Control C & V probleem

Hier kunt u alles kwijt over computers en software

Moderator: Moderators

Jagang
Ontoombaar

Re: 'Tweede' Lucy gevonden.

Bericht door Jagang »

Samsa schreef:Lucy 2 draait zich met haar opponeerbare grote teen om in haar graf als ze dit leest...
Ach waarom?
Zij had wel twéé muizen kunnen bedienen! :D
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Klikzoi
Ervaren pen

Bericht door Klikzoi »

Fjedka schreef:Ik neem aan dat je op de hoogte bent van Crtl + c voor kopiëren en Crtl + v voor plakken, Klikzoi, of denk ik nu te simpel?
Helaas, ook dat werkt niet. Het blijft bizar.
Jinny

Bericht door Jinny »

Dan is je windows corrupt.
Herinstalleren is de oplossing.

Ik ga deze discussie overigens verplaatsen naar onze computer afdeling.
qualia
Forum fan

Re: Control C & V probleem

Bericht door qualia »

Misschien even een andere browser proberen, dan weet je iig of het probleem bij de browser of bij de computer ligt?
-Computer helemaal opnieuw opstarten (dus niet slaapstand)?
-Geheugengebruik controleren in taakbeheer (op de taakbalk rechtermuisklik en dan taakbeheer-prestaties)?
-Schijven op fouten controleren? (mijn computer - een voor een rechtermuisklik op de schijven - eigenschappen - extra - het volume op fouten controleren)
the possible ranks higher than the actual
siger

Bericht door siger »

Ik zou eens proberen in verschillende toepassingen. Iets intikken in mail, kladblok, word etc... en kopieren/plakken. Als het ergens wel werkt, en ergens niet dan is het een programmaprobleem.

Misschien heb je een cognacje omgestoten op je controltoets. Kan iedereen overkomen. Dus als de controltoets nergens werkt eens kijken of het aan je toetsenbord ligt, is door het schermkeyboardje te laden ,
via menu -> bureauaccessoires -> toegankelijkheid en daarmee spelen.
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Tegenwoordig geen problemen meestal van deze kant, bij de al eerder beschreven methoden.
Ik heb dit "probleem" alleen maar bij sites en artikelen, die niet gekopieerd mogen worden.
Van sites dus met een strikt kopieerverbod.
Dan is het iets in de site, dat je dan verhindert.

Soms, als je wat creatief bent en een stukje uit een artikel wil kopieren, lukt het wel, terwijl het niet lukt als je het hele artikel wil pakken.
Ik weet niet of dit ook bij jou zo is Klikzoi, maar misschien moet je in die richting zoeken?
Het adres bovenin je browser, van de bladzijde waarna je wilt verwijzen, moet nooit een probleem zijn.

@ Vorige 3 inzenders:
Inderdaad eens gaan denken aan PC storing om wat voor reden dan ook.

Systeemherstel wil nog wel eens een probleem oplossen.

Vorig jaar had ik een steeds groeiend probleem met al mijn software, ook het stuurprogramma Windows.
Bij af en aan zetten van mijn PC herstelde Windows dat steeds automatisch met doorverbinden van functies, waardoor op den duur hele functies verloren gingen.
Het afzetten en aanzetten van de PC ging ook steeds langer duren.

Na onderzoek van de reparateur bleek mijn harde schijf corrupt en moest die vernieuwd worden.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Plaats reactie