Originele cartoons
Moderator: Moderators
Re: Originele cartoons
@PietV.,
Tegen de achtergrond van de gebeurtenissen van 9/11 maak ik bezwaar tegen deze 'cartoon': deze is zeer ongepast.
Tegen de achtergrond van de gebeurtenissen van 9/11 maak ik bezwaar tegen deze 'cartoon': deze is zeer ongepast.
🕉️ Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens ☯️
Mee eens. De foto legt het moment vast waarop duizenden mensen de dood vinden. Ik vind het smakeloos.
It's easier to fool people than to convince them that they have been fooled.
- Mark Twain
- Mark Twain
-
- Ervaren pen
Ach, in ieder geval is het geen duivel of ander beeld geassocieerd met de dood. Eerder het tegenovergestelde.erikketik schreef:Mee eens. De foto legt het moment vast waarop duizenden mensen de dood vinden. Ik vind het smakeloos.
Maar ik ben het er wel mee eens dat het smakeloos is, echter niet dat het "niet kan". Dat is aan de overlevenden om te beoordelen, niet aan mensen die er niet direct bij betrokken waren.
"Isn't it enough to see that a garden is beautiful without having to believe that there are fairies at the bottom of it too?"
Douglas Adams
Douglas Adams
Kortstondig stond de "duivel" in bijna alle kranten. Overal kwam je hem tegen op het net. Omsmakeloos of niet. Het is een tegenhanger van dit soort zaken. Die mensen hierin kunnen zien. In plekken op muren, aardappels. Het toont de onzinnigheid van complottheorieën die vanuit religieuze hoek die hierover zijn gegoten. Een eindeloze brij van beweringen. Tijdens de herdenking staat er weer een groep te schreeuwen dat homo's hier de oorzaak van zijn. Dat er duizenden slachtoffers zijn gevallen is triest. Maar dit kom je tegen en we kunnen alles weglaten om niemand voor het hoofd te stoten. Dan ga je aan deze werkelijkheid voorbij.Bram Kaandorp schreef:
Ach, in ieder geval is het geen duivel of ander beeld geassocieerd met de dood. Eerder het tegenovergestelde.
Maar ik ben het er wel mee eens dat het smakeloos is, echter niet dat het "niet kan". Dat is aan de overlevenden om te beoordelen, niet aan mensen die er niet direct bij betrokken waren.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Niet meteen een cartoon, maar wel bruikbaar denk ik.
Als iemand tijd heeft voor een Nederlandse vertaling...

Haha, tsja. Het is vreselijk moeilijk om iemand te vinden met wie je bij 'congratulations' uit kan komen.
Zelf haal ik het ook niet altjd hoor.
Zelf haal ik het ook niet altjd hoor.

It's easier to fool people than to convince them that they have been fooled.
- Mark Twain
- Mark Twain
*

(\__/)
(='.'=)
(")_(")
(='.'=)
(")_(")
- Freedom's just another word for nothing left to lose!
*
What is mind? No matter! If you don't mind, it doesn't matter ...
What is matter? Never mind: Consciousness matters: Nothing Else Matters!
- Materie ...
- ... bestaat niet!?!?
- Materie ...
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it.
Men in Black