Donner: Boerka is hetzelfde als naaktlopen

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

HomoSignificans
Forum fan

Re: Donner: Boerka is hetzelfde als naaktlopen

Bericht door HomoSignificans »

Jagang schreef:Mischien zijn transparante burka's een idee.. :wink:
Poncho's?
Moeders
Forum fan

Bericht door Moeders »

Nou, als een burkaverbod dan niet om zedelijke etc redenen kan, dan toch wel omdat het puur smakeloos is.
Je zal ernaats zitten zeg. De eetlust vergaat je toch volkomen?
En dan heb ik het nog niet eens over de smerigheid die aan de binnenkant moet zitten.
Gatver, wat zal dat stinken zeg.
En dan dragen ze die dingen om niet op te vallen... :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=yhjnAVnY5ns
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Moeders schreef:Nou, als een burkaverbod dan niet om zedelijke etc redenen kan, dan toch wel omdat het puur smakeloos is.
En dan heb ik het nog niet eens over de smerigheid die aan de binnenkant moet zitten.

Dat je de eetlust vergaat is in zekere zin de bedoeling,
maar over de geur van een Boerka is weinig bekend,
je veronoderstelling zou best eens onjuist kunnen zijn.
Hoeveel Boerka's heb je zelf al besnuffeld, moeders?
Ik wens u alle goeds
GayaH
Bevlogen

Bericht door GayaH »

@ Peter van Velzen
*
Had je het filmpje niet bekeken Peter?
Moeders schreef:<< >>

(\__/)
(='.'=)
(")_(")
        • Materie ...
          • ... bestaat niet!?!?
*
Moeders
Forum fan

Bericht door Moeders »

Peter van Velzen schreef:
Moeders schreef:Nou, als een burkaverbod dan niet om zedelijke etc redenen kan, dan toch wel omdat het puur smakeloos is.

Dat je de eetlust vergaat is in zekere zin de bedoeling,
maar over de geur van een Boerka is weinig bekend,
je veronoderstelling zou best eens onjuist kunnen zijn.
Hoeveel Boerka's heb je zelf al besnuffeld, moeders?
Nou, als je ziet hoe ze dat eten naar binnen werken dan kan ik me voorstellen dat er wel iets naar beneden valt en zeker blijft er van alles hangen achter die mondklep.
Als jij een zakdoek als lepel gebruikt...hoe fris zal die zakdoek ruiken?
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Wat is het verschil tussen zedenwetten en smaakwetten?
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
siger

Bericht door siger »

Dit brengt ons terug naar de essentie: wanneer een vrouw door geweld, drogredenen of intimidatie een burka od. draagt, is dat om volledige afzondering te bewerkstelligen. Dus burkazakken op een terrasje of bij de italiaan zijn een ongerijmdheid (tenzij ze zich stilhouden achter hun begeleider en niet eten, drinken of praten.) Je kan niets met een burka, maar dat is geen ongemak dat toevallig door de kleding veroorzaakt is, dit isolement is net de reden voor zulke kleding. Daarom ook dat sommige niet al de schrandere fellow travellers zeggen dat de burka een bevrijding is, want dat vrouwen zonder burka niet buitenkunnen. Het is dus een soort ruimtepak voor een vijandige planeet. Nogmaals, helemaal het tegenovergestelde van naaktlopen.
Mahalingam
Ervaren pen

Bericht door Mahalingam »

Whatever. In een burka kan je echt geen spaghetti eten:

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt zal zijn hoofd moeten missen.
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Moeders schreef:
Peter van Velzen schreef:Hoeveel Boerka's heb je zelf al besnuffeld, moeders?
Nou, als je ziet hoe ze dat eten naar binnen werken dan kan ik me voorstellen dat er wel iets naar beneden valt en zeker blijft er van alles hangen achter die mondklep.
Geen een dus ? :mrgreen:
Ik wens u alle goeds
Moeders
Forum fan

Bericht door Moeders »

Peter van Velzen schreef:
Moeders schreef:
Peter van Velzen schreef:Hoeveel Boerka's heb je zelf al besnuffeld, moeders?
Geen een dus ? :mrgreen:
Moet je een strontbroek geroken hebben om je te kunnen voorstellen dat dat niet lekker zal ruiken? :D
Gerard
Bevlogen

Bericht door Gerard »

Enkele gedachten die me te binnen schieten als ik dit topic even snel doorneem:

Ik dacht dat het ging om elkaar in de ogen kijken. Bij naaktlopen schieten de ogen alle kanten op behalve naar de ogen. :wink:

Wat is er trouwens tegen naaktlopen? In de open maatschappij moet ieder vrij zijn dat te doen. Ikzelf heb niet de behoefte. Ook heb ik in sommige gevallen niet de behoefte het anderen te zien doen maar zouden ze dat willen waarom niet?

