Aha, dus dat gaat het NFI nou onderzoeken en dat duurt 6 weken heb ik begrepen.Jim schreef:Nee, het [edit Fenomeen; framenummer] kan onleesbaar worden door roest, maar met wat apparatuur kan het altijd weer zichtbaar gemaakt worden.
Wichelroede en plaats delict
Moderator: Moderators
Re: Wichelroede en plaats delict
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
-
Jinny
Yep.
Met röntgenstraling wil het ook wel eens zichtbaar worden doordat je dan de vervorming van het metaal kan zien waar de slagcijfers het metaal geraakt hebben.
Chemicaliën willen ook wel eens helpen.
(Ik heb in het verleden regelmatig chassis nummers weer tevoorschijn moeten toveren)
Met röntgenstraling wil het ook wel eens zichtbaar worden doordat je dan de vervorming van het metaal kan zien waar de slagcijfers het metaal geraakt hebben.
Chemicaliën willen ook wel eens helpen.
(Ik heb in het verleden regelmatig chassis nummers weer tevoorschijn moeten toveren)
Afijn, ik zal eens met m'n wichelroede langs de Amsterdamse grachten lopen. Wellicht vind ik daar de fiets.
Een aardig stukje van de Reaguurder, die haar paranormale arsenaal heeft ingezet en zo heeft ontdekt, dat de fiets niet van het meisje is.
Wellicht zijn er ook nog auguren en leverkijkers die licht op de zaak kunnen werpen.
(P.s. het lijkt een grapje, maar het is bitter bedoeld).
Een aardig stukje van de Reaguurder, die haar paranormale arsenaal heeft ingezet en zo heeft ontdekt, dat de fiets niet van het meisje is.
Wellicht zijn er ook nog auguren en leverkijkers die licht op de zaak kunnen werpen.
(P.s. het lijkt een grapje, maar het is bitter bedoeld).
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
Een mooi verhaal. Reaguurder kan zo een gratis lidmaatschap van freethinker krijgen. Zulke smakelijke stukjes mogen hier vaker geschreven worden.Vilaine schreef: Een aardig stukje van de Reaguurder, die haar paranormale arsenaal heeft ingezet en zo heeft ontdekt, dat de fiets niet van het meisje is.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Het is niet de fiets van Tanja Groen gebleken.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
- Doppelgänger
- Bevlogen
Aldus nu.nl. Er wordt ook ineens met geen woord meer gerept over de wichelroedeloper.
"For every subtle and complicated question, there is a perfectly simple and straightforward answer, which is wrong." - H.L. Mencken
Hoe duur zou het onderzoek naar die fiets zijn?
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
- Doppelgänger
- Bevlogen
Geen idee. Zou leuk zijn als ze dat verhalen op die fantast. 
"For every subtle and complicated question, there is a perfectly simple and straightforward answer, which is wrong." - H.L. Mencken
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Krijgt die wichelroedeloper nu een schop onder zijn kont? En waarom is het inzetten van die man wel nieuws, maar het feit dat die er flink naast zat niet? De gemiddelde Nederlander zal nu denken dat er blijkbaar toch wel iets van waar was.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
- Doppelgänger
- Bevlogen
Welkom in de wondere wereld van de media, waar je vooral moet letten op wat er niet gezegd wordt. 
Als het niet zo triest zou zijn, zou ik er een grap over maken... 
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Ik zat ook te denken over een grap rond het opsporen van de rechtmatige eigenaar van de fiets. Maar laat hem maar achterwege.Blues-Bob schreef:Als het niet zo triest zou zijn, zou ik er een grap over maken...
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!