal.
Je hebt je toch niet echt normaal gedragen als je Allah de duivel noemde.
Maar misschien mocht je blijven omdat je toch alvast in Allah en de duivel geloofde.
Jinny

Bericht door Jinny »

Fishhook schreef:
Jim schreef:Hee, is vriend Ali gebanned?

Fijne religie die islam.

Ik had het hier gemeld, echter zonder de naam Ali Libanon erbij.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 15#p249415
Ah, dat had ik wel gelezen.
Maar daar niet vriend Ali aan gekoppeld.
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

Was dat Ali van hier?? Best sterke bijdrages moet ik zeggen... is er nog iemand over daar?? Volgens mij is de toko redelijk leeg..
Plaats reactie