Ik denk wel dat ik een stuk eerder geschokt ben dan de doorsnee nederlander. Voor Finse begrippen is de manier waarop de moslimbashers te werk gaan extreem en volstrekt onwenselijk. Ik ben dan ook meteen uitgepraat met beide gasten. Not my cup of tea. Maar maak jij er nog wat moois van dan als je er zin in hebt, zou ik zeggen. Ik zie dat je er een goed nieuw topic voor hebt aangemaakt.vegan-revolution schreef:OK. Ik ben het met je eens dat dat niet nodig is.
Een gemeend hallo van een FFI buur.
Moderator: Moderators
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Re: Een gemeend hallo van een FFI buur.
Born OK the first time
Ben je niet trots op de Ware Finnen dan ? Ik wel hoor !
Ach welnee.Devious schreef:Lethargie? Hemeltjelief! Heb je de Islamkritiek op onze portal überhaupt wel gelezen? Ik heb behoorlijk wat hatemail ontvangen vanwege die stukken. En dat we niet bijster populair (understatement) zijn op Islamitische fora zegt al genoeg.Uncle Rat schreef:De aanwezigheid van andere gevaren kan natuurlijk nooit een reden zijn om een gevaar maar niet te bestrijden. Over welke nu precies de gevaarlijkste is valt inderdaad te twisten, maar meerdere prioriteiten dienen niet opgevoerd te worden als een excuus voor lethargie.
Ik hoop dat je zo oprecht zult zijn om dat woord terug te nemen na het lezen van dit.
Harun Yahya ontmaskerd!
Er staat geen wetenschap in de Koran!
De hypocrisie van de woedende moslim.
Allah bestaat niet!
Forumarchief Islam http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... =48&t=4533" onclick="window.open(this.href);return false; (excuses voor het feit dat ik het al een hele tijd niet heb bijgehouden.)
Lethargie
Op een simpele vraag als "Wat willen we nu? De islam bestrijden, of toch maar niet? En indien niet, waarom niet?" (hier) volgde een paginalange exercitie waarin vooral de onwil om over de vraag na te denken geëtaleerd werd.
Freethinker is een prima forum en ik heb het hier uitstekend naar mijn zin, maar verbeeld je niet dat dit forum een bijdrage levert aan de strijd tegen de islam. Dat hoeft ook niet, ieder forum zijn meug, maar maak jezelf niets wijs op dit gebied.
- collegavanerik
- Superposter
zeg ariel, zijn de huidige bezoekers afkomstig van ffi hier tekenend voor de gemiddelde reaguurder bij jullie? Dan zou ik maar eens wat strikter gaan modereren.Ariel schreef:Ik ben Ariel van FFI Nederland. Ik las zulke rare berichten over ons forum dat ik me geroepen voel om even een misschien wat positiever maar ook een objectiever beeld van ons forum te laten zien.
Het blijkt dat een groot deel van de leden hier denken dat wij haathufters" en "nazi's" zijn.
wat een zootje ongeregeld...
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Wat doe je nu? Is beledigen toegestaan op FT?collegavanerik schreef:wat een zootje ongeregeld...
Ik zal het niet zo opvatten. Ongeregeldheid is tot niet zo lang geleden altijd een eretitel geweest die je met trots kon dragen. Ik vind het leuk dat je die traditie in ere hersteld.
Zankoku na tenshi no youni
Nou, dan hoef je toch ook niet te zeuren dat je beledigd wordt?BFA schreef:Wat doe je nu? Is beledigen toegestaan op FT?collegavanerik schreef:wat een zootje ongeregeld...
Ik zal het niet zo opvatten. Ongeregeldheid is tot niet zo lang geleden altijd een eretitel geweest die je met trots kon dragen. Ik vind het leuk dat je die traditie in ere hersteld.
Aansteller
Wanneer de kokende bol afkoelt, wordt de vurige magma bedekt met een vaste,onbeweeglijke korst- het dogma. Wat tot dogma verheven is, kan niet meer doen ontvlammen,verwarmt alleen nog- is even later zo goed als koud.Totdat een nieuwe ketterij de korst van het dogma doet exploderen, hoe hecht en solide ook.
