Het is werkelijk niet te geloven:
http://www.trouw.nl/tr/nl/5091/Religie/ ... rken.dhtml
Wat zijn we toch zielig.
Maar .... gaan ze er nu achter komen dat ze feitelijk in hetzelfde geloven?
Ze denken dat zij gediscrimineerd worden !!
Moderator: Moderators
Ze denken dat zij gediscrimineerd worden !!
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
- Doppelgänger
- Bevlogen
Re: Ze denken dat zij gediscrimineerd worden !!
In sprookjes, bedoel je?
Ik betwijfel het.
"For every subtle and complicated question, there is a perfectly simple and straightforward answer, which is wrong." - H.L. Mencken
- Peter van Velzen
- Site Admin
Het niet hebben van voorrechten ten opichte van andersdenkenden zien ze als discriminatie ?
Mogen Christen en Atheisten soms wel onverdoofd slachten ?
Hm... misschien is het wel een goed idee om Joden en Moslims in dezelfde hoek te drijven
Als we ook de besnijdenis uit de wereld helpen, gaan Israel en Iran misschien nog samenwerken, in plaats van elkaar met vernietiging te bedreigen. Zou toch wat zijn!
Hm... misschien is het wel een goed idee om Joden en Moslims in dezelfde hoek te drijven
Als we ook de besnijdenis uit de wereld helpen, gaan Israel en Iran misschien nog samenwerken, in plaats van elkaar met vernietiging te bedreigen. Zou toch wat zijn!
Ik wens u alle goeds
Ja, als het begint bij een geslachtsdeel dan zijn er straks wel meer zaken die ze samen kunnen aanpakken. Of is het gebaseerd op de vijand van mijn vijand is mijn vriend.Peter van Velzen schreef:Het niet hebben van voorrechten ten opichte van andersdenkenden zien ze als discriminatie ?
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!