Ik ga valschermspringen.....

Wil je iets persoonlijks aan anderen kwijt. Vertel het hier.

Moderator: Moderators

Marinus
Bevlogen

Ik ga valschermspringen.....

Bericht door Marinus »

.....en wel aankomende woensdagmiddag. SPANNEND!!!!
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Jinny

Re: Ik ga valschermspringen.....

Bericht door Jinny »

Marinus schreef:.....en wel aankomende woensdagmiddag. SPANNEND!!!!
Ik mag hopen dat 't ding goed hebben ingevouwen...... :D
En dat je niet het lunchpakket op je rug krijgt.......... :?
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Jim schreef: Ik mag hopen dat 't ding goed hebben ingevouwen...... :D
Als het goed is krijg ik noch een lunchpakket, noch een parachute op mijn rug. Als wat op de JijBuis klopt, krijg ik een meneer op mijn rug, die er voor gaat zorgen dat ik het allemaal overleef.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
GetBigFast
Forum fan

Bericht door GetBigFast »

Heel veel plezier!
Zelfde poep, andere dag.
Jinny

Bericht door Jinny »

Marinus schreef:
Jim schreef: Ik mag hopen dat 't ding goed hebben ingevouwen...... :D
Als het goed is krijg ik noch een lunchpakket, noch een parachute op mijn rug. Als wat op de JijBuis klopt, krijg ik een meneer op mijn rug, die er voor gaat zorgen dat ik het allemaal overleef.
Tandemsprong....
Ik zeg veel plezier, ik voor geen goud.
siger

Bericht door siger »

Goed idee dat hier te posten. Zo kan je niet meer terug op het laatste moment. Want je kan wel bedenken hoe we dan reageren!
Hiëronymus
Ervaren pen

Bericht door Hiëronymus »

Veel plezier!!! :)
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Bedankt Jim, GBF & Hiëronymus!

@ Siger: Ach, een stok achter de deur kan nooit kwaad, maar tot nu toe heb ik me nooit laten tegenhouden door mijn hoogtevrees.
siger

Bericht door siger »

Marinus schreef:@ Siger: Ach, een stok achter de deur kan nooit kwaad, maar tot nu toe heb ik me nooit laten tegenhouden door mijn hoogtevrees.
Heb je al met een parachute gesprongen dan?
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

siger schreef:Heb je al met een parachute gesprongen dan?
Nee, maar wel vrij veel dingen met hoogte gedaan, klimmen, abseilen dat werk, en als ik langs een kermis kom kan ik meestal niet de verleiding weerstaan om een attractie of twee uit te proberen. En dan doel ik niet zo zeer op de botsautootjes en de draaimolen. Maar goed, skydiven is natuurlijk veel extremer dan dat...

Maar het schijnt dat de instructeurs over het algemeen vrij bekwaam zijn in het uit het vliegtuig lullen van willekeurige burgers. Het scheelt denk ook dat je niet echt zelf hoeft te springen, maar dat je er min of meer uitgeduwd wordt.
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Hartstikke leuk.

Ik zelf heb bij de luchtmacht gezeten. Ik heb spijt, dat ik toen niet voor een grijpstuiver een cursus parachutespringen en een cursus zweefvliegen heb gedaan. #-o
Maar ja, een liefdevolle echtgenote en een pas geboren baby thuis, je gaat zo gauw mogelijk naar huis toe en 'klust' wat bij in je vrije tijd.
Als ik als KVV had getekend, had ik ook nog een vliegersopleiding kunnen volgen. Maar dat ging me iets te ver.

Nu mag ik niet meer, net zo min als duiken, wegens een stoornis in m'n evenwichts/gehoororgaan. [-X :(

Tandemsprong zal nog wel mogen.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Veel plezier. Try before you die!! Vergeet niet een fototoestel mee te nemen. Je kent de aard van dit forum. We willen het wel even controleren :wink:
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

Vilaine schreef:Ik zelf heb bij de luchtmacht gezeten. Ik heb spijt, dat ik toen niet voor een grijpstuiver een cursus parachutespringen en een cursus zweefvliegen heb gedaan. #-o
Idem, maar dan bij de landmacht. Maar goed, vooralsnog weet ik niet of ik skydiven wel leuk vindt natuurlijk. :wink:
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

PietV. schreef:Veel plezier. Try before you die!! Vergeet niet een fototoestel mee te nemen. Je kent de aard van dit forum. We willen het wel even controleren :wink:
Ja, ik weet het, bewijslast ligt bij mij etc. Ik laat trouwens geen filmpje maken denk ik, dus doorslaggevend bewijs wordt lastig.
elle
Ervaren pen

Bericht door elle »

Geniet ervan Marinus!
Kun je nog wel slapen van de spanning?
Non sum qualis eram
Plaats reactie