Vanochtend was het dan toch zover de oude fax had er definitief de brui aangegeven. Het enige wat het beestje af en toe mocht doen was doorsturen naar een fax online nummer. Om van deze dienst gebruik te kunnen maken kan je van kpn kosteloos een faxnummer krijgen en als je dan je eigen faxnummer wil blijven gebruiken dan schakel je de fax hierop door via sterretje 21 of zoiets. Maar nu fax overleden dus in de veronderstelling dat ik ook wel mailfax kan ontvangen zonder fysieke fax ertussen contact met kpn. Ja dan moet u fax in mail aanvragen. Gedaan en dan heb je dus fax in mail maar ook een ander faxnummer. En dat wil ik nu juist niet. Het liefst wil ik helemaal geen fax maar een groot bedrijf dat klant is vindt dit nog steeds van de tijd.
Wie weet raad?
fax als mail
Moderator: Moderators
fax als mail
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Re: fax als mail
Dank, ik ga me er morgen eens in verdiepen.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
- Blackadder
- Ervaren pen
Re: fax als mail
op mijn werk moet ik nog regelmatig juridische stukken faxen naar andere instanties, wij gebruiken daar een scanner-printer voor die alleen op het LAN netwerk is aangesloten en niet op een telefoonlijn, ik zou eens moeten uitzoeken hoe dat werkt. (sterker nog , het is mijn werk om dat te weten, foei ik moet het écht eens uitzoeken voor het ooit eens kapot gaat en ik geacht wordt het weer te fixen)
May the Lord hate you and all your kind, may you be turned orange in hue, and may your head fall off at an awkward moment.'