Verbannen van Ontdek Islam?

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Jinny

Re: Verbannen van Ontdek Islam?

Bericht door Jinny »

Nee, dat was Ali M, een oud collega.
Libanees en goed moslim, hoewel niet zo erg fanatiek.
En dat laatste is hem opgebroken schat ik.
Een westerse moslim zeg maar.
Luck
Ervaren pen

Bericht door Luck »

Samsa, ik heb daar dezelfde naam als hier.
Cluny schreef:
Luck schreef:Persoonlijk vind ik de meeste moslims daar een stuk respectvoller over ongelovigen praten dan hier omgekeerd. :)
Vreemd, die sympathie van je voor het hele moslimgebeuren.
Ben je op weg naar een bekering tot de islam?
Absoluut niet. Ik heb voor wel meer mensen respect.
Wanneer de kokende bol afkoelt, wordt de vurige magma bedekt met een vaste,onbeweeglijke korst- het dogma. Wat tot dogma verheven is, kan niet meer doen ontvlammen,verwarmt alleen nog- is even later zo goed als koud.Totdat een nieuwe ketterij de korst van het dogma doet exploderen, hoe hecht en solide ook.
harstl

Bericht door harstl »

Hé,
ik ben er ook afgeknikkerd. Ik had als reactie op de eindeloze stroom youtube filmpjes van Dinelislam met allemaal dezelfde devote Moslims als antwoord zelf ook maar eens een link naar een filmpje gepost. Van een moslim die atheïst werd. Binnen 5 minuten een permanente ban. Eerst was ik wel een beetje verontwaardigd, maar eigenlijk zie ik het als een compliment. Ik heb iets gepost waar ze geen ander antwoord op hebben dan censuur!
Groet,
Leo
Waar moet dat heen, hoe zal dat gaan?
Waar komt al die rotzooi toch vandaan?
(Barend Servet)
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Er is daar ook geen lol meer aan, niet eens om te lezen. Zodra er iets controversieels wordt gepost, wat leuk is voor een discussie, wordt het er af gegooid. Behalve als het over christendom of jodendom gaat.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Vilaine schreef:Er is daar ook geen lol meer aan, niet eens om te lezen. Zodra er iets controversieels wordt gepost, wat leuk is voor een discussie, wordt het er af gegooid. Behalve als het over christendom of jodendom gaat.
Zelfs dat is geen interessante uitzondering: Onzin versus onzin.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

harstl schreef:Hé,
ik ben er ook afgeknikkerd. Ik had als reactie op de eindeloze stroom youtube filmpjes van Dinelislam met allemaal dezelfde devote Moslims als antwoord zelf ook maar eens een link naar een filmpje gepost. Van een moslim die atheïst werd. Binnen 5 minuten een permanente ban. Eerst was ik wel een beetje verontwaardigd, maar eigenlijk zie ik het als een compliment. Ik heb iets gepost waar ze geen ander antwoord op hebben dan censuur!
Groet,
Leo
Ik zag dat ScientificAtheist er ook afgegooid is. :)
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Jinny

Bericht door Jinny »

Welkom bij de club.
Moeders
Forum fan

Bericht door Moeders »

Ach ja, Ontdek islam...... afvalligen en ongelovigen moeten gedood worden in islam...... ze doen islam dus wel eer aan en volgen de regels goed.
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Op het voorstellen draadje zag ik nog een reactie van Abdul Malik op ScientificAtheist.

Die blijkt dus bekend met Freethinker. :wink:

ScientificAtheist

Aan de informatie die jij mij/ons tot nu toe hebt gegeven, blijkt dat jij tot de Freethinkers behoord, dat verklaart een hoop!

Verder ben je er niet vies van om (als een freethinker) van alle soorten walletjes te eten, om jou punten/agrumenten te bewijzen!

Ook zodra ik/men een citatie van een bekend/inteligent persoon aanhaal, bekritiseer jij die peroon tot aan het bot met andere argumemten, terwijl jij die zelfde persoon ook/wel gebruikt om jou punten te bewijzen/te versterken. Dit is hypocrisie van de hoogste plank!

Verder stuur je mij links toe die zogenaamd dingen claimen die op deze manier weer jou punten/argumenten zouden moeten versteken, maar in realiteid zijn dit geen harde bewijzen en verzwak je jezelf juist hiermee!

