de gezegende zusters van de jihaad

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

elle
Ervaren pen

Re: de gezegende zusters van de jihaad

Bericht door elle »

Jim schreef:
elle schreef:
Jim schreef:Strak juist wel, broeken, shirts enzo.
En stevig, de weegschaal. :D :D :D :D
Ik kan het niet laten en wijk nog iets verder af van dit topic... je geeft hiermee dus toe dat ik een juiste constatering heb gedaan?
En je wéét dat ik geen kleding bedoelde..

:D
Laat ik het zo onder woorden brengen, vroegah was alles strak, tegenwoordig zit alles strak.
Zo voldoende beantwoord?
:D
Méér dan voldoende.
In mijn verbeelding zie ik het voor me en ik moet even aan een spreekwoord denken.
Iets met een balk en een splinter in een oog.

:wink:
Non sum qualis eram
elle
Ervaren pen

Bericht door elle »

Blackadder schreef:Normaal wordt ik altijd een beetje hitsig van een vlaams accent
Ik ook en niet alleen van het vlaams accent
Maar blijkbaar heb ik daar wel een lief toetje voor nodig, deze zwarte jurken doen het niet. Maar ik geloof dat dat juist de bedoeling is.
Het lijken net struikrovers met die gekke kappen op hun hoofd.
Leve de vrijheid van deze gezegende zusters..

#-o
Non sum qualis eram
Destinesia

Bericht door Destinesia »

Blackadder schreef:Normaal wordt ik altijd een beetje hitsig van een vlaams accent als tiener ooit de eerste beschroomde, onschuldige stappen op het seksuele pad gezet met een meisje uit Gent. Maar blijkbaar heb ik daar wel een lief toetje voor nodig, deze zwarte jurken doen het niet. Maar ik geloof dat dat juist de bedoeling is.
Hahahaha. :lol:

Ik moet ineens denken aan deze geweldige clip.

Kasper van Kooten - Wat een Mooie Blouse
Simon_Magus
Geregelde verschijning

Bericht door Simon_Magus »

"Reacties kunnen worden ingehouden voor goedkeuring door de uploader."
Typisch...
Rede. Logica. Wetenschap. Verwondering. Esthetica. Humanisme.

Ulquiorra Schiffer.
JohanT
Technologist
Contacteer:

Bericht door JohanT »

Nouja, ze zijn in elk geval duidelijk, maar verder is het gatverdamme.
Filmpje op 0.37 schreef: "wij zijn de vrije moslima's, die geen lustobjecten zijn. Want wanneer wij spreken, luistert men naar de inhoud van onze tekst en kijkt men niet naar de diepte van onze decollete."
Nee GOH! Dat gaat ook moeilijk met een kleed over je hele lijf.
Kies je ervoor om jezelf te bedekken? Weet je ook waarom je daarvoor kiest? Schijnbaar weet geen van die dames dat.
Het is ook niet te zien wat er verder onder zit, met wie je eigenlijk aan het praten bent. Alles wat ook maar een beetje met fatsoen te maken heeft in een gesprek, wordt verborgen. Je ziet amper ogen, gezicht, kan geen contact maken. Dit gaat niet om een gesprek, dit is enkel een monoloog met enkel haat erin naar anderen.

Heel simpel: hou je je niet aan de wetten van het land waar je in leeft, rot dan maar op uit het land en verdwijn.
Verder in het kort:
1) haat
2) vooroordelen
3) slachtofferrol
4) waanbeelden
5) distantiëring

Nee, de Islam nodigt niet echt uit op deze manir.
elle
Ervaren pen

Bericht door elle »

JohanT schreef: Nee, de Islam nodigt niet echt uit op deze manier.
Uhh, op een andere manier wel?

#-o
Non sum qualis eram
JohanT
Technologist
Contacteer:

Bericht door JohanT »

elle schreef:

#-o
Ja, op een andere manier wel. Ik heb niet gezegd dat het gaat om een uitnodiging tot bekering. Een uitnodiging tot gesprek zou nog wel kunnen. Maar dan wil ik een normaal gesprek, en niet horen dat de ander mij naar de hel wenst bijvoorbeeld.
elle
Ervaren pen

Bericht door elle »

JohanT schreef:
elle schreef:

#-o
Ja, op een andere manier wel. Ik heb niet gezegd dat het gaat om een uitnodiging tot bekering. Een uitnodiging tot gesprek zou nog wel kunnen. Maar dan wil ik een normaal gesprek, en niet horen dat de ander mij naar de hel wenst bijvoorbeeld.
Heeft de islam iets aantrekkelijks voor je?
Non sum qualis eram
JohanT
Technologist
Contacteer:

Bericht door JohanT »

Allereerst: je vraag heeft niets te maken met de optie tot gesprek met een Moslim. Ga je alleen in gesprek met een iemand van de Islam als dit iets aantrekkelijks heeft?
Maargoed, om toch je vraag te beantwoorden: ik denk niet dat de Islam enkel geweld is, ik denk dat er ook mooie zaken zijn in deze religie, net zoals andere religies mooie onderdelen bevatten.
elle
Ervaren pen

Bericht door elle »

JohanT schreef:Allereerst: je vraag heeft niets te maken met de optie tot gesprek met een Moslim. Ga je alleen in gesprek met een iemand van de Islam als dit iets aantrekkelijks heeft?
Natuurlijk niet, maar dan hoeft het niet specifiek een moslim te zijn met wie je in gesprek gaat.
M. a. w. het gaat om het gesprek zelf, ongeacht of iemand gelooft of wat hij gelooft.
Maargoed, om toch je vraag te beantwoorden: ik denk niet dat de Islam enkel geweld is, ik denk dat er ook mooie zaken zijn in deze religie, net zoals andere religies mooie onderdelen bevatten.
Ik wil die mooie dingen graag van je weten, evenzo de mooie dingen die andere religies bevatten zoals jij aangeeft.
Ik ben oprecht geïnteresseerd in je antwoorden, puur en alleen om mijn gedachten daarover te laten gaan.
Non sum qualis eram
JohanT
Technologist
Contacteer:

Bericht door JohanT »

Daarvoor wil ik je voor nu even doorverwijzen naar een lezing van Alain de Botton op TED:
http://www.ted.com/talks/lang/en/alain_ ... m_2_0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Niet om het af te wimpelen, maar heb een aantal opdrachten die snel af moeten.
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

JohanT schreef: Maar goed, om toch je vraag te beantwoorden: ik denk niet dat de Islam enkel geweld is, ik denk dat er ook mooie zaken zijn in deze religie, net zoals andere religies mooie onderdelen bevatten.
Elle schreef:Ik wil die mooie dingen graag van je weten, evenzo de mooie dingen die andere religies bevatten zoals jij aangeeft.
Ik ben oprecht geïnteresseerd in je antwoorden, puur en alleen om mijn gedachten daarover te laten gaan
.

We hebben al eens 999 aantrekkelijke kanten van de Islam verzameld. Misschien net niet gehaald.

http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... =30&t=9338" onclick="window.open(this.href);return false;
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
Plaats reactie