vegan-revolution schreef:Mariakat schreef:Juist daar hebben ze hele bijsteden bezet, maar in heel grote gebieden van Frankrijk zie je ze sporadisch.
Vooral in de grote steden inderdaad. Maar reken maar dat dat in heel Frankrijk bekend is en daar de gemoederen bezig houdt.
Nee, ik reken helemaal niets.
Kom met cijfers, of iig. een artikel vanuit een goede bron.
Mariakat schreef:Aan te nemen, dat dit een oorzaak kan zijn voor 30% depressieve mensen in Frankrijk, is irrationeel, zeker daar onder deze bevolkingsgroep ook een gedeelte zorgt voor het percentage.
Ik neem ook in ieder geval zeker niet aan dat de door mij beschreven incidenten
volledig verantwoordelijk zijn voor depressieve gevoelens van Fransen.
Ik moet nog zien of ze bij de bovenste 5 van het rijtje oorzaken horen.
Dit zijn geen van allen directe oorzaken van depressie.
Mensen die ergens niet tegen kunnen, of zich ergens aan storen, kunnen op allerlei manieren reageren.
Ze nemen initiatieven om moeilijkheden het hoofd te bieden,
Ze worden agressief en gooien het van zich af.
Ze zonderen zich af om niet geconfronteerd te worden,
Ze nemen het erbij en acceptere, omdat ze weten niet anders te kunnen.
Enz....
Depressief kun je worden, als je er op geen enkele manier mee weet om te gaan en de gevoelens die je erdoor krijgt wegstopt.
Dat is een van de grootste oorzaken.
En nog moet het in je constitutie zitten en/of je karakter om er in te blijven hangen.
Waar het dan precies om gaat is van geen enkel belang.
Je gaat niet in details treden over de redenen waarom mensen allemaal ieder voor zich depressief kunnen raken.
Dan ben je volgend jaar nog niet klaar.
De meeste mensen die aan depressie lijden weten zelf niet waardoor het komt.
Daarvoor ligt de eerste oorzaak vaak al te ver achter hen.
Hoe vaak heb ik mensen niet horen zeggen dat ze er helemaal niets van begrijpen?
Omdat ze toch alles hebben wat hun hart begeert en ze alle redenen hebben om gelukkig te zijn.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.