Ik zeur niet. ik vroeg alleen of het toegelaten was.
Uit jouw reactie blijkt, in kleine lettertjes wel.
Uit jouw reactie blijkt, in kleine lettertjes wel.
Zankoku na tenshi no youni
He die collegavanErik. Ik wacht nog op een antwoord op mijn vraag hoeveel moslims jij persoonlijk kent. Jouw vraag daaromtrent heb ik wel beantwoord. Laten we er hier geen zootje ongeregeld van maken door vragen gewoon te negeren.collegavanerik schreef:zeg ariel, zijn de huidige bezoekers afkomstig van ffi hier tekenend voor de gemiddelde reaguurder bij jullie? Dan zou ik maar eens wat strikter gaan modereren.Ariel schreef:Ik ben Ariel van FFI Nederland. Ik las zulke rare berichten over ons forum dat ik me geroepen voel om even een misschien wat positiever maar ook een objectiever beeld van ons forum te laten zien.
Het blijkt dat een groot deel van de leden hier denken dat wij haathufters" en "nazi's" zijn.
Gelieve offtopicberichten zoals op mij persoonlijk gericht commentaar alleen via PB's te spuien.
- BadAssChick
- Ervaren pen
ik verwacht eigenlijk een respons van Ariel zelf ,ben wel benieuwd wat zij er van vind
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
BadAssChick schreef:ik verwacht eigenlijk een respons van Ariel zelf ,ben wel benieuwd wat zij er van vind
Dat antwoord krijg je BadAssChick
Wat je nou precies wil weten ontgaat me een beetje. Wil je weten hoe onze leden zijn, wel nu, dan nodig ik je uit om je aan te melden op ons forum, en dan kan je kennis met ze maken. Je bent van harte welkom.
Wat ik je wel kan vertellen is, dat ik van mening ben dat onze leden in al die jaren zolang ons forum bestaat niet zoveel haat op ons forum geschreven hebben als de haat die ik hier in twee dagen op dit forum gevoeld en gelezen heb. We kunnen nog wat van de vrijdenkers leren als het over haat gaat. Het gezegde gaat , “Een goede buur is beter dan een verre vriend“, maar met vrienden zoals jullie heb je echt geen vijand nodig.
Mercator is een verhaal apart. Hij is eerlijk en hij schrijft wat hij denkt. Ik ken hem persoonlijk zoals ik heel veel leden persoonlijk ken. Mercator is een prachtvent .
Ik ben er van overtuigd dat meer dan de helft wat hij hier op dit forum geschreven heeft ook in jullie hoofd verborgen zit. Maar als rechtgeaarde Gutmensch mogen jullie dat van je zelf niet zeggen. Stel je voor zeg dat mensen van je denken dat je een nazi bent. Dus hou je die gedachten heel hypocriet voor je, en probeer je je eigen innerlijke stem via Mercator te bevechten .
Over eerlijkheid gesproken.
Tegen Luck wil ik zeggen dat het me spijt dat ik zijn post niet meer beantwoord heb, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat wat voor bewijs ik je ook zou geven, jij het toch niet zal geloven, want jij bent er waarschijnlijk vast van overtuigd dat de Arabische lente een zegen voor de mensen in Noord Afrika en het Midden Oosten is.
Ik wil je die mooie droom niet ontnemen, maar als jij je als Vrijdenker je toch nog wil verdiepen in de materie dan moet je het topic dat Chaimae ( Tukkerin) gestart is eens doornemen.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... =7&t=18255" onclick="window.open(this.href);return false;
Tegen Maartenn wil ik nog zeggen, als jij de mensen hier iets over Islam wil leren, leer ze dan de zuivere Islam, en onthoud je van een zelf verzonnen suikerversie.
Om het Bijbels te houden, gij zult geen valse getuigenis geven vriend.
Beste Jagang , wat betreft Lampedusa, en dat de vlucht van jongeren naar het westen het ongelijk van Ariël en Mercator aantoont. Ook jij moet je als goede vrijdenker eens gaan verdiepen in het wel en wee van de Arabische lente . Ben jij er van op de hoogte dat in Egypte, Libië en in Tunesië alle gevangenen uit de gevangenis ontsnapt zijn ? En waar denk jij dat veel van die ontsnapte gevangene naar toe gevlucht zijn.
