Gods postbus in Grijpskerk

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gerard
Bevlogen

Gods postbus in Grijpskerk

Bericht door Gerard »

Ooit was er een topic met de titel "Brieven aan god", wilde daarop aanvullen maar kon het niet meer vinden. Dus maar een nieuwe want er is weer nieuws.
Postbus 10 in Grijpskerk. Dat is voortaan het postadres van god. Het is speciaal voor mensen die hun verhaal aan god kwijt willen. Kunstenaar Johan van der Dong wil brievenschrijvers de kans geven hun hart tegenover god te luchten. Hij zal de schrijfsels niet lezen of beantwoorden "God heeft ook recht op zijn briefgeheim. mensen verwachten geen antwoord. Ik verbrand de brieven en strooi de as uit over zee" Brieven aan god worden nu nog doorgestuurd naar de EO. zegt TPG.
Bron : De Stentor 29 april 2006.
Kunst of niet een goed initiatief. verbranden en de as in zee gooien is inderdaad het allerbeste dat je met dit soort zielige brieven kunt doen.
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche
bad_religion

Bericht door bad_religion »

mensen verwachten geen antwoord
Ook niet als je ze aangetekend verstuurd, trouwens, kan god niet beter een m@ilbox nemen en een eenvoudige spamfilter die alles weigert?
silvershadow

Bericht door silvershadow »

je kan natuurlijk ook zelf een brief schrijven (aan God), verbranden en de as uitstrooien over de zee.
scheelt je weer een postzegel :wink:
just being me
Samante

Re: Gods postbus in Grijpskerk

Bericht door Samante »

GH schreef:Ooit was er een topic met de titel "Brieven aan god", wilde daarop aanvullen maar kon het niet meer vinden. Dus maar een nieuwe want er is weer nieuws.
Lijkt me inderdaad erg leuk om een nieuw topic te maken en brieven aan god te plaatsen. Misschien is god een vrijdenker en krijgen we een keer antwoord.
Plaats reactie