@samsa: goed idee de burka te seksualiseren. Zij is immers bedoeld de man op straat niet in verleiding te brengen. Kennelijk gaat daar onder die burka een heel verleidelijk hapje schuil. Des te opwindender dus als je bedenkt hoeveel exotische schoonheid daar onder schuil kan gaan. Buiten dat, wat dacht je van een nieuw speeltje in SM kelders, sexueel blinddaten, voor sexueel op elkaar uitgeleefde stellen een tool om hun sex even weer een boost te geven. Mogelijkheden te over.

Is botoxen ook niet een gezichts- en expressie verhullend masker?
Wat is het ware gezicht van Marijke Helwegen? Moet zij ook niet op de burkabon?
Wat verhullen die katholieke nonnetjes allemaal onder hun pij? Gezien hun gemiddelde leeftijd wil ik het eigenlijk helemaal niet weten!

@windsurfer: volledig eens met jouw bijdrage.
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

Gerard schreef:
@samsa: goed idee de burka te seksualiseren.
Graag gedaan. Maar even ´biologisch´ bekeken lijkt zo´n gewaad (ook een gewone hijaab) dus al op een seksueel uithangbordje, op dezelfde manier als de minirok en naveltrui. De doelgroep is gewoon anders: waar de minirok/naveltrui het signaal geeft dat de draagster wel open staat voor seksuele contacten (althans, zo wordt dat geinterpreteerd dan) geeft de hijaab het signaal af dat de draagster selectief is en een net wijfje.... dat scheelt haar alvast veel selectiewerk aan de poort.. in feite weten veel mannetjes al onbewust dat zij afgekeurd zijn en zullen hun energie dus niet daarin steken.. het trouwring-effect zullen we het maar noemen... Echter, voor een minderheid aan vrouwtjes (moslims) in een land waar het grootste deel niet-moslim is is het juist ook handig om op straat als 'islamitisch' herkent te worden.. dan vinden die mannetjes je ook eerder.. let wel he.. er zijn maar 2 moslimmannetjes op de 100 mensen op straat... en dat moet behoorlijk lastig zijn om te vinden.. Maar zo'n doek springt er wel lekker uit!

En zo is de paring weer veiliggesteld in het dierenrijk :lol:
siger

Bericht door siger »

Maar hoe gaat het dan verder, als mannetje eenmaal opgewonden is? Bij naaktlopen ligt het voor de hand (!) maar met een burka?
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

siger schreef:Maar hoe gaat het dan verder, als mannetje eenmaal opgewonden is? Bij naaktlopen ligt het voor de hand (!) maar met een burka?
Dan moet hij een nestje regelen..... net als bij de wevervogels.. zie hier.
Hiëronymus
Ervaren pen

Bericht door Hiëronymus »

Chronos schreef:Vooralsnog zie ik geen enkele naaktlopers in een tram, maar wel vele boerka's.
Mocht er wel een naaktloper zijn in de tram dan wordt die gelijk opgepakt en een boerka niet. :lol:
Dat vreesde ik al, dat er zoveel in de tram te zien zijn. Op de VU kwam ik vandaag tijdens het afdalen van de trappen opeens twee dames in boerka tegen, in een fractie van een seconde voordat ik ze als dusdanig herkende schrok ik me dood, mijn eerste associatie was overvallers met een bivakmuts op. Dat ik ze zag op een universiteit doet me overigens wel twijfelen over het vaak herhaalde idee dat een vrouw met een boerka nooit iets zou mogen, studeren lijkt me juist een van de meest risicovolle activiteiten voor iemand die een vrouw 'er onder' wil houden.
Plaats reactie