Jouw indruk is feitelijk onjuist en jij begrijpt het niet goed.ruuddo schreef:Hallo vriend.Cluny schreef:'Romafamilie bedreigde leraar'
Ik heb de indruk dat jij er nogal racistische ideeën op nahoudt.
Als ik het goed begrijp, is bijna ieder Roma familie crimineel?
CDA:Roma bij overlast het land uit. (afleidingsspeeltje?)
Moderator: Moderators
Re: Roma bij overlast het land uit.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Re: Roma bij overlast het land uit.
Och, ik kreeg zo die indruk.Cluny schreef: Jouw indruk is feitelijk onjuist en jij begrijpt het niet goed.
Maar ik zal het inderdaad wel niet helemaal begrijpen.
Vertel, wat vind jij van Roma's?
Re: CDA:Roma bij overlast het land uit. (afleidingsspeeltje?
Roma en nu.nl.
Roma in het AD.
Wie zijn in dit verhaal de grootste schoften?
Ik kies voor Het Leger Des Heils.
Roma in het AD.
Wie zijn in dit verhaal de grootste schoften?
Ik kies voor Het Leger Des Heils.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Omdat ze de locatie geheim hielden?
Omdat ze voor huisvesting zorgde voor deze familie?
Omdat ze voor huisvesting zorgde voor deze familie?
Het Leger Des Heils heeft schijt aan normale mensen die alleen maar normaal ( = zonder overlast van notoire asocialen) willen wonen
Je bedoelt:
Ze vallen "normale" mensen lastig?
Of:
Ik zou ook wel aandacht van ze willen, maar ik krijg het niet?
Roma zijn geen "normale" mensen?
Of:
Alle Roma zijn asocialen?
Of:
Of:
Wat ik bedoel is duidelijk.ruuddo schreef:Je bedoelt:
Of:
Of:
Wellicht wordt het jou ook duidelijk als jij wat beter je best doet, dit topic een keer goed doorleest en gewoon eens gaat lezen wat er gewoon staat.
Nou lieverd, eigenlijk heb ik het idee dat je in raadselen praat.Cluny schreef: Wat ik bedoel is duidelijk.
Wellicht wordt het jou ook duidelijk als jij wat beter je best doet, dit topic een keer goed doorleest en gewoon eens gaat lezen wat er gewoon staat.
Cluny schreef: normale huurders en lekker veel roma-families.
Cluny schreef: Hoe zou de werkelijkheid in elkaar zitten?
Cluny schreef: Hoeveel miljoen, in hoeveel jaar voor hoeveel nieuwe nieuwegeiners?
Cluny schreef: In Australië schijnt er nog genoeg plek te zijn voor lastige Roma.
Cluny schreef: Soms werkt een appels-peren vergelijking wel, soms niet.
Als autonoom realist adviseer ik iedereen om bij een controversiële appelbeschouwing bij appels te blijven en vooral niet over peren te beginnen.
Cluny schreef: 20 maal honderduizend € = 2 miljoen €
Cluny schreef: Dat krijg je nou met politiekcorrecten aan de subsidiekraan.
Je lijkt Nostradamus wel.Cluny schreef: 'Romafamilie bedreigde leraar'
En ja schat, ik probeer toch echt mijn best te doen.
Voorlopig beschouw ik deze opmerking als een goedkope leugen.ruuddo schreef:En ja schat, ik probeer toch echt mijn best te doen.
Wanneer ik aan mijn Bulgaarse aanstaande schoondochter vraag (die overigens maandag Nederlandse wordt) waar ze veel last van hebben in haar thuisland, dan zegt ze: de Roma! Ze slopen hele flatgebouwen, halen het koper eruit en maken buurten onveilig. Dan zullen het hier in Nederland vast niet ineens lievertjes zijn, toch?
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Natuurlijk mag jij dat vinden.Cluny schreef:Voorlopig beschouw ik deze opmerking als een goedkope leugen.ruuddo schreef:En ja schat, ik probeer toch echt mijn best te doen.
Jij mag van mij alles vinden.
Kitty schreef: Ze slopen hele flatgebouwen, halen het koper eruit en maken buurten onveilig.
Afgelopen week het nieuws gekeken?
Misschien gezien wat er met het shell gebouw in Amsterdam is gebeurt?
Dat waren echt geen Roma's.
Eikels heb je overal, daar hebben Roma's echt niet het alleenrecht op.
Dat zie je mij toch ook nergens beweren?ruuddo schreef:Kitty schreef: Ze slopen hele flatgebouwen, halen het koper eruit en maken buurten onveilig.
Afgelopen week het nieuws gekeken?
Misschien gezien wat er met het shell gebouw in Amsterdam is gebeurt?
Dat waren echt geen Roma's.
Eikels heb je overal, daar hebben Roma's echt niet het alleenrecht op.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Wat bedoel je hier dan mee??????Kitty schreef:
Dat zie je mij toch ook nergens beweren?
Kitty schreef: Wanneer ik aan mijn Bulgaarse aanstaande schoondochter vraag (die overigens maandag Nederlandse wordt) waar ze veel last van hebben in haar thuisland, dan zegt ze: de Roma! Ze slopen hele flatgebouwen, halen het koper eruit en maken buurten onveilig. Dan zullen het hier in Nederland vast niet ineens lievertjes zijn, toch?
In plaats van waaromvragen, kun je ook proberen duidelijk te formuleren hoe je er zelf over denkt. Dat is een stuk minder makkelijk, geef ik toe, maar elke kleuter gaat door de waaromfase en komt erachter dat de meest begrijpende ouder zo uiteindelijk afhaakt antwoord te geven. Het helpt op een gegeven moment zelfs niet meer om dan maar meer (vocaal of anderszins) vraagtekens te plaatsen achter je vragen. Het is maar een suggestie hoor, los van het topiconderwerp, ruuddo.
Hij die denkt god te kennen, werpe de eerste steen.