Stand Up, Speak Up!

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

Vlavia

Bericht door Vlavia »

FW schreef:Nee, zei ik al. Hoe sympathiek Annemarie en de eerste blikken op dat forum ook op me overkomen, ik laat me niet modereren door een gezelschap waarin zich minstens één pathologische leugenares bevindt. Een jokkebrok die, geconfronteerd met haar aantoonbare leugens, ook nog eens laf zwijgt.

Een afrader dus, dat Speak-upforum.
gelukkig zijn er fora genoeg waar je je wel thuis voelt :)
FW
Forum fan

Bericht door FW »

Inderdaad. Fora waar pathologische leugenaars de dienst uitmaken, zijn zeldzaam.
Rede
Vlavia

Bericht door Vlavia »

FW schreef:Inderdaad. Fora waar pathologische leugenaars de dienst uitmaken, zijn zeldzaam.
fijn :)
JanC
Ervaren pen

Bericht door JanC »

Vlavia als moderator op het Speak-Up forum schreef:ik deel de evolutie in twee delen in: de micro evolutie en de macro evolutie.
in die eerste geloof ik wel, in die tweede geloof ik niet.
Een objectieve premisse die tellen kan!
Ni dieu, ni maître.
FW
Forum fan

Bericht door FW »

Inderdaad: de wereld is mooi! Vlavia kan haar leugens rondbazuinen op Ronduit en Speak-up, ik kan op de rest van de internetfora in alle bescheidenheid vertellen hoe het volgens mij in elkaar zit. Daar word ik heel blij van.
Rede
A Forest

Bericht door A Forest »

FW schreef:Inderdaad: de wereld is mooi! Vlavia kan haar leugens rondbazuinen op Ronduit en Speak-up, ik kan op de rest van de internetfora in alle bescheidenheid vertellen hoe het volgens mij in elkaar zit. Daar word ik heel blij van.
Wat voor leugens bazuint Vla rond op speak-up?
Alles draait om de eenvoud.
Als je niet meer denkt, dan denk je ook niet fout
FW
Forum fan

Bericht door FW »

A Forest schreef:
FW schreef:Inderdaad: de wereld is mooi! Vlavia kan haar leugens rondbazuinen op Ronduit en Speak-up, ik kan op de rest van de internetfora in alle bescheidenheid vertellen hoe het volgens mij in elkaar zit. Daar word ik heel blij van.
Daarvoor heb ik Speak-up nog niet genoeg bekeken, beste Waters, maar door het pathologische karakter van haar leugens op EO-Ronduit (vier leugens in evenveel zinnen) vermoed ik zomaar dat die er gaan komen - als ze er al niet zijn. Ik schreef overigens: kan

Ik zal het eens gaan bekijken en in de gaten houden.
Rede
A Forest

Bericht door A Forest »

FW schreef:
A Forest schreef:
Daarvoor heb ik Speak-up nog niet genoeg bekeken, beste Waters, maar door het pathologische karakter van haar leugens op EO-Ronduit (vier leugens in evenveel zinnen) vermoed ik zomaar dat die er gaan komen - als ze er al niet zijn. Ik schreef overigens: kan

Ik zal het eens gaan bekijken en in de gaten houden.
Kan, ja, iedereen kan leugens gaan vertellen op speak-up, net als hier.
Jij ook, ik ook.
Maar hou het maar in de gaten.
Alles draait om de eenvoud.
Als je niet meer denkt, dan denk je ook niet fout
FW
Forum fan

Bericht door FW »

Zit niet zo in mijn karakter, zou ook niet weten waarom ik dat zou willen doen.

Bij Vlavia is het inmiddels evident: zij geniet van belasteren

Triest.
Rede
Vlavia

Bericht door Vlavia »

FW schreef: Bij Vlavia is het inmiddels evident: zij geniet van belasteren

Triest.
daar zit mijn evil side dus forest ;) :P
FW
Forum fan

Bericht door FW »

Vlavia schreef:

Triest.
Ik ben de kwaadste niet en wil onmiddellijk toegeven: Vlavia spreekt hier eens de waarheid.
Rede
Vlavia

Bericht door Vlavia »

FW schreef:
Vlavia schreef:

Triest.
Ik ben de kwaadste niet en wil onmiddellijk toegeven: Vlavia spreekt hier eens de waarheid.
haha, kun je nu toch nog rustig gaan slapen ;)
FW
Forum fan

Bericht door FW »

Ja, ik kan in elk geval hierover de slaap der onschuldigen slapen...

Grappig, als ik dat zie: schrijven, pianospelen, tekenen...

In een normale wereld hadden we misschien met elkaar overweg gekund, als god en jij er niet zo'n zootje van hadden gemaakt.

Maar liegen en belasteren horen - ik zou bijna zeggen: godzijdank - niet tot mijn vaardigheden. Ik blijf dus toch maar ver uit je buurt. Wij zitten compleet anders in elkaar. Ik houd van de waarheid.

En nu ga ik inderdaad slapen.
Rede
annemarie
Geregelde verschijning

Bericht door annemarie »

JanC schreef:
Vlavia als moderator op het Speak-Up forum schreef:ik deel de evolutie in twee delen in: de micro evolutie en de macro evolutie.
in die eerste geloof ik wel, in die tweede geloof ik niet.
Een objectieve premisse die tellen kan!
Even voor de uidelijkheid: Vlavia schijft dit niet als moderator, maar als member. Als een van ons iets als admin zegt, doen we dat onder het account 'Administrator'.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Vlavia schreef:
FW schreef:Nee, zei ik al. Hoe sympathiek Annemarie en de eerste blikken op dat forum ook op me overkomen, ik laat me niet modereren door een gezelschap waarin zich minstens één pathologische leugenares bevindt. Een jokkebrok die, geconfronteerd met haar aantoonbare leugens, ook nog eens laf zwijgt.

Een afrader dus, dat Speak-upforum.
gelukkig zijn er fora genoeg waar je je wel thuis voelt :)
Ik heb Vlavia leren kennen van het Ronduit forum.
Echt plezierig zijn mijn ervaringen met deze moderator niet geweest.
Vlavia is medeverantwoordelijk geweest voor de bans van 3 kritische atheïsten waaronder ikzelf.
De rol die Vlavia hier in heeft gespeeld is zeer dubieus.
Daar doel ik vooral op het openen van een ruzietopic, waar een onvervalste (en antichristelijke) troll, Thinklog, de kans wordt gegeven zijn trollenactie te verzilveren door de drie atheïsten die hij zo haat op het Ronduit forum te laten bannen.
Vlavia heeft een hekel aan de vrijheid van meningsuiting, zeker als dat een godsontkennende mening is.
Plaats reactie