Moppen zonder taboes!
Re: Moppen zonder taboes!
Toch mooi dat ze daar ook Fries spreken 
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
In Zuid Afrika waren er van oudsher 2 officiele talen: Engels en Afrikaans (voorheen: Nederlands). Sinds 1994 zijn daar 9 Bantoetalen bij gekomen. Het Afrikaans wordt bovendien ook gesproken in Namibie. Door over "Zuid-Afrikaans" te spreken, negeer je die diversiteit. Die fout wordt vaak gemaakt in Nederland.
Maar goed, Nederlanders hebben het ook vaak over Belgie, Belgen en Belgisch, terwijl ze daar 90% van de gevallen Vlaanderen, Vlamingen en Vlaams mee bedoelen.
Maar goed, Nederlanders hebben het ook vaak over Belgie, Belgen en Belgisch, terwijl ze daar 90% van de gevallen Vlaanderen, Vlamingen en Vlaams mee bedoelen.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Na het lezen van de draad "Ik ben mijn darmen" herinnerde ik me, dat er op m'n site nog een 'ouwetje' stond, dat wellicht niet iedereen kent:
The Boss
When the body was made, all parts wanted to be boss.
The brain said, 'since I control everything and do all the thinking, I should be the boss'.
The feet said, 'since I carry man where he wants to be and get him in position to do what
the brain wants, I should be the boss'.
The hands said, 'since I do all the work and earn all the money to keep the rest of you going,
I should be the boss'.
The eyes said, 'since I must look out for all of you and tell you where danger lurks, I should
be the boss'.
And so it went, the heart, the ears, the lungs, and finally the asshole spoke up and demanded
that it be made boss. Of course, all of the other parts laughed and laughed at the idea of an
asshole being the boss.
The asshole was so angered that he blocked himself off and refused to function.
Soon the brain was feverish, the eyes crossed and ached, the feet were too weak to walk,
the hands hung limply at the sides, the lungs and heart struggled to keep going.
All pleaded with the brain to relent and let the asshole be the boss.
And so it happened: All the other parts did the work and the asshole just bossed and
passed out a lot of shit.
The moral: You don't have to be a brain to be boss.....JUST AN ASSHOLE
The Boss
When the body was made, all parts wanted to be boss.
The brain said, 'since I control everything and do all the thinking, I should be the boss'.
The feet said, 'since I carry man where he wants to be and get him in position to do what
the brain wants, I should be the boss'.
The hands said, 'since I do all the work and earn all the money to keep the rest of you going,
I should be the boss'.
The eyes said, 'since I must look out for all of you and tell you where danger lurks, I should
be the boss'.
And so it went, the heart, the ears, the lungs, and finally the asshole spoke up and demanded
that it be made boss. Of course, all of the other parts laughed and laughed at the idea of an
asshole being the boss.
The asshole was so angered that he blocked himself off and refused to function.
Soon the brain was feverish, the eyes crossed and ached, the feet were too weak to walk,
the hands hung limply at the sides, the lungs and heart struggled to keep going.
All pleaded with the brain to relent and let the asshole be the boss.
And so it happened: All the other parts did the work and the asshole just bossed and
passed out a lot of shit.
Ni dieu, ni maître.
Knap stukje HenkH: het hele wereldprobleem in een notendop.
Groet Lisanter
Groet Lisanter
HenkH schreef:<< >>
In de dierenwinkel
"Papegaai 01 kost 100 euri zie ik, wat kan die zoal?"
"Papegaai 01 kan praten en de telefoon aannemen!"
"AHA! En Papegaai 02 kost 200 euri, wat kan die zoal?"
"Papegaai 02 kan praten, de telefoon aannemen, steno en typen!"
"Wuauw! Maar Papegaai 10 dan, die kost 2000 euri, kan die nog veel meer dan?"
"Papegaai 10? Nee, die kan helemaal niets!"
"HUH? Waarom is die dan zoveel duurder?"
"Omdat die de baas is van de andere papegaaien"
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
(='.'=)
(")_(")
- Freedom's just another word for nothing left to lose!
*
What is mind? No matter! If you don't mind, it doesn't matter ...
What is matter? Never mind: Consciousness matters: Nothing Else Matters!
- Materie ...
- ... bestaat niet!?!?
- Materie ...
- BadAssChick
- Ervaren pen
Dus, ik ben in de colruyt en koop een zak pedigree hondenvoer voor mijn hond. Ik sta in de rij voor de kassa en zo'n vrouw achter me vraagt of ik een hond heb. Waarom zou ik anders hondenvoer kopen, TOCH? Dus ik zeg impulsief, nee, ik heb geen hond, ik begin gewoon opnieuw aan het Pedigree Dieet, ik zou er waarschijnlijk niet aan moeten beginnen want de vorige keer eindigde ik in het ziekenhuis. Maar goed, ik was 20 kilo kwijtgeraakt voordat ik op de IC wakker werd met allerlei slangetjes die uit bijna elke ingang van mijn lijf kwamen en infusen in allebei mijn armen. Ik vertelde haar dat het op zich een perfect dieet was. Alles wat je hoeft te doen, is een handvol brokken in je zakken stoppen en wanneer je trek hebt, dan neem je een brok. De voeding is qua voedingswaarde compleet, dus het werkt goed en nu ging ik het opnieuw proberen (bijna iedereen luisterde op dat moment geboeid mee). Ze keek me aan alsof ze water zag branden en ze vroeg of ik op de IC was beland omdat ik vergiftigd was door dat hondenvoer. Ik zei: “nee, ik stapte van de stoep af om aan een poedels kont te ruiken en toen was ik door een auto geschept.” Ik dacht dat die knul achter haar een hartaanval zou krijgen van het lachen, hij bleef erin! Je kunt maar beter opletten wat je me vraagt want je kunt zo'n antwoord verwachten. Ik heb alle tijd van de wereld om gekke dingen te bedenken om te zeggen...
