Ze denken dat zij gediscrimineerd worden !!

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

Plaats reactie
HenkM
Superposter

Ze denken dat zij gediscrimineerd worden !!

Bericht door HenkM »

Het is werkelijk niet te geloven:

http://www.trouw.nl/tr/nl/5091/Religie/ ... rken.dhtml

Wat zijn we toch zielig.

Maar .... gaan ze er nu achter komen dat ze feitelijk in hetzelfde geloven?
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
Doppelgänger
Bevlogen

Re: Ze denken dat zij gediscrimineerd worden !!

Bericht door Doppelgänger »

In sprookjes, bedoel je? :) Ik betwijfel het.
"For every subtle and complicated question, there is a perfectly simple and straightforward answer, which is wrong." - H.L. Mencken
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Het niet hebben van voorrechten ten opichte van andersdenkenden zien ze als discriminatie ?
Mogen Christen en Atheisten soms wel onverdoofd slachten ?
Hm... misschien is het wel een goed idee om Joden en Moslims in dezelfde hoek te drijven
Als we ook de besnijdenis uit de wereld helpen, gaan Israel en Iran misschien nog samenwerken, in plaats van elkaar met vernietiging te bedreigen. Zou toch wat zijn!
Ik wens u alle goeds
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Peter van Velzen schreef:Het niet hebben van voorrechten ten opichte van andersdenkenden zien ze als discriminatie ?
Mogen Christen en Atheisten soms wel onverdoofd slachten ?
Hm... misschien is het wel een goed idee om Joden en Moslims in dezelfde hoek te drijven
Als we ook de besnijdenis uit de wereld helpen, gaan Israel en Iran misschien nog samenwerken, in plaats van elkaar met vernietiging te bedreigen. Zou toch wat zijn!
Ja, als het begint bij een geslachtsdeel dan zijn er straks wel meer zaken die ze samen kunnen aanpakken. Of is het gebaseerd op de vijand van mijn vijand is mijn vriend.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Plaats reactie