De rest van de jongeren die nu op Lampadusa ziten en die niet uit de gevangenis komen, hebben gevochten voor democratie, en zodra ze hun zin kregen ontvluchten ze hun land. Wat zegt dat over die jongeren.
Devious/ kafir bedankt voor je steun, en leuk om je hier weer even gezien te hebben,
Moderator Rereformed . Ik moet ook even met gefronste wenkbrauwen naar je kijken. Jij veroordeelt mij omdat ik op man zou spelen en treitergedrag vertoonde, en jij sprak mij daar op aan. Dat is jouw goed recht, maar vergeet voortaan ook niet om jouw eigen leden te vermanen die onze leden meerdere keren voor nazi’s uitscholden. Over een hoog moreel gehalte gesproken.
Oké luitjes, dat was het dan. Ik zal me nu als Brechje ( who ever she may be ) terug trekken en afscheid van jullie en je forum nemen.
Het gaat jullie goed. Blijf je als een goede vrijdenker je hersens gebruiken , wees eerlijk tegen jezelf en tegen andere, en onderzoek alle dingen.
Vriendelijke groet.
Ariel
BTW. Piet, als jij voor je forum wat BBcodes nodig hebt voor bijvoorbeeld youtube of spoiler, ik heb ze voor je. Laat het me dan weten.
- collegavanerik
- Superposter
ongeveer 200maartje schreef:He die collegavanErik. Ik wacht nog op een antwoord op mijn vraag hoeveel moslims jij persoonlijk kent. Jouw vraag daaromtrent heb ik wel beantwoord. Laten we er hier geen zootje ongeregeld van maken door vragen gewoon te negeren.collegavanerik schreef:zeg ariel, zijn de huidige bezoekers afkomstig van ffi hier tekenend voor de gemiddelde reaguurder bij jullie? Dan zou ik maar eens wat strikter gaan modereren.Ariel schreef:Ik ben Ariel van FFI Nederland. Ik las zulke rare berichten over ons forum dat ik me geroepen voel om even een misschien wat positiever maar ook een objectiever beeld van ons forum te laten zien.
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
- collegavanerik
- Superposter
Ach, wat is de vermoorde onschuld toch telkens weer ontroerend , snif.BFA schreef:Wat doe je nu? Is beledigen toegestaan op FT?collegavanerik schreef:wat een zootje ongeregeld...
De waarheid kan hard aankomen Je avatar past goed bij je.
ongeveer 200[/quote]collegavanerik schreef:
He die collegavanErik. Ik wacht nog op een antwoord op mijn vraag hoeveel moslims jij persoonlijk kent. Jouw vraag daaromtrent heb ik wel beantwoord. Laten we er hier geen zootje ongeregeld van maken door vragen gewoon te negeren.
I am impressed. Zoveel heb ik er nog niet eens als ex-schoonfamilie.
Gelieve offtopicberichten zoals op mij persoonlijk gericht commentaar alleen via PB's te spuien.
Sinds wanneer is anekdotisch bewijs op dit forum iets waard..?
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
@ariel.
Ik heb nu in ieder geval een indruk gekregen waar aan gedacht moet worden als hier gesproken wordt over haathufters. Je opmerking over de “prachtmens” Mercator heeft mij doen besluiten niet op FFI te gaan kijken. Deze zich racistisch uitlatende aanbidder van Mladic mag je wmb zelf flink gaan knuffelen, maar dat zou ik maar niet doen als je een kleurtje hebt.
Veel succes op je forum.
Groet
kiks
Ik heb nu in ieder geval een indruk gekregen waar aan gedacht moet worden als hier gesproken wordt over haathufters. Je opmerking over de “prachtmens” Mercator heeft mij doen besluiten niet op FFI te gaan kijken. Deze zich racistisch uitlatende aanbidder van Mladic mag je wmb zelf flink gaan knuffelen, maar dat zou ik maar niet doen als je een kleurtje hebt.
Veel succes op je forum.
Groet
kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;