Voor mijn afstudeerscriptie (Media Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam) onderzoek ik de marketing en communicatiemogelijkheden van een filosofie. Voor de hierbij behorende enquête zoek ik mannelijke respondenten tussen de 45 en 65 jaar oud.
Ik ben er erg mee geholpen als u de tijd zou willen nemen om de enquete in te vullen.
De enquête is hier te vinden: http://www.thesistools.com/web/?id=212139 .
Bij voorbaat hartelijk dank.
Jelle Berghuis
Scriptieonderzoek naar communicatie filosofie
Moderator: Moderators
-
a.r.
Re: Scriptieonderzoek naar communicatie filosofie
Waarom alleen mannen, als ik vragen mag?Voor de hierbij behorende enquête zoek ik mannelijke respondenten tussen de 45 en 65 jaar oud.
Welkom Jelle,JelleB schreef:Voor mijn afstudeerscriptie (Media Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam) onderzoek ik de marketing en communicatiemogelijkheden van een filosofie. Voor de hierbij behorende enquête zoek ik mannelijke respondenten tussen de 45 en 65 jaar oud.
Ik ben er erg mee geholpen als u de tijd zou willen nemen om de enquete in te vullen.
De enquête is hier te vinden: http://www.thesistools.com/web/?id=212139 .
Bij voorbaat hartelijk dank.
Jelle Berghuis
Zoek je amateur- of echte filosofen? En met echte bedoel ik mensen die afgestudeerd zijn als filosoof.
Groeten,
Piet
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
@ a.r. Dat is een beslissing van mijn opdrachtgever waar ik niet aan kan tornen.
@ PietV Dank. In principe is het niet bepaald van belang of de respondenten filosoof zijn (proffessioneel danwel amateur). De reden dat ik de enquête hier heb geplaatst is de link met het onderwerp. Thats all.
@ PietV Dank. In principe is het niet bepaald van belang of de respondenten filosoof zijn (proffessioneel danwel amateur). De reden dat ik de enquête hier heb geplaatst is de link met het onderwerp. Thats all.