canard? of echt waar
Moderator: Moderators
canard? of echt waar
vrijdag 17 maart 2006 16:27
Familie van viervoeters ontdekt in Turkije
In het oosten van Turkije is een familie ontdekt die op handen en voeten door het leven gaat.
De BBC zendt vanavond een documentaire uit over de familie.
De vijf volwassen personen uit een Koerdisch gezin hebben door een genetisch defect nooit rechtop kunnen lopen. Ze bewegen zich als chimpansees voort, maar dan met de handpalmen op de grond. Een aangeboren afwijking van de kleine hersenen veroorzaakt de bewegingsstoornis, die ook gepaard gaat met beperkte cognitieve functies.
Missing Link
Hun Turkse ontdekker, professor Uner Tan, spreekt van 'omgekeerde evolutie', waarbij een soort terugkeert naar een eerdere evolutionaire toestand.
De bewegingsstoornis zou dan het gevolg zijn van een fout in het gen dat een rol speelt bij rechtoplopen. Dat zou inzicht kunnen bieden in de evolutie van aap tot rechtoplopende mensachtige, zo speculeert de Turkse wetenschapper, die denkt hiermee een 'missing link' te hebben gevonden .
Door Bas Benneker
Publicatiedatum: 17 maart 2006
Familie van viervoeters ontdekt in Turkije
In het oosten van Turkije is een familie ontdekt die op handen en voeten door het leven gaat.
De BBC zendt vanavond een documentaire uit over de familie.
De vijf volwassen personen uit een Koerdisch gezin hebben door een genetisch defect nooit rechtop kunnen lopen. Ze bewegen zich als chimpansees voort, maar dan met de handpalmen op de grond. Een aangeboren afwijking van de kleine hersenen veroorzaakt de bewegingsstoornis, die ook gepaard gaat met beperkte cognitieve functies.
Missing Link
Hun Turkse ontdekker, professor Uner Tan, spreekt van 'omgekeerde evolutie', waarbij een soort terugkeert naar een eerdere evolutionaire toestand.
De bewegingsstoornis zou dan het gevolg zijn van een fout in het gen dat een rol speelt bij rechtoplopen. Dat zou inzicht kunnen bieden in de evolutie van aap tot rechtoplopende mensachtige, zo speculeert de Turkse wetenschapper, die denkt hiermee een 'missing link' te hebben gevonden .
Door Bas Benneker
Publicatiedatum: 17 maart 2006
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Ik zag pas geleden op tv dat er ook stammen zijn waar vrouwen nog nooit buiten zijn geweest. omdat ik alleen het eind van het programma zag weet ik niet op dat ook een Turkse stam was
Anders zijn is ook gewoon
Alie uit Turkije
Alie uit Turkije
- silvershadow
Er wonen waarschijnlijk turken in mijn straat wiens vanuit turkije geimporteerde vrouwen al drie jaar niet zijn gezien(niet dat ik die huizen dag en nacht in de gaten hou, hoor ...maar je weet maar nooit ) ... Gaan ze daar ook eens een TV programma over maken ?Ik zag pas geleden op tv dat er ook stammen zijn waar vrouwen nog nooit buiten zijn geweest
De vrouwen alleszins ... men onderzoekt bij voorkeur vrouwen ... dat was al in de middelleeuwen zogaan ze die mensen voor onderzoek gebruiken?
Desnoods haalt men ze buiten
zieFamilie van viervoeters
http://groups.msn.com/evodisku/heropsta ... ssage=2138
Scroll naar ;
VIJF UNIEKE TURKEN DIE OP HANDEN EN VOETEN LOPEN
Laatst gewijzigd door Tsjok45 op 20 mar 2006 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
- collegavanerik
- Superposter
zie
http://www.freethinker.nl/forum/viewtopic.php?t=1595
ze hebben leren lopen! Heel ontroerend slot van de uitzending....

http://www.freethinker.nl/forum/viewtopic.php?t=1595
ze hebben leren lopen! Heel ontroerend slot van de uitzending....

Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
- silvershadow
@ Tsjok45
Nee hoor dat was een hele stam ergens..... ik weer niert waar.
Nee hoor dat was een hele stam ergens..... ik weer niert waar.
Anders zijn is ook gewoon
Alie uit Turkije
Alie uit Turkije
Silver, je weet toch niet of ze vooruit of achteruit kruipen?
Wat ben je toch weer bevooroordeeld zeg, want voor hetzelfde geld duwen ze winkelwagentjes met hun bips!
Is minder pijnlijk in ieder geval.
En waarom heet een bips zitvlees en niet gewoon duwvlees?
Wat ben je toch weer bevooroordeeld zeg, want voor hetzelfde geld duwen ze winkelwagentjes met hun bips!
Alles draait om de eenvoud.
Als je niet meer denkt, dan denk je ook niet fout
Tsja ,ik weer niert waar.
Misschien wonen die stammen wel aan de oevers van de mars-kanalen van P. Lowell ....
Spijtig dat je het niet meer kunt achterhalen , Rikus ...
Ze hebben al een hersenafwijking schijnt het : ze zwemmen daardoor mogelijk ook al erg "speciaal" .... bijvoorbeeld met hun flaporen ; maar dat is nog niet onderzocht :Pmet hun hoofd ofzo?
Genoeg gelachen met deze sukkelaars .... we zijn toch geen van hun
dorpsgenoten ?
Ni dieu , Ni maitre
- silvershadow
tja.. ik ga er vanuit dat ze vooruit kruipen...A Forest schreef:Silver, je weet toch niet of ze vooruit of achteruit kruipen?
just being me
Dat kun je wel zeggen, maar het zijn stilstaande beelden, je ziet niet welke kant ze opkruipen.silvershadow schreef:tja.. ik ga er vanuit dat ze vooruit kruipen...A Forest schreef:Silver, je weet toch niet of ze vooruit of achteruit kruipen?
Geloof me, volgens mij kun je een winkelwagentje beter met je achterwerk dan met je hoofd duwen.
Alles draait om de eenvoud.
ja , ze vieren dat daar op 21 maart op de berg ararat samen met de nazaten vanKennen ze daar in Turkije soms ook een soort van 1 april dag
Noach en de EO
Hoe zou deze zijn winkelkarretje voortduwen

Laatst gewijzigd door Tsjok45 op 20 mar 2006 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Ni dieu , Ni maitre
- silvershadow
zullen we het een keer uitproberen? :PA Forest schreef:Dat kun je wel zeggen, maar het zijn stilstaande beelden, je ziet niet welke kant ze opkruipen.silvershadow schreef:tja.. ik ga er vanuit dat ze vooruit kruipen...A Forest schreef:Silver, je weet toch niet of ze vooruit of achteruit kruipen?
Geloof me, volgens mij kun je een winkelwagentje beter met je achterwerk dan met je hoofd duwen.
just being me