Doppelganger schreef:Exact. Als je dergelijke posts onbeantwoord laat, zou men nog kunnen gaan denken dat er een kern van waarheid in zit. Bovendien kan ik me voorstellen dat meelezers graag willen weten of wat dergelijke types uitkramen hout snijdt.
Zo denk ik er ook over. Doppelganger, naast JohanT,jij ook bedankt voor je post
Nu maar afwachten.....
"Overtuiging is een grotere vijand van de waarheid dan leugens." (Uit het boek Menselijk, al te menselijk, deel 1 §483)
Doppelganger schreef:Exact. Als je dergelijke posts onbeantwoord laat, zou men nog kunnen gaan denken dat er een kern van waarheid in zit. Bovendien kan ik me voorstellen dat meelezers graag willen weten of wat dergelijke types uitkramen hout snijdt.
Om jouw bewering even te verduidelijken. In 5 minuten tijd zitten er 38 gasten hier te lezen. De meelezers die dus zonder weerlegging, het moeten doen met de uitspraken van Stephan Crea.
Om 14.00 uur vandaag.
Er zijn in totaal 45 gebruikers online :: 6 geregistreerde, 1 verborgen en 38 gasten (gebaseerd op de gebruikers die de laatste 5 minuten actief waren)
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Hier heb je een heel goed punt. Het is heel belangrijk om steeds weer te laten horen hoe het echt in elkaar steekt. Blijkbaar is het nodig om steeds weer de wetenschappelijke bewijzen te tonen om te laten zien dat alle argumenten voor creationisme en ID uit de hoge hoed zijn getoverd.
Nouja, het is weer een hoop energie voor niets, want Stephan heeft nog steeds niet op het forum gekeken na de 26e. in ieder geval niet onder zijn eigen account, misschien wel als gast.
Hoe dan ook, ik verwacht geen reactie meer.
JohanT schreef:Nouja, het is weer een hoop energie voor niets, want Stephan heeft nog steeds niet op het forum gekeken na de 26e. in ieder geval niet onder zijn eigen account, misschien wel als gast.
Hoe dan ook, ik verwacht geen reactie meer.
Ga er maar vanuit dat de vogel is gevlogen.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Kevin schreef:En ik maar 4 pagina's scrollen en scrollen om te zien wat stephan zou reageren maar het lijkt op een overduidelijke "hit and run" actie.
Je moet er wat voor over hebben om ergens achter te komen
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
Er wordt hier al meer over gezegd maar lees maar eens iets van Richard Dawkins. En kijk op youtube filmpjes van een van Amerika's grootste atheïstische comedians: George Carlin. Hij leeft helaas niet meer maar zijn manier om dingen te versimpelen zijn legendarisch grappig en slim. Ook kan ik je de Zeitgeist films aanraden. (Zeitgeist The Movie) . Het is even doorbijten in het begin maar toch is boodschap zeer helder weergegeven. Het zijn drie delen in totaal geloof ik 7 uur film maar het eerste is in jouw geval misschien wel genoeg. Succes!
I was thirsty for everything, but water wasn't my style (Eddie K.)
Wat bedoelt Stephan CREA met 'Evolutie ..... perfect ontworpen organismen' (beginpost).
1: Hoezo ontworpen?
2: Hoezo perfect? Zelfs de mens is niet perfect (persoonlijk vind ik het niet echt handig dat eten of drinken in je luchtpijp kan komen, de blinde darm is overbodig en het duurt erg lang om bepaalde beschadigingen te genezen zoals kapsels over je knieschijven en zo zijn er wel meer dingen te vinden).
"They say it all started out with a big bang. But, what I wonder is, was it a big bang or did it just seem big because there wasn't anything else drown it out at the time?" - Karl Pilkington
Karl_Pilkington schreef:Wat bedoelt Stephan CREA met 'Evolutie ..... perfect ontworpen organismen' (beginpost).
1: Hoezo ontworpen?
2: Hoezo perfect? Zelfs de mens is niet perfect (persoonlijk vind ik het niet echt handig dat eten of drinken in je luchtpijp kan komen, de blinde darm is overbodig en het duurt erg lang om bepaalde beschadigingen te genezen zoals kapsels over je knieschijven en zo zijn er wel meer dingen te vinden).
Dat is ook een leuke insteek. Zou Stephan CREA Windows 7 ook een perfect ontworpen besturingssysteem noemen? Want gezien het aantal bugs is de ontwerpkwaliteit best te vergelijken. Kom op, de mens stikt van de ontwerpfouten. Doordat we rechtop lopen, zijn we steeds verkouden. Doordat we rechtop lopen, hebben we allemaal een slechte rug. De mens als kroon op de schepping is een lachertje. Geschapen naar Gods beeld? Dan zal die zelf ook wel vol fouten zitten.
tja en nu...volgens mij kunnen we wachten tot we een ons wegen ,waarschijnlijk is stephan geschrokken van de hoeveelheid tegengas ....of gaat het boven z,n iq uit
hebben de mods al een pb gestuurd ??? raar hoor om een topic te starten en dan niet meer reageren
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
BadAssChick schreef:tja en nu...volgens mij kunnen we wachten tot we een ons wegen ,waarschijnlijk is stephan geschrokken van de hoeveelheid tegengas ....of gaat het boven z,n iq uit
hebben de mods al een pb gestuurd ??? raar hoor om een topic te starten en dan niet meer reageren
Zoals al eerder opgemerkt: dit was helemaal niet bedoeld als discussie.
Deze figuur was slechts uit op ons op de figuurlijke kast te jagen. Hetgeen erg goed lukte.
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
Ofschoon liegen een (dood)zonde is, maakt dat de gemiddelde christen niet uit.