Mag ik, of beter een admin, met je afspreken dat je er dan ook de tijd voor neemt en wanneer er een gebrek aan tijd is, dat je hier dan niet post?Lisanter schreef:Ideeen onderbouwen? Goed, maar ik wil daar wel de tijd voor nemen.
Groet,
Bob
Moderator: Moderators
Mag ik, of beter een admin, met je afspreken dat je er dan ook de tijd voor neemt en wanneer er een gebrek aan tijd is, dat je hier dan niet post?Lisanter schreef:Ideeen onderbouwen? Goed, maar ik wil daar wel de tijd voor nemen.
Vooralsnog blijkt dat nergens uit.Lisanter schreef:
Overigens, begrijpen door waarnemen en logisch redeneren,is helemaal mijn ding.
En andere vormen van duidelijke taal of duidelijkheid?Lisanter schreef:Blues-Bob,
Dankjewel voor het welkom, al zie ik hier wat verder dat je me al weer moe bent.
Ik moet je teleurstellen, heb niks met wiskunde.
Groet
Wanneer dat onbegrip nu te maken heeft met één persoon die je berichten niet helemaal kan volgen is dat nog geloofwaardig.Lisanter schreef:Jullie zeggen mij niet te verstaan ,en ik heb het gevoel dat ik regelmatig een bal pal voor het doel leg, en jullie dan komen vragen hoe je die er nu in moet krijgen.
Je post op de eerste pagina.Lisanter schreef:Even een woordje uitleg.
Voor mij is het duidelijk dat deze planeet een zichzelfregulerendorganisme is.Veel mensen geloven in een god.maar god of allah zijn maar woorden die ze gebruiken om het woord volmaaktheid uit te drukken.
Voor mij is volmaaktheid, het ontwerp aarde dat terug gaat naar de staat waarin het oorspronkelijk bedoeld was.
Wie of wat is dan verantwoordelijk voor schepping/creatie? Als logisch redeneren helemaal je ding is, is dat toch een voor de hand liggende vraag.Lisanter schreef:Schepping en daarna micro evolutie,dat leunt aan bij hoe ik het zie. Maar als je schepping zegt link je dat in onze maatschappij automatisch aan god de vader. En daar geloof ik dan weer niet in.
Ik heb een aantal punten aangegeven waarvan ik denk dat je het betoog kunt verbeteren. Ik neem aan dat je deze ter kennisgeving aanneemt. Als je een keer de tijd hebt om het betoog op die manier (in lijn met logisch redeneren) opnieuw te houden, zal ik er nogmaals naar kijken. Geef wel even een seintje dan, want ik zal niet snel weer in dit topic kijken.Lisanter schreef:Blues-Bob en chronos,
Ja, we zitten duidelijk niet op dezelfde golflengte. Jullie zeggen mij niet te verstaan ,en ik heb het gevoel dat ik regelmatig een bal pal voor het doel leg, en jullie dan komen vragen hoe je die er nu in moet krijgen.
Maar goed. Het is niet anders.