Nu je dit gelezen hebt, moet ik je wel in alle eerlijkheid bekennen dat ik bovenstaande gekopieerd heb. Dus, kopieer dit en laat een ander ook lachen, ik wilde je even laten lachen
Nu je dit gelezen hebt, moet ik je wel in alle eerlijkheid bekennen dat ik bovenstaande gekopieerd heb. Dus, kopieer dit en laat een ander ook lachen, ik wilde je even laten lachen
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
LOL! Bedankt voor het kopiëren en plaatsen (mede namens m'n huisgenoten).
Ni dieu, ni maître.
-
Jinny
Crisis...........
Vannacht heeft een inbreker bij mij ingebroken. Hij zocht naar geld.
Ik ben opgestaan . . . en heb mee helpen zoeken . . .
Vannacht heeft een inbreker bij mij ingebroken. Hij zocht naar geld.
Ik ben opgestaan . . . en heb mee helpen zoeken . . .
-
Jinny
Regel boven de mail in Gmail.....
Uit gebruikte aluminiumfolie kan een leuk hoedje worden gemaakt. Tips voor recycling

Uit gebruikte aluminiumfolie kan een leuk hoedje worden gemaakt. Tips voor recycling
- Mahalingam
- Ervaren pen
Ik weet niet of deze al eerder in een variant is verteld.
Ali gaat op vakantie in het thuisland.
Hij ligt te genieten van de welverdiende rust in zijn hangmat maar wordt gestoord door klierende dorpsjongens. Ali bedenkt een list. Hij loopt naar de jongens toe en zegt:
"Waarom gaan jullie niet spelen bij de boomgaard van Achmed?"
"Waarom zouden we?" is de wedervraag.
"Omdat het bij de boomgaard van Achmed vandaag gratis kerseneten is."
En Ali kan lekker doorsuffen in zijn hangmat.
Een kwartiertje later staat hij op en zegt:
"Sukkel die ik ben, lig ik maar te luieren terwijl het in de boomgaard van Achmed gratis kerseneten is! "
Ali gaat op vakantie in het thuisland.
Hij ligt te genieten van de welverdiende rust in zijn hangmat maar wordt gestoord door klierende dorpsjongens. Ali bedenkt een list. Hij loopt naar de jongens toe en zegt:
"Waarom gaan jullie niet spelen bij de boomgaard van Achmed?"
"Waarom zouden we?" is de wedervraag.
"Omdat het bij de boomgaard van Achmed vandaag gratis kerseneten is."
En Ali kan lekker doorsuffen in zijn hangmat.
Een kwartiertje later staat hij op en zegt:
"Sukkel die ik ben, lig ik maar te luieren terwijl het in de boomgaard van Achmed gratis kerseneten is! "
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt zal zijn hoofd moeten missen.
-
Jinny
Link naar bron
Krijg je er ook een gratis fiets bij?Wij hebben 6 caravans in de verhuur met extra diepe voortenten (350 m diep).
We zitten net over een andere caravan te denken.
Zou-en we dat wel doen?
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
-
Jinny
For most women the first time with a new man can be compared to a snowstorm...
you never know how many inches you're going to get or how long it's going to last.....
you never know how many inches you're going to get or how long it's going to last.....
-
Jinny
Een oud echtpaar is al jaaaaren getrouwd.
Toen er weer eens ruzie was kon men hen horen schreeuwen tot diep in de nacht, de oude man brulde, 'Als ik sterf graaf ik mij zelf naar boven het graf uit en zal ik je de rest van je leven achtervolgen.
De buren vreesden hem en dat beviel de oude man wel.
Tot ieders opluchting stierf hij aan een hartaanval toen hij 98 was.
Zijn vrouw begroef hem in een gesloten kist.
De buren, bezorgd om haar veiligheid vroegen, 'Bent U niet bang dat hij inderdaad zijn weg naar boven zal graven en U zal achtervolgen?
De vrouw antwoordde: "Laat hem graven. Ik heb hem ondersteboven begraven. En ik weet dat hij niet om de weg zal vragen".
Toen er weer eens ruzie was kon men hen horen schreeuwen tot diep in de nacht, de oude man brulde, 'Als ik sterf graaf ik mij zelf naar boven het graf uit en zal ik je de rest van je leven achtervolgen.
De buren vreesden hem en dat beviel de oude man wel.
Tot ieders opluchting stierf hij aan een hartaanval toen hij 98 was.
Zijn vrouw begroef hem in een gesloten kist.
De buren, bezorgd om haar veiligheid vroegen, 'Bent U niet bang dat hij inderdaad zijn weg naar boven zal graven en U zal achtervolgen?
De vrouw antwoordde: "Laat hem graven. Ik heb hem ondersteboven begraven. En ik weet dat hij niet om de weg zal vragen".
-
Jinny
Ik ben laatst in een sportschool geweest en heb ondervonden dat ik allergisch ben voor sport.
Ik was een kwartiertje bezig toen mijn hart begon te bonzen en mijn huid rood uit te slaan.
Ik begon stevig te zweten en raakte buiten adem.
Duidelijk een allergische reactie dus, mij zien ze daar niet meer, veel te gevaarlijk....
Ik was een kwartiertje bezig toen mijn hart begon te bonzen en mijn huid rood uit te slaan.
Ik begon stevig te zweten en raakte buiten adem.
Duidelijk een allergische reactie dus, mij zien ze daar niet meer, veel te gevaarlijk....