hoofdbericht kan k nie meer wijzigen...
highschool of the dead:
http://anilinkz.com/series/highschool-of-the-dead
een van de beste anime's, hoop actie, mooie sexy dames met zwaarden en guns, en zombies.
er is een virus in de wereld terecht gekomen waardoor er mensen in zombie's veranderen, een paar scholieren en een schoolzuster proberen te overleven en te begrijpen wat er in godsnaam aan de hand is.
je moet wel tegen bloed kunnen, zeker geen anime voor watjes. de anime telt 13 afleveringen, een mooie start dus.
dears:
http://anilinkz.com/series/dears
een erg leuke en grappige ecchi anime met een hoop mooie dames .
dears zijn vrouwelijke aliens ( zien er uit als mensen) die op de aarde zijn gecrashed en hebben besloten te blijven, dears zijn een slavenras en zullen alles doen wat jij van hun vraagt.
leuke anime dus voor mensen die gewoon lekker willen lachen en niet teveel willen nadenken. de anime telt 13 afleveringen.
death note:
http://anilinkz.com/series/death-note
een spannende anime waar je zeer goed bij moet opletten en zelf ook moet nadenken, hersenkrakertje dus.
een jonge vind een death note van een shinigami (god van de doden) als je de naam van een persoon in de death note schrijft gaat die persoon dood. een zeer slimme detective moet het dus opnemen tegen een moordenaar die dood zonder een spoor achter te laten.
de anime telt 37 afleveringen.
nieuw anime!
Moderator: Moderators
Re: nieuw anime!
Laatst gewijzigd door collide op 21 aug 2012 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
ik doe wat ik wil, en dat wil ik met jou delen.
De correctie mogelijkheid vervalt na vrij korte tijd. Je kan de links naar mij toezenden. Zet ik ze bij het hoofdbericht. Dit doen we trouwens omdat het is voorgekomen dat mensen tijdens een discussie hun reacties weg gingen halen. Hieronder mag het trouwens ook. Als er reacties komen op de filmpjes dan zitten ze dicht bij het vuur.collide schreef:ik kan in het hoofdbericht wel ff wat links plaatsen van een paar verschillende genres
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
De correctie mogelijkheid vervalt na vrij korte tijd. Je kan de links naar mij toezenden. Zet ik ze bij het hoofdbericht. Dit doen we trouwens omdat het is voorgekomen dat mensen tijdens een discussie hun reacties weg gingen halen. Hieronder mag het trouwens ook. Als er reacties komen op de filmpjes dan zitten ze dicht bij het vuur.
net te laat was deze al aan het wijzigen haha
als ze het forum beetje doorlezen komen ze er ook, en denk dat er toch wel eerder om een passende anime gevraagd wordt om mee te beginnen
Maar het is wel duidelijk wel type anime jij kijkt ...collide schreef: de genre's:
ecchi
hentai
yuri
yaoi
en zo kunnen we eindeloos door gaan
Ik zou zeggen dat de meeste anime/manga in te verdelen valt tussen shonen (voor jongens), shojo (voor meisjes) en seinen (voor volwassenen).
Wanneer de kokende bol afkoelt, wordt de vurige magma bedekt met een vaste,onbeweeglijke korst- het dogma. Wat tot dogma verheven is, kan niet meer doen ontvlammen,verwarmt alleen nog- is even later zo goed als koud.Totdat een nieuwe ketterij de korst van het dogma doet exploderen, hoe hecht en solide ook.
whahaha, ik kijk niet alleen die genre's, al zijn het wel altijd de eerst die in me opkomen :P
vooral de echhi en harem, dat in combi met horror,supernatural of mecha is het helemaal top.
je hebt een punt dat het te verdelen valt in sekse en leeftijd, al heb ik het idee dat die grens steeds meer vervaagt, hentai is wel echt puur voor volwassenen daar zullen we het over eens zijn, en er zijn een aantal anime die echt puur voor meisjes zijn maar het grootste gedeelte is toch voor iedereen wel leuk en te doen afhankelijk van je smaak uiteraard, en vooral dat de japanners een tik hebben met censueren is een hoop al gauw geschikt voor jongere leeftijden.
maar wel leuk iemand te vinden die er interesse en kennis van heeft
vooral de echhi en harem, dat in combi met horror,supernatural of mecha is het helemaal top.
je hebt een punt dat het te verdelen valt in sekse en leeftijd, al heb ik het idee dat die grens steeds meer vervaagt, hentai is wel echt puur voor volwassenen daar zullen we het over eens zijn, en er zijn een aantal anime die echt puur voor meisjes zijn maar het grootste gedeelte is toch voor iedereen wel leuk en te doen afhankelijk van je smaak uiteraard, en vooral dat de japanners een tik hebben met censueren is een hoop al gauw geschikt voor jongere leeftijden.
maar wel leuk iemand te vinden die er interesse en kennis van heeft
Een aantal anime's die ik persoonlijk erg goed vind, en die allemaal te vinden zijn op http://www.animecrazy.net" onclick="window.open(this.href);return false;:
- Naruto & Naruto Shippuden
- OnePiece
- Death Note
- Full metal alchemist
- Naruto & Naruto Shippuden
- OnePiece
- Death Note
- Full metal alchemist