zal het gaan ja?mercator schreef:Is dat tegen mij ? Hoe voelt dat, dementie ?Tsjok45 schreef: Nee hoor dat schreeft ik niet ... dat schreef jij ...
Dit is van de kloten
Let een beetje beter op wanneer je wat wilt quoten
Opsplitsing van België
Moderator: Moderators
- collegavanerik
- Superposter
Re: Opsplitsing van België
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Ik reageer gewoon slecht p termen als kl*ten en zo, ik ben nl. een beschaafd mens.collegavanerik schreef: zal het gaan ja?
Dementie is een beschaafde term.
- collegavanerik
- Superposter
mercator schreef:ik ben nl. een beschaafd mens.
pinokkio heeft een lange neus.
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
- BadAssChick
- Ervaren pen
mercator schreef:Ik reageer gewoon slecht p termen als kl*ten en zo, ik ben nl. een beschaafd mens.collegavanerik schreef: zal het gaan ja?
Dementie is een beschaafde term.
als jij zo'n beschaafd mens bent beledig je anderen niet met dementie...want zo beschaafd is dementie niet...eerder zielig om mensen zo te zien aftakelen,ik heb ze op de taxi vervoerd
en voorzover ik kan lezen is daar bij Tjok nog geen enkel teken van te bespeuren en staat hij nog dageljks helder van geest in het leven en op het forum
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
1.-Neen , het was Mercator niet , die verkeerd citeerde
Het was Mercator die het gequote zinnetje schreef (niet ik ) ...
Degene die citeerde was Siger ...
Er werd heel slordig en verkeerd geciteerd ... is dat zo moeilijk om zelf uit te vinden ?
het enige wat je moet doen is eens terug lezen ...
Kunnen de discutanten op dit topic hier allemaal niet een beetje beter opletten vooraleer te beginnen schelden en ruzie te zoeken ?
2.-
En dat een ondernemer als Mercator liever zijn zaakjes gaat verhuizen naar het buitenland( in oost-europa heb ik begrepen ) ?
Dat zal toch wel het beste zijn ... Lage loonlanden hé ? Dat trekt altijd veel van dergelijke cowboys aan ..... en in het bijzonder omdat daar ook bijna geen belastingen te betalen zijn in die landen allicht ?
Heelgoed ... kan ie dan datgene wat ie uitspaart heel goed gebruiken om de plaatselijke maffiosi te betalen ...
Vertrek aub zo vlug mogelijk , het is het beste wat je kan doen ...
Het was Mercator die het gequote zinnetje schreef (niet ik ) ...
Degene die citeerde was Siger ...
Er werd heel slordig en verkeerd geciteerd ... is dat zo moeilijk om zelf uit te vinden ?
het enige wat je moet doen is eens terug lezen ...
Kunnen de discutanten op dit topic hier allemaal niet een beetje beter opletten vooraleer te beginnen schelden en ruzie te zoeken ?
2.-
En dat een ondernemer als Mercator liever zijn zaakjes gaat verhuizen naar het buitenland( in oost-europa heb ik begrepen ) ?
Dat zal toch wel het beste zijn ... Lage loonlanden hé ? Dat trekt altijd veel van dergelijke cowboys aan ..... en in het bijzonder omdat daar ook bijna geen belastingen te betalen zijn in die landen allicht ?
Heelgoed ... kan ie dan datgene wat ie uitspaart heel goed gebruiken om de plaatselijke maffiosi te betalen ...
Vertrek aub zo vlug mogelijk , het is het beste wat je kan doen ...
Laatst gewijzigd door Tsjok45 op 04 jul 2011 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Absoluut, dan hoef ik jou toch al niet meer te onderhoudenTsjok45 schreef: Vertrek aub zo vlug mogelijk , het is het beste wat je kan doen ...
Ik wens je veel succes in je nieuwe land ...
....kan je daar zoveel vlomsch en antwaarps (of wat voor ander idioom dan ook ) praten als je maar zelf wilt en zonder dat iemand je uitscheld voor "sale flamin" en/of ben je niet meer verplicht om te vallen over de allochtonen want ben je er dan gewoon zelf eentje ...
Mij hoef je gelukkig niet te steunen ... ik ga je trouwens mijn banknummer NIET doorsturen
Veergeet het
....kan je daar zoveel vlomsch en antwaarps (of wat voor ander idioom dan ook ) praten als je maar zelf wilt en zonder dat iemand je uitscheld voor "sale flamin" en/of ben je niet meer verplicht om te vallen over de allochtonen want ben je er dan gewoon zelf eentje ...
Mij hoef je gelukkig niet te steunen ... ik ga je trouwens mijn banknummer NIET doorsturen
Veergeet het
Ni dieu , Ni maitre
Maak je voorlopig geen zorgen, volgens onze minister van pensioenen dhr. Daerden is er alvast nog tot 2015 geld om de pensioenen te betalenTsjok45 schreef: Mij hoef je gelukkig niet te steunen ... ik ga je trouwens mijn banknummer NIET doorsturen
Veergeet het
Als je het met een pensioen moet doen , mag je het vergeten ...weet ik al minstens 40 jaar ...
Nog iets ?
Saluut en de wind vanachter
Nog iets ?
Saluut en de wind vanachter
Ni dieu , Ni maitre
Leef je al zo lang in armoede ? Mss kan je gaan bedelen bij de Gentse Roma, die krijgen meer dan jij.Tsjok45 schreef:Als je het met een pensioen moet doen , mag je het vergeten ...weet ik al minstens 40 jaar ...
Volgens

Dosvidanja
te blijven zuipen.....minister van pensioenen dhr. Daerden is er alvast nog tot 2015 geld om ...
als jij als arme zelfstandige ondernemer zonder vangnet , een belastingsvrije boterham wil dan moet je het maar vragen hoor ...Kaviaar ga je maar ergens anders versieren ....Leef je al zo lang in armoede ?
De zelfstandige Turkse ondernemer op de hoek is kwaad op die vreemde luizen van een Roma : die komen hier nml als mogelijke concurenten en willen bovendien profiteren van de belastingen die hij ook braaf betaalt ...Roma,
Dosvidanja
Ni dieu , Ni maitre
Dat geloof ik graag, want je hebt nu ook het fenomeen van de "nep-moslims", Roma die een burka aandoen en zo gaan stelen in de winkels van de moslims. Wel goed bekeken.Tsjok45 schreef: De zelfstandige Turkse ondernemer op de hoek is kwaad op die vreemde luizen van een Roma : die komen hier nml als mogelijke concurenten en willen bovendien profiteren van de belastingen die hij ook braaf betaalt ...
Dosvidanja
Om nog maar van allerlei "nep-ondernemers" met en zonder vangnet , te zwijgen
Ni dieu , Ni maitre
Of nep-zieken of nep-gepensioneerden.
- BadAssChick
- Ervaren pen
dit is gewoon onzinnig en zooo off topic...mercator heb je niks beters te doen dan op de man te spelen
ga alsjeblieft ergens anders mensen lastig vallen met kinderachtige ja/nee spelletje
ga alsjeblieft ergens anders mensen lastig vallen met kinderachtige ja/nee spelletje
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.