Online Shoppen en kortingsbonnen
Moderator: Moderators
Online Shoppen en kortingsbonnen
Hi hi!
Ik denk dat we allemaal wel bekend zijn met het fenomeen van kortingsbonnen dat het laatste jaar erg hip is geworden. Toevallig heb ik eergisteren een vriendin van mij uit NL gesproken die haar inbox even ging schoonmaken en kwam meerdere deals van groupon tegen die ze niet had gebruikt.. bijelkaar zo'n 200 euro. Op de een of andere manier heeft zij er een tik gemaakt om "interessante" deals te kopen, ongeacht ze deze wel of niet zou gebruiken.
Ik denk dat we allemaal wel bekend zijn met het fenomeen van kortingsbonnen dat het laatste jaar erg hip is geworden. Toevallig heb ik eergisteren een vriendin van mij uit NL gesproken die haar inbox even ging schoonmaken en kwam meerdere deals van groupon tegen die ze niet had gebruikt.. bijelkaar zo'n 200 euro. Op de een of andere manier heeft zij er een tik gemaakt om "interessante" deals te kopen, ongeacht ze deze wel of niet zou gebruiken.
Re: Online Shoppen en kortingsbonnen
Nou vraag ik me af of jullie ook gebruik maken van online deals en zo ja, welke pagina's gebruiken jullie?
Zou de opkomst van sites zoals groupon een bepaald soort "koopverslaving" aanwakkeren?
Zelf maak ik gebruik van bol.com en af en toe een fashionwebsite, omdat ik te lui ben om te winkelen in "real life".. ik zie wel eens een deal voorbij komen van groupon en andere soortgelijke websites en merk ik wel iets van "oh,, lijkt me wel leuk.." maar koop het toch niet. Kan best begrijpen dat andere mensen die erg impulsief zijn ingesteld zo een deal niet voorbij willen laten gaan en het kopen... en weer.. en weer...
Wat jullie?
Zou de opkomst van sites zoals groupon een bepaald soort "koopverslaving" aanwakkeren?
Zelf maak ik gebruik van bol.com en af en toe een fashionwebsite, omdat ik te lui ben om te winkelen in "real life".. ik zie wel eens een deal voorbij komen van groupon en andere soortgelijke websites en merk ik wel iets van "oh,, lijkt me wel leuk.." maar koop het toch niet. Kan best begrijpen dat andere mensen die erg impulsief zijn ingesteld zo een deal niet voorbij willen laten gaan en het kopen... en weer.. en weer...
Wat jullie?
-
Jinny
Ik gebruik die zooi niet. (die kortingsbonnen dan)
En ik koop gericht aan online.
Hmm hangt er van af.. ik zie er af en toe wel goede deals tussenstaan.. zoals deze deal voor de damesJim schreef:Ik gebruik die zooi niet. (die kortingsbonnen dan)
Welke sites gebruik jij voor je online aankopen?
Laatst gewijzigd door Fifi op 10 jan 2012 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Jinny
home.kpn.nl/fbakelaar/
http://www.kent-electronics.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.elv.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat zijn de belangrijkste wel denk ik.
Mijn vrouw heeft daar nog Wehkamp en Nekkerman bij, hoewel dat ook catalogussen kunnen zijn.
http://www.kent-electronics.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.elv.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat zijn de belangrijkste wel denk ik.
Mijn vrouw heeft daar nog Wehkamp en Nekkerman bij, hoewel dat ook catalogussen kunnen zijn.
Oh jij gebruikt het echt voor het thuisklussen.. kan ook natuurlijk! 
Wat moet ik met deze troep?Fifi schreef:Hmm hangt er van af.. ik zie er af en toe wel goede deals tussenstaan.. zoals deze deal voor de damesJim schreef:Ik gebruik die zooi niet. (die kortingsbonnen dan)
Welke sites gebruik jij voor je online aankopen?
Je geeft een link, dan moet ik me eerst registreren.
En dat voor een reclame folder?
Ik zie de bui al hangen.
Ik doe principiëel nooit mee aan dit soort dingen.
Ik probeer al zoveel mogelijk reclame uit mijn analoge postbox te houden.
Spam in mijn digitale postbox wordt wat lastiger.
En dan zou ik me nu gaan registreren bij een commerciële site?
Kom nou.
Als ik interesse in iets heb, dan zoek ik zelf internet wel af.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Oh nou nou grumpy smurf...
Fifi schreef:Oh nou nou grumpy smurf...
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.