Misschien woningruil met wat angstige noord Groningers? Een beetje gelovige maalt niet om een beetje beving bij bijbel-vast bidden na of voor de maaltijd.gerard_m schreef:Laat die mensen gewoon verhuizen als ze willen.Volgens mij wel als steun voor het woningmarkt plan.
Dat is goed voor de doorstroming op de huizenmarkt.
Stop vergoeding leerlingenvervoer gelovigen
Moderator: Moderators
Re: Stop vergoeding leerlingenvervoer gelovigen
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
6000 leerlingen naar school vervoeren voor 10 miljoen?? Ik moet zeggen dat dat een prestatie op zich is.. Dat is gemiddeld 8 euro per ritje per leerling ofzo? Om wat voor afstanden gaat dit?
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
Alleen in de vakantie thuiskomen dan maarSamsa schreef:6000 leerlingen naar school vervoeren voor 10 miljoen?? Ik moet zeggen dat dat een prestatie op zich is.. Dat is gemiddeld 8 euro per ritje per leerling ofzo? Om wat voor afstanden gaat dit?
Mijn hospita was ooit zo iemand die gehandicapten en christelijke schoolkinderen vervoerde... als je hem langer dan 10 uur kende dan wist je dat het geen gunst was om bij hem in de auto te mogen zitten, die man was al dronken bij z'n ontbijt. Dat dat überhaupt in een auto mocht rijden heeft me zeer verbaasd.doctorwho schreef:Alleen in de vakantie thuiskomen dan maarSamsa schreef:6000 leerlingen naar school vervoeren voor 10 miljoen?? Ik moet zeggen dat dat een prestatie op zich is.. Dat is gemiddeld 8 euro per ritje per leerling ofzo? Om wat voor afstanden gaat dit?
Ik gok dat de helft van zijn klandizie oorspronkelijk is begonnen als 'christelijk schoolkind' en pas na enkele maanden vervoer in de categorie gehandicapt is verdergegaan.
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
De wegen van den heer en diens dienaren zijn ondoorgrondelijk.Samsa schreef:
Ik gok dat de helft van zijn klandizie oorspronkelijk is begonnen als 'christelijk schoolkind' en pas na enkele maanden vervoer in de categorie gehandicapt is verdergegaan.
Kan dat niet in één keer vervoerd worden. Dus alles in één bus.Samsa schreef:
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!