de definitie van tijd?
Moderator: Moderators
de definitie van tijd?
Ik vraag mij al erg lang af wat de definitie is van het woord "tijd". Ik kan het niet omvatten O.O En als iemand mij het vraagt kan ik de vraag nooit beantwoorden. daarom graag antwoord op deze vraag!
groet,
Sytze
groet,
Sytze
Wie rijk wil zijn, moet niet zijn vermogen vermeerderen maar zijn hebzucht verminderen. (plato)
Re: de definitie van tijd?
het is nu 13.52 
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
doctorwho schreef:het is nu 13.52
haha xD
Wie rijk wil zijn, moet niet zijn vermogen vermeerderen maar zijn hebzucht verminderen. (plato)
Het is een erg moeilijke vraag, ik heb m'n hoofd er al vaak over gebroken :p
en nu is het 14.19, wat is hetgeen wat hier tussen zat?? ;p
en wat is dit
?
-
a.r.
http://www.freethinker.nl/forum/search. ... mit=Zoeken" onclick="window.open(this.href);return false;
Een hoop moeilijke maar zeer interessante topics.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
a.r. schreef:Ik vind het overigens wel een goeie vraag....ik heb er eerlijk gezegd nog nooit over nagedacht, maar het spookt nu al zolang als jij je vraag stelde door mijn kop. Bedankt hé!
![]()
alsjeblieft
poeh, nieuw huiswerk!Fenomeen schreef:http://www.freethinker.nl/forum/search. ... mit=Zoeken
met z'n allen staan we sterk! en er zijn vast mensen die er meer van weten. dom is trouwens een erg breed begrip, bedoel je hier IQ mee?? Iedereen is op een bepaald punt "slim". en iedereen op één of meerdere gebieden. slim en dom is trouwens ook relatief. als je jezelf vergelijkt met einstein en davinci is iedereen waarschijnlijk "dom" maar als ik mij zelf vergelijk met het verontrustende lage gemiddelde in Nederland (PVV stemmers :p) ben ik slim! en jij ook!a.r. schreef:Daar ben ik te dom voor!
Tijd is een begrip, dat niet correspondeert met iets wat we waarnemen, maar dat we gebruiken om de opeenvolging van gebeurtenissen te vatten of te construeren.
Is dat wat?
Is dat wat?
Peter Sloterdijk:
Het ergste dat je van God kunt beweren is dat hij niet bestaat.
Het ergste dat je van de realiteit kunt beweren is dat je er alleen als realist in kunt overleven.
Het ergste dat je van God kunt beweren is dat hij niet bestaat.
Het ergste dat je van de realiteit kunt beweren is dat je er alleen als realist in kunt overleven.