Ik kom haast niet meer bij van het lachen. Ik hoor zelfs (even) de piep in mijn oren niet meer! Bedankt.F001 schreef:Ja, ik wijs het darwinisme af. Ik beschouw het darwinisme als achterhaald en als onwetenschappelijk. Ik behoor tot een generatie nieuwe denkers die het dogmatisme verafschuwen en het vrijdenken omarmen.
noösfeer en huidige voorvallen
Moderator: Moderators
Re: noösfeer en huidige voorvallen
Ach Thor, precies de partijdige reactie die ik van deze moderator had verwacht. Maar dank voor je steun. We laten ons niet door een stel hysterische dogmatici wegjagen. Dit forum zal in vormgeving gaan veranderen. Die boodschap kan ik je geven. 
Re: Heeck wacht op antwooird
Thor,
Doe hier eens een copietje van je E-mail, want ik wil precies weten wat je hebt nagevraagd.
Leuke manier overigens om te tonen dat je onbekend bent met waar het Hamer om gaat.
Zelfs als ik je daar op heb gewezen na jouw introductie van Hamer.
Mijn onbeantwoorde vragen kunnen we oppakken als je hier het antwoord van de Hamer-volgelingen ook hebt weergegeven.
Copietje van je E-mails is onmisbaar. En dan pauze.
r.
Doe hier eens een copietje van je E-mail, want ik wil precies weten wat je hebt nagevraagd.
Leuke manier overigens om te tonen dat je onbekend bent met waar het Hamer om gaat.
Zelfs als ik je daar op heb gewezen na jouw introductie van Hamer.
Mijn onbeantwoorde vragen kunnen we oppakken als je hier het antwoord van de Hamer-volgelingen ook hebt weergegeven.
Copietje van je E-mails is onmisbaar. En dan pauze.
r.
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Prima Heeck. Kun jij mij concreet aangeven waarom de emperische bewijsvoering van Hamer niet deugt? Nogmaals, ik wil op inhoud de discussie voeren en het blijft stil mbt. énig inhoudelijk tegenargument wat die bewijsvoering tegenspreekt. Met vriendelijke groet, F001. 
Ook voor jou Ton Derksen aanbevolen, dan kan je gaan beseffen hoe ver je naast de pot pist met je sterotype "Mauw".F001 schreef:Prima Heeck. Kun jij mij concreet aangeven waarom de emperische bewijsvoering van Hamer niet deugt? Nogmaals, ik wil op inhoud de discussie voeren en het blijft stil mbt. énig inhoudelijk tegenargument wat die bewijsvoering tegenspreekt. Met vriendelijke groet, F001.
r.
Wat je zegt ben je zelf, F001.F001 schreef:Tevens wijs ik er telkens op dat ik het onderwerp op inhoud wil voeren, maar ik hier niet de kans voor krijg door een stel on-intellectuele gefrustreerde dwazen.
Wie is er nu dogmatisch?F001 schreef:Ik behoor tot een generatie nieuwe denkers die het dogmatisme verafschuwen en het vrijdenken omarmen.
F001 schreef:Er is geen gemeenschappelijke voorouder gevonden die de mensen- als de apenfamilie aan elkaar linkt, en deze zal ook nooit gevonden worden.
Hij die denkt god te kennen, werpe de eerste steen.
Ik zal het opzoeken. Ben benieuwd of hij die concrete antwoorden weet te geven die aanhangers van de evolutiehypothese op dit forum mij steeds schuldig blijven. Ik zal er op terug komen.Heeck schreef: Ook voor jou Ton Derksen aanbevolen, dan kan je gaan beseffen hoe ver je naast de pot pist met je sterotype "Mauw".
F001,
Nee, natuurlijk niet.
Hij legt uit wat er fout is aan dergelijk soort vragen.
Voor een flaptekst + recensie:
Klik HIER
r.
Nee, natuurlijk niet.
Hij legt uit wat er fout is aan dergelijk soort vragen.
Voor een flaptekst + recensie:
Klik HIER
r.
22 bladzijden volgeschreven. Zijn hier mensen die willen stoppen met dit topic. Als er drie actief betrokkenen zijn die het wel genoeg vinden, dan zet ik er een punt achter.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Thor schreef:Ik heb het niet zo met mensen die zichzelf volgelingen noemen,
Maar je hebt er geen bezwaar tegen om anderen zo te noemen?
Ik vind het wel mooi geweest, er zit weinig beweging meer in de uitgewisselde standpunten.Thor schreef: Beste Fishhook
Als darwin volger
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Een eindeloze pauze lijkt me inderdaad nog beter.
R.
R.
Van mij mag dit hoofdstuk ook gesloten worden.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Driemaal. Dus mocht er nog een goed argument op de plank liggen, stuur me dan een pb. Dan kan het weer open. Voorlopig dus een stop.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!