Jij schreeuwt te veel uit dat benauwende linkse hokje van je.Cluny schreef:demmers schreef:Wie wel of niet "dom" is daar gaat het helemaal niet om Jimboy!...Jim schreef:Mag ik van U dan een linkje waar ik hypocriet ben?
Daarbij is het hier in huis de gewoonte om regelmatig gebruik te maken van de badkamer, smerig zijn we hier dus niet.
Of ik dom ben is naar mijn mening niet aan U om te beoordelen naar mijn bescheiden mening, maar daar mogen de meningen over verdeeld zijn.
Ik roep ook wel eens wat of ga hard van stapel...is allemaal prima! Moet kunnen!
Maar ik vind het toch wel hypocriet dat er veel mensen " ach en schande" spreken over al die ellende wat er het Joodse volk is aangedaan.....
En dat is ook schandalig voor woorden, dat heb ik ook geschreven...
Maar die mensen zijn alleen maar druk bezig met het anti- joods zijn...
En vergeten helemaal het belangrijkste punt: de discriminatie! en de steeds meer groeiende "haat" tegen een groep landgenoten....
En het bevalt mij dus helemaal niet dat Nederland steeds onvriendelijker en intolerant word naar landgenoten die toevallig een hoofdoekje dragen in plaats van een keppel...
Dat vind ik hypocriet Jim...en ik meen even te begrijpen dat ook jij die kant op ging...zo niet dan excuus!
Dit topic had meer kwaliteit gehad zonder jouw inbreng.[/quote
Reageer dan niet op mijn inbreng zo ik zo zeggen!....
En wat heeft links hier mee te maken slappe zak.....