Om twee voorbeelden te noemen:

1) Jij claimde het bewijs te hebben dat Maurice Bucaille 6 million dollar gekregen zou hebben van een Saudische prins voor het boek dat hij heeft geschreven "The Bible, The Qur'an and Science" en dan als bewijs stuur je me een Freethinkers link die dit zomaar even claimt, noem jij dit harde bewijs! Ik wil bewijs van uit de lippen/getuigenis van de Saoedische prins en/of van Maurice Bucaille zelf, of van een oog getuige, maar niet van een stelletje grappenmakers die zomaar alles uit hun duim zuigen!

2) Verder probeer je via die zelfde Freethinkers link het zelfde boek van Maurice Bucaille "The Bible, The Qur'an and Science" te vernederen door te claimen dat dit boek direct totaal ontkracht werd. En als je naagaat door wie het zogenaamd ontkracht werd via jou bron, dan zou het een Christelijke Missionaris met de naam Dr. William F. Campbell zijn, die het heeft geprobeerd het te ontkrachten(wat hem niet gelukt is) maar nu komt het, alles wat hij(Dr. William F. Campbell) zogenaamd heeft willen ontkrachten probeerd hij het op een andere manier weer te herbewijzen van uit/via de Bijbel! Waar jij als als Freethinker niet in geloofd, maar het wel misbruikt om zogenaamd jou argument/punten/claims te versterken, tegen ons Moslims! Daarnaast heeft Dr. Zakir Naik deze Dr. William F. Campbell totaal venederd in het debat "The Quran and the Bible in the light of science" Daarop heeft Dr. Zakir Naik ook nog eens een response op geschreven met de titel: "Quran & Modern Science compatible or incompatible".
Surrendered
Ervaren pen

Bericht door Surrendered »

Jim schreef:Welkom bij de club.
:lol: :lol: :lol:

Groeten, Sur
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
Jinny

Bericht door Jinny »

Ben jij ook geband dan Sur?
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Grappig dat de persoon in dat citaat alleen maar bewijzen aanvaard van ooggetuigen, en tegelijkertijd geloof hecht aan een meer dan duizend jaar geleden geschreven tekst.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Kitty schreef:Grappig dat de persoon in dat citaat alleen maar bewijzen aanvaard van ooggetuigen, en tegelijkertijd geloof hecht aan een meer dan duizend jaar geleden geschreven tekst.
Van logica moeten ze daar niet veel hebben.
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

Ik snap die Maurice Bucaille wel hoor, ik zou ook best zon crapboek willen schrijven en dan een paar miljoen opstrijken. Face it, je doet er niemand kwaad mee eigenlijk.. tis niet alsof ze anders opeens intellectuele talenten waren geworden met een vooraanstaande wetenschappelijke positie als ze het niet gelezen hadden. Dit is het type mensen dat overal intrapt... als ze geen islam hadden gehad hadden ze wel bij Char in de studio gezeten of bij Derek Ogilvie.. of hun geld uitgegeven aan aurafotos of homeopathie. Nooit opgevallen hoe makkelijk dat volk ook internetfabels slikt? Het einde van de wereld in 2012... illuminati... chemtrails.. jup... overal trappen ze in..

Kan je ze beter een mooi verhaaltje voorhouden en er nog wat geld uit trekken niet haha :lol: Als mensen zichzelf en hun kinderen bovendien dom willen houden met die prut... graag... gaat mijn marktwaarde en die van mijn kinderen weer omhoog. Denk niet dat ze je ergens aannemen als je op je cv hebt staan dat je Bucaille hebt uitgelezen, een ph.d in biologie of natuurkunde daarentegen wil wel eens helpen.
Laatst gewijzigd door Samsa op 11 jan 2011 00:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Of Maurice Bucaille en Zaik hebben gelijk en de oudere Koran uitleggers ongelijk en kunnen de tafsir de prullenbak in. Of het omgekeerde is het geval en kunnen de uitspraken van B en Z de prullenbak in.
Of de moslims zijn schizofreen en geven beiden gelijk, omdat je met de Koran je alle kanten op kunt.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
Plaats reactie