paolo schreef:<knip ongefundeerde beschuldiging>
ik scheld niet maar ja .. truth is a bitch sometimes nietwaar Peter.
Ik word niet goed van mensen die 20/25 jaar geleden allemaal zo mooi politiek correct waren en mij verketterde om een standpunt wat vaak milder was dan dat ze nu zelf innemen.
Daar is een mooi woord voor Peter, inconsequent ....
En nogmaals als je je pas sinds ali realiseert wat voor soort volgelingen de islam heeft en waar die toe in staat zijn ... ach ja ... lees eens een goede krant of een boek en kijk eens naar een nieuwsuitzending .
Je scheldt niet maar je beweert dat de waarheid een teef is?
Komt me voor dat je op zijn zachts gezegd een eigenaardige woordkeuze hebt.
De meeste mensen weten pas sinds 1989 wat voor soort volgelingen de islam (o.a.) heeft, al weet waarschijnlijk niemand alle soorten volgelingen. Ik ben zeer geinteresseerd te weten welk standpunt je toendertijd had, wie dat verketterde en wie van de verketteraars inmiddels een extremer standpunt heeft ingenomen dan het jouwe. Kun je dat uitleggen, of prefereer je om uitspraken te doen zonder enige onderbouwing?
En wat zeur je over inconsequent? Ik zou zeggen dat je blij zou moeten zijn als men je uiteindelijk gelijk geeft. Maar jij schijnt het iemand kwalijk te nemen als hij of zij zich tot jouw standpunt laat overhalen.
Een beetje inconsequent vindt ik dat. Is dat wat je tegen Ayaan Hishi Ali hebt? Neem je haar kwalijk dat ze van haar geloof is afgevallen?
Benieuwd naar jouw antwoord,